Toto je nové BMW řady 8. Je stejně krásné jako koncept

Život kupé a kabrioletu BMW řady 6 se chýlí ke konci. Náhrada na sebe nenechá dlouho čekat a bude ještě krásnější!

Bylo to někdy předloni, co jsem naposledy řídil BMW řady 6. To auto už má hodně za sebou, vždyť se také prodává od roku 2011, já jej však stále považuji za jedno z nejkrásnějších aut, jaké lze v dnešní době koupit. Nebude trvat dlouho a přijde náhrada. A jak ukazují první reálné snímky, bude to zase neskutečná bomba!

Přiložené fotografie zveřejnil server Carscoops.com a je na nich vidět přední i zadní část zcela odmaskovaného vozu. Design samozřejmě navazuje na BMW 8 Concept z loňského Concorso d’Eleganza Villa d’Este, to ale není  překvapením. Přední a zadní část se mění vlastně jenom v detailech a troufám si říci, že i tak nabývá slovo „opulentní“ úplně nového rozměru.

Je možné BMW M5 dotankovat za jízdy? A co za jízdy bokem?

Je možné BMW M5 dotankovat za jízdy? A co za jízdy bokem?

Na snímcích vidíme vůz s označením 850i, což značí jediné – vidlicový osmiválec 4,4 litru s výkonem okolo 460 koní. Plaketa xDrive pod levou zadní svítilnou mě nijak neuráží. Tohle bude velké luxusní kupé a nikoliv sporťák primárně pro víkendové radovánky. Navíc BMW umí čtyřkolku udělat tak, aby byla jízda bezpečná, ale zároveň zábavná.

Už loni se navíc objevily zvěsti o verzi M8 s výkonem okolo 600 koní, navíc ve třech provedeních – kupé, kabrio a čtyřdveřové gran coupé. Zde se stále bavíme o dvakrát přeplňovaném osmiválci, avšak s výkonem dvanáctiválce vlajkové lodi M760iL. Dynamické parametry nám může napovědět i BMW M5 (600 koní, 750 N.m, 0-100 km/h za 3,4 sekundy). Vážení, dnešní snímky jsou teprve začátek!

Minitest Škoda Superb 1.5 TSI ACT DSG: Je to o úhlu pohledu

Škoda Superb 1.5 TSI ACT (minitest)

Nový motor, stejný výkon. Změnila se nějak základní Škoda Superb s jednotkou 1.5 TSI?

dnes | Vladimír Kadera | 56 příspěvků
TEST Škoda Kodiaq RS 2.0 TDI/176 kW: Dává smysl, jen trochu jiný

Škoda Kodiaq RS 2.0 TDI/176 kW

Při hodnocení Škody Kodiaq RS velice záleží na přístupu „pozorovatele“. Pokud vůz budete brát jako sportovní SUV, zřejmě vám brzy dojdou argumenty. V nabídce však rozhodně není nadbytečný.

12.  2.  2019 | Jan Mička | 82 příspěvků
TEST Hyundai i20 1.0 T-GDI DCT: Když chcete prostě jen auto

Hyundai i20 1.0 T-GDI

Hyundai se v segmentu B rozhodně nemá za co stydět. Nabízí dobře vybavený model se spoustou zajímavých funkcí. Má ale něco navíc?

7.  2.  2019 | David Rusol | 97 příspěvků