Toto je nová Honda CR-V! Má 1.5 Turbo ze Civicu a dálkové startování

Design nové generace Hondy CR-V není převratný, kokpit však ano a hodně se toho změnilo i pod kapotou.

Současná generace Hondy CR-V je na trhu teprve od roku 2012, čím dál kratší životní cykly jsou ale dneska v módě, proto se nelze divit, že už Japonci vyrukovali s nejnovější, v pořadí již pátou generací. Zatímco na evropském press webu je zatím pusto a prázdno, jinde tomu tak naštěstí není, a proto se můžeme podávat na vůbec první fotografie novinky.

Designových změn karoserie je opravdu hodně, vůz si však stále zachovává základní rysy minulé generace a je velmi snadno rozpoznatelný. Líbí se mi ostřejší přední světlomety, charakteristické vertikální svítilny však i nadále zůstávají.

Honda CR-V se v prvním čtvrtletí roku 2014 stala nejprodávanějším SUV na světě

Honda CR-V se v prvním čtvrtletí roku 2014 stala nejprodávanějším SUV na světě

Hodně se toho změnilo také v interiéru, který bral inspiraci u nové generace Civicu. Sedmipalcový dotykový displej infotainmentu se nad středovou konzolou skoro až vznáší, přístrojový štít je plně digitální a rozdělený do tří segmentů. Dokonce i volant je o dost hezčí a ta přední sedadla – to bude panečku posezení!

Aby nedošlo k omylu, raději uvedu, že se nedíváte na ryze evropskou verzi. Tahle může mít pod kapotou atmosférický benzinový čtyřválec 2.4 i-VTEC o výkonu 180 koní a točivém momentu 244 N.m, což u nás nekoupíte. O mnoho zajímavější ke však druhý z uvedených motorů – jde o přeplňovanou zážehovou patnáctistovku ze Civicu, která má výkon 193 koní a 243 N.m. Zajímavostí je například možnost startování na dálku nebo aktivní lamely v masce chladiče, které se zavřou, když není potřeba motor tolik chladit.

Modernizovaná Honda CR-V se předvádí na dalších fotkách [+video]

Modernizovaná Honda CR-V se předvádí na dalších fotkách [+video]

Standardně jsou poháněna přední kola, čtyřkolka je za příplatek, a převodovka je vždy CVT. Dám ruku do ohně za to, že v Evropě bude možné vůz pořídit a s manuálem a vznětovou šestnáctistovkou ve dvou výkonových verzích podle počtu turbodmychadel (stávající generace má 88 a 118 kW).

Nová generace Hondy CR-V si odbude premiéru na blížícím se autosalonu v Los Angeles a do prodeje v USA by se mohla dostat už během zimy. Dostupnost vozu na českém trhu zjišťujeme.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
TEST Renault Mégane Grandtour GT dCi: Ekonomická nerovnice

Renault Mégane Grandtour GT dCi

Úsporných vozů s vizáží ostrých verzí se na českém trhu najde spousta. Zkoušený Mégane GT dCi je jedním z nich, jedna věc nám na něm ale nesedí. A motor to není.

23.  11.  2017 | Jan Mička | 32 příspěvků
TEST Citroën Spacetourer XL 2.0 BlueHDi: Maximální pohodlí pro sedm

Citroën Spacetourer XL

Citroën v nové generaci svého užitkového vozu změnil partnera a zvelebil osobní verzi. Vyzkoušeli jsme to nejlepší, co nabídne Spacetourer.

21.  11.  2017 | Milan Lažanský | 12 příspěvků
Test ojetiny BMW řady 1: Bazarový průšvihář s dokonalým podvozkem

Test ojetiny BMW řady 1

Ceny jedničkových BMW už klesly pod stotisícovou metu. Vybírejte ale pečlivě.

19.  11.  2017 | David Rusol | 17 příspěvků