Toto je nová Kia Picanto: Sportovní edice GT Line, premiéra už v Ženevě

Kia oficiálně uvolnila první snímky třetí generace svého mini. To nabídne řadu novinek, včetně sportovní edice. Premiéra se uskuteční na autosalonu v Ženevě.
Toto je nová Kia Picanto: Sportovní edice GT Line, premiéra už v Ženevě

Kia Picanto patří v současnosti mezi nejprodávanější vozy korejské automobilky a navázat na to má i připravovaná nová generace. Na designu novinky, o níž se nyní dozvídáme první fakta, se podílela návrhářská centra z domácího Namyangu i německého Frankfurtu. Kia slibuje svěží a dynamický charakter.

Sportovní sedan Kia GT na novém videu ukázal exteriér i interiér

Sportovní sedan Kia GT na novém videu ukázal exteriér i interiér

První fotografie modelu jsou v provedení GT Line, což je v případě tohoto mini novinka. A ne jediná. Picanto nabídne kromě jiného také přepracovaný systém palubního infotainmentu. 

Oproti předchůdci narostl rozvor o 15 milimetrů. Kia proto v Picantu slibuje více prostoru pro cestující i zavazadla.

I malá Kia Picanto se dočkala čínské kopie. Je to elektromobil

I malá Kia Picanto se dočkala čínské kopie. Je to elektromobil

Picanto bude nabízeno v 11 barevných provedeních, možnosti individualizace pak doplní široká škála dostupných materiálů interiéru.

Oficiální premiéru čeká nový model v březnu 2017 na autosalonu v Ženevě. Do prodeje vůz zamíří ve třetím čtvrtletí tohoto roku.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

TEST Renault Mégane R.S.: Hraboš přetáčivý

Renault Mégane R.S.

Renault Sport si s novým Méganem vyhrál docela jinak než u předchozích generací. Kvůli tomu jej ale ještě netřeba zatracovat.

9.  8.  2018 | Milan Lažanský | 28 příspěvků
TEST Ford Focus 1.5 EcoBoost ST-Line: Konečně zase baví!

Ford Focus 1.5 EcoBoost ST-Line

Nejnovější Ford Focus přichází dvacet let po uvedení modelu jako takového. Pro první test jsme zvolili nejsilnější, nejsportovnější, ale nikoliv nejdražší provedení ST-Line. Výkon 182 koní přitom produkuje pouze tříválcový motor!

7.  8.  2018 | Jan Mička | 139 příspěvků
TEST Honda PCX 125 vs. začátečník: Trapas hned na začátku!

Skútr Honda PCX 125

Skútr s motorem o objemu 125 kubických centimetrů můžete už pěkných pár let řídit pouze s řidičákem na auto. Je ale bezpečné vypustit „jednostopého eléva“ přímo do pražského provozu? To jsem se rozhodl vyzkoušet na vlastní kůži.

4.  8.  2018 | Jan Mička | 36 příspěvků