Toto je nejlevnější cesta k osmiválci. Ford Mustang má české ceny

Nejnovější provedení Fordu Mustang se bude v Česku stále prodávat se dvěma motory. Ani s tím základním se však nevejde pod milion korun.

Když na začátku roku 2015 zveřejnilo české zastoupení Fordu ceny nové generace Mustangu, mohli jsme jásat. Základní 2.3litrový čtyřválec EcoBoost, která známe například i z Focusu RS, totiž začínal na 880.000 korunách a plnotučný pětilitrový osmiválec stál fantastických 1.005.000 korun. od té doby už ale legendární sporťák prodělal facelift a v souvislosti s ním došlo i k úpravě cen.

Ford Mustang prý dostane ostrý paket pro osmiválcovou verzi GT

Ford Mustang prý dostane ostrý paket pro osmiválcovou verzi GT

Nejlevnější fastback má stále pod kapotou čtyřválcový turbomotor EcoBoost, nyní však s výkonem 213 kW (dříve 233 kW), a začíná na částce 1.134.990 korun. To v případě, že zvolíte manuální šestistupňovou převodovku, s desetistupňovým automatem je cena o přijatelných 50.000 Kč vyšší.

Na pětilitrový motor Ti-VCT V8 GT (336 kW) si připravte přinejmenším 1.248.990 korun, případně o padesát tisíc víc v kombinaci s automatem, a všechny zmíněné kombinace lze samozřejmě mít i v provedení Convertible. Tady si vždy připravte o rovných 100.000 korun navíc.Tak či tak na českém trhu neseženete levnější sporťák s osmiválcovým motorem.

Mustang je nejoblíbenější auto na Facebooku. Také se vloni skvěle prodával

Mustang je nejoblíbenější auto na Facebooku. Také se vloni skvěle prodával

Základní výbava je pro oba motory stejná a překvapivě bohatá. Vůz stojí na 19palcových kolech, má infotainment Sync 3 s 8palcovým displejem, sedadla jsou elektricky nastavitelná, nechybí ani vyhřívaný volant, diodové přední světlomety, osm airbagů (u kabrioletu šest), adaptivní tempomat, sportovní brzdy, aplikace se závodními režimy, a dokonce ani zámek předních brzd, který byl dříve dostupný pouze pro osmiválec. To abyste snadněji mohli dělat burnouty. Provedení V8 GT má navíc výkonnější brzdy Brembo, Launch Control nebo aktivní regulaci výfuku se čtyřmi koncovkami.

Ford Mustang je nejprodávanější sportovní auto po celém světě

Ford Mustang je nejprodávanější sportovní auto po celém světě

Ceny příplatkové výbavy se pro jednotlivé motory neliší. Za sadu Premium s navigací dáte 53.000 korun, sedadla Recaro vycházejí na 48.800 korun, vyhřívaná a ventilovaná přední sedadla slupnou 16.000 Kč a metalíza stojí 18.700 korun. V nabídce jsou i dva speciální nemetalické laky (žlutý Triple a oranžový Fury) za 34.500 korun. Od léta příštího roku bude pro fastback dostupný i zadní spoiler za 13.300 korun.

Modernizovaný Ford Mustang - technická data  české ceny
Motor 2.3 EcoBoost 5.0 Ti-VCT V8 GT
Zdvihový objem [cm3] 2261 4951
Válce/ventily 4/4 8/4
Největší výkon [kW/min] 213/5600 336/7000
Točivý moment [N.m/min] 440/3000 529/4600
Převodovka 6M(10A) 6M(10A)
Max. rychlost [km/h] neudáno neudáno
Zrychlení 0-100 km/h [s] 5,8(5,5) 4,6(4,3)
Komb. spotřeba [l/100 km] 9,0(9,2) 12,4(12,1)
Pohotovostní hmotnost [kg] 1747(1799) 1818(1831)
Základní cena Fastback [Kč] 1.134.900 1.284.900
Základní cena Convertible [Kč] 1.234.990 1.384.990
Příplatek za automat činí 50.000 Kč
TEST Renault Mégane Grandtour GT dCi: Ekonomická nerovnice

Renault Mégane Grandtour GT dCi

Úsporných vozů s vizáží ostrých verzí se na českém trhu najde spousta. Zkoušený Mégane GT dCi je jedním z nich, jedna věc nám na něm ale nesedí. A motor to není.

včera | Jan Mička | 32 příspěvků
TEST Citroën Spacetourer XL 2.0 BlueHDi: Maximální pohodlí pro sedm

Citroën Spacetourer XL

Citroën v nové generaci svého užitkového vozu změnil partnera a zvelebil osobní verzi. Vyzkoušeli jsme to nejlepší, co nabídne Spacetourer.

21.  11.  2017 | Milan Lažanský | 12 příspěvků
Test ojetiny BMW řady 1: Bazarový průšvihář s dokonalým podvozkem

Test ojetiny BMW řady 1

Ceny jedničkových BMW už klesly pod stotisícovou metu. Vybírejte ale pečlivě.

19.  11.  2017 | David Rusol | 17 příspěvků