Toto je první limuzína Tesla Model S. Je na prodej a nestojí moc!

Na portálu eBay se už objevily skutečně zajímavé inzeráty. Nyní je k mání limuzína, jejímž základem je Tesla Model S.

Pro někoho je běžná Tesla Model S jednoduše malá. Pokud vám nestačí ani shooting brake, nezoufejte. I pro vás máme řešení. Na portálu eBay se objevila unikátní limuzína vyrobena právě z Modelu S.

Netradiční kousek byl vyroben pro reklamní projekt. Jak už je vidět na první pohled, vůz není úplně dokončen. Kromě několika detailů vypadá slušně, k finální kompletaci toho už skutečně moc nechybí. Bohužel máme k dispozici jen fotky exteriéru. Jestli je tedy uvnitř i osvětlení jako na diskotéce a lednice na šampaňské, zůstává záhadou. 

Tahač Tesla Semi má vyzyvatele. Thor ET-One prý ujede 480 km na jedno nabití

Tahač Tesla Semi má vyzyvatele. Thor ET-One prý ujede 480 km na jedno nabití

Základem dlouhého elektromobilu je Tesla Model S 85. Pak už potřebujete jen hodně hliníku, několik zručných dělníků a limuzína je na světě. Zatím má najeto jen 150 mil (241 km) a cena v době vydání článku byla 80.400 dolarů (asi 1,75 milionu korun). 

Bílou limuzínu pohání elektromotor s výkonem 203 kW. Dojezdová vzdálenost na jedno nabití je u běžné tovární verze 407 kilometrů a hmotnost činí 2.085 kilogramů. Kolik ale po úpravě "přibral", inzerát neuvádí.  

Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

Test Toyota Land Cruiser 2.8 D-4D: Žádný úkol není nesplnitelný

Toyota Land Cruiser 2.8 D-4D

Toyota sice v Evropě propaguje hybridy, stále však nabízí i nezničitelná auta, která ji v minulosti proslavila.

dnes | Radek Pecák
Minitest Subaru Forester 2.0i-L: Vylepšený kmet dostal dvě oči navíc

Subaru Forester 2.0iL (minitest)

Forester chce v letošním roce k poctivému podvozku nabídnout i porci aktivní bezpečnosti. Přesvědčí matador kategorie i ty "bezpečně smýšlející"?

16.  1.  2018 | Milan Lažanský | 2 příspěvky
Minitest Mitsubishi ASX 1,6 MIVEC: Jsou vylepšení znát?

Mitsubishi ASX 1,6 MIVEC (minitest )

Mitsubishi ASX se v provedení modelového roku 2018 nezměnilo po technické stránce, zapracovalo ale na designu.

13.  1.  2018 | Radek Pecák | 15 příspěvků