Toto je nárazník Škody Superb po faceliftu. Nikdo ho ještě neměl vidět

Na internetu se objevily dva snímky nárazníku modernizované verze třetí generace. Najít rozdíly není snadné…

Současná Škoda Superb je na trhu od roku 2015 a brzy dostane facelift. Informace o tom, že se jej dočkáme ještě letos, případně z kraje příštího roku, koluje po internetu už dlouho. V nabídce se objeví plně diodové světlomety, digitální přístrojový štít nebo 360stupňový kamerový systém. Nic překvapivého, většinu těchto prvků už mají SUV Kodiaq a Karoq.

Revoluci elektromobilů zbrzdí jeden nečekaný fakt. Za vše prý může Tesla

Revoluci elektromobilů zbrzdí jeden nečekaný fakt. Za vše prý může Tesla

Motorovou paletu doplní dvakrát přeplňovaný turbodiesel s výkonem okolo 240 koní (176 kW), skončí aktuálně stále prodávané motory 1.4 TSI, 1.8 TSI a 2.0 TSI, a místo nich nastoupí patnáctistovka TSI a nový dvoulitr TSI s Millerovým cyklem. Živě se hovoří o plug-in hybridu, který by měl kombinovat patnáctistovu TSI (110 kW) s elektromotorem (70 kW) a čistě na elektřinu ujet asi 70 kilometrů.

O modernizovaném Superbu však dnes píšeme z jiného důvodu. Na stránkách česko-slovenského klubu majitelů a příznivců Škody Superb se objevily dva snímky předního nárazníku, který s trochou nadsázky neměl nikdo z veřejnosti ještě docela dlouhou dobu spatřit. Jak se tedy změní?

Zbavuje se Škoda zásob motoru 1.4 TSI? Octavia Trumf má 150 koní za 444.900 Kč

Zbavuje se Škoda zásob motoru 1.4 TSI? Octavia Trumf má 150 koní za 444.900 Kč

Světlomety se budou do nárazníku zařezávat jako doposud, podle všeho ale přímo navazují na masku chladiče. Tak jako u SUV Karoq. Okolí světel už nebude tak „vysekané“ a drobnou úpravou projdou i otvory ve spodní části, které by se neměly směrem ke kolům zužovat, ale rozšiřovat. Ostatně, podívejte se do galerie na srovnávací snímky!

TEST Opel Combo Life 1.2 Turbo a Van XL 1.5 CDTI: Když dva nedělají totéž

Opel Combo Life 1.2 Turbo a Van XL 1.5 CDTI

Opel Combo pochází z kvarteta rodných bratrů, kteří se s obměnami prodávají pod značkami PSA i Toyoty. Je tedy nasnadě, že v odpovídajících verzích se nebudou výrazně lišit. Což je do značné míry pravda, avšak rozdíly se najdou a užitková verze se od osobních modelů liší víc, než by se na první pohled zdálo.

18.  7.  2019 | Petr Schnagl | 10 příspěvků
Za volantem nového Audi A4: S4 TDI má neskutečnou sílu, TDI Evo zase spotřebu

Audi A4 2.0 TDI Evo a S4 TDI (první svezení)

Nejúspěšnější model automobilky Audi, A4, slaví v letošním roce 25 let od začátku výroby. Facelift je ideálním dárkem, obzvláště když se nezaměřil pouze na změnu vzhledu.

17.  7.  2019 | Jan Mička | 69 příspěvků
TEST Mazda 3 Skyactiv-D (85 kW): Válka proti mainstreamu

Mazda 3 Skyactiv-D

Vpředu nijak zvlášť výkonný diesel, vzadu torzní příčka, mezigeneračně vyšší hmotnost a základní cena téměř 600 tisíc. Skoro se chce říct, že tohle už nezachrání ani ta hezká tvářička. Až na to, že nová trojka je něčím víc než jen neobyčejně vypadajícím hatchbackem.

16.  7.  2019 | Miro Mihálik | 62 příspěvků