A pak si dal pokutu za rychlou jízdu i ten strážník, co ho dojel (předjel) nakole :-D:-D:-DAle vážně: Tady je jasně vidět, že lidstvo není hloupé jen nyní, ale že bylo hloupé odjakživa. K čemu je mi auto, které předejdu pěšky? Je to totéž, jako k čemu je mi dálnice, když nemůžu jet rychle (nad 130 trapných km/h). 3-[
Lidstvo nikdy nebylo hloupé. Hloupí jsou jen někteří lidé, neboť lidstvo je tvořeno jak elitami, tak naneštěstí i jelitami.Tehdy byla max. rychlost 3 km/h (možná 3 mil/h) stanovena pouze pro automobily, nikoli pro jízdní kola, koně, povozy apod., noboť to bylo něco nového a mohlo se to jevit jako nebezpečné pro stávající dopravu, takže to není o hlouposti, ale o opatrnosti. Všechno má svoje počátky a všechno se vyvíjí od primitivního k dokonalejšímu (narozdíl od některých lidí).A ty dnešní povolené max. rychlosti jsou obrana proti těm jelitům, co jsou součástí lidstva. Kdyby každý jedinec byl schopen domyslet důsledky svého způsobu jízdy a svého chování na silnici, nemusely by rychlostní limity existovat vůbec. Ale to je spíš utopie.
Tak v tom případě vlastně říkáš, že Češi jsou nesvéprávní tupci, a proto musí mít limitovanou rychlost na dálnici, zatímco Němci jsou nadlidi a mají úplně jiné, lepší mozky, tak ti limit mít nemusí. Není tam tolik nehod na dálnicích jako u nás... a bez limitů. Dálnice vznikla právě proto, abys mohl na velké vzdálenosti jet co možná nejrychleji a bezpečně. Proto má dálnmice více pruhů, mírné zatáčky a sklony. Jestli někdo neumí řídit, rozbije si hubu i v těch 130ti. Na blbost limit nestačí. Ten počet nehod nesníží. V obci to chápu, mimo obec mi to taky přijde přitažený za vlasy, striktně 90, což platí z dob, kdy auta měla podvozky a brzdy jako žebřiňáky. Vždyť v nebezpečných úsecích se dá rychlost omezit značkami (stejně se to dělá), ale v bezpečných, přehledných úsecích se dá jet bezpečně i 120. Jsou už lepší auta, i lepší silnice (ne tak úzké, ne kočičí hlavy). Příčinou nehod je neschopnost zvládat vozidlo, a nepřizpůsobení rychlosti schopnostem a stavu vozovky. Ne nějaké překročení striktních omezení (130 na dálnici je už dávno sranda), vždyť sami zákonodárci koketují s povolením 160ky. Jen se k tomu nikdo neumí postavit čelem, to je jen alibismus.
Hele ale Němci jsou fakt nadlidi. Prohráli dvě války a dneska jsou opět na špici. To neštěstí s krávou merkelovou považuju jen za výjimku potvrzující pravidlo.
A jak ho tenkrát policisté změřili? Nepředpokládám že to bylo jako dnes, že se švesky schovají ve křoví, a tešně za značkou měří radarem.
Mozkovym myslenim. ;-)
Mě to ale opravdu zajímá, jak před více jak sto lety měřili rychlost jedoucího vozidla.
Boha jeho. On to asi bude blbe tlumoceny predpis te doby. Mozna tam stalo "auto muze jet maximalne rychlosti chuze" Nejaky redaktor "rychlost chuze" zamenil za cislovku 3 km/hod (mimochodem uz to je blbost - v Anglii to musely byt mile a ne kilometry). A jelikoz policista nahanel auto na kole - evidentne nadlimit, tak se nemuselo nic meritUz tomu rozumis ?
Boha jeho. Mě jde spíše o to překročení rychlosti o 10 km/h nad limit, nechápu jak přili k té číslovce 13km/h. Tak kdybys mi to mohl objasnit.
Boha jeho, tak já nejsem učitel, takže mě nebaví takové základní kraviny vysvětlovat. Počkej až to budete probírat v šesté třídě ve fyzice.
zřejmě z času a ujeté vzdálenosti, tj. průměrné rychlosti.
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.