Toto je interiér prvního autonomního auta koncernu GM. Nechybí tu něco?

bzzz  |  12. 01. 2018 09:45  |  [89.176.140.xxx]

Volant nahradi sparovany smartphone pripadne bezdratovy gamepad

Odpovědět  |   | 
king014  |  12. 01. 2018 09:47  |  [46.135.43.xxx]

Spíš přebývá ten středový tunel, když už se chtěli odvázat tak mohli do předu místo dvou židlí hodit lavici

Odpovědět  |   | 
vana  |  12. 01. 2018 10:00  |  [185.160.210.xxx]

Až se mi za jízdy bude chtít čůrat, jak přikážu autopilotovi aby našel nějakou schovanější odbočku do lesa, podíval se jestli tam není moc bláta a když to bude o.k. aby tam zajel ?

Odpovědět  |   | 
bzzz  |  12. 01. 2018 10:12  |  [89.176.140.xxx]

Budes mit volne obe ruce, takze cevka nebo pet lahev to resi

Odpovědět  |   | 
kuk  |  12. 01. 2018 12:39

Zase se pochčiješ.

Odpovědět  |   | 
josephko  |  12. 01. 2018 13:56  |  [213.181.138.xxx]

Tipoval by som, že obrázok bol urobený vo Photoshope. Stačí pravý výrez zrkadlovo obrátiť a dopasovať na ľavú stranu...

Odpovědět  |   | 
kuk  |  15. 01. 2018 23:40

To není možný, tu už víš co to je Photoshop?

Odpovědět  |   | 
Jig  |  12. 01. 2018 14:51  |  [46.29.227.xxx]

Dvě poznámky
1) na co tedy "cestujícím" zpětné zrcátko?
2) když už tam mají display pro entertaitment, proč nemá každý svůj? nebo je tohle autonomní sockaverze? (ač ten display stojí ve výrobních nákladech nestojí skoro nic / v poměru ceny vozu či vývoje autonomního systému)

Odpovědět  |   | 
kuk  |  15. 01. 2018 23:43

1. souhlas
2. evidentně pořád nevěděj co dělaj a furt jsou ve vleku dinosaurského myšlní a neměj myslet dopředi či rovnou za roh.

Odpovědět  |   | 
kuk  |  15. 01. 2018 23:44

Stejná kravina jako že pořád cpou elektroautům falešnej chladič a zbytečně velkou přední kapotu kde už není žádnej motor.

Odpovědět  |   | 
Quebe  |  12. 01. 2018 16:02  |  [93.89.107.xxx]

Mno, tohle asi není nic pro mě. Možnost autonomní jízdy klidně, ale přepínač na manuál tam budu chtít vždycky.

Odpovědět  |   | 
Michal  |  12. 01. 2018 20:49  |  [78.102.186.xxx]

Pokud budou smět řídit i lidi, tak bude potenciál autonomních aut polovičatý, nezmizí semafory, značky, pruhy tedy zbytečnosti, které tam jsou pro lidi. Takže doufám, že řízení lidmi na veřejných komunikacích bude co nejdříve zakázáno.

Odpovědět  |   | 
Jig  |  12. 01. 2018 22:54  |  [46.29.227.xxx]

To se pozná motoristickej fanda

Odpovědět  |   | 
bzzz  |  13. 01. 2018 09:00  |  [89.176.140.xxx]

To s tim prece nesouvisi. Mista je mene a ridici posahanejsi/agresivnejsi. Moto fandove patri na okruh, zavodiste, do garazi atp. Vetsina lidi se jen chce/potrebuje nekam bezpecne dostat, pricemz jejich ridicske schopnosti mohou byt velmi odlisne a ohledy je nutne brat na vsechny.

Odpovědět  |   | 
Quebe  |  13. 01. 2018 17:43  |  [93.89.107.xxx]

A co když ti řeknu, že mě jako motofandu nějaké ježdění dokolečka vůbec netankuje a baví mě výhradně jízda, která má někde start a jinde cíl a je spjatá s pocitem svobody, který s ní přichází?

Ono se to takhle hezky říká, že motofandové se holt budou muset přizpůsobit, ale co až přijdeš na řadu ty, abys v zájmu vyššího dobra obětoval svůj koníček? Taky se bez keců podřídíš a nebudeš se snažit spíše hledat kompromis?

Odpovědět  |   | 
kuk  |  15. 01. 2018 23:45

Zajeď si do Mongolska.

Odpovědět  |   | 
Quebe  |  13. 01. 2018 17:44  |  [93.89.107.xxx]

To se bavíme o autech. A jak do tvé představy pasují motorky, skútry, kola apod.? Ty budou taky autonomní? Protože jestli ne, tak ony zbytečnosti tak jako tak budou muset zůstat.

Odpovědět  |   | 
XiXao  |  13. 01. 2018 07:54  |  [89.24.48.xxx]

Jak praví klasik : "Řiď, ať jedeš líp. Myslel jsem řiď jako řiď, né řiť jako řiť..."

Odpovědět  |   | 
kuk  |  15. 01. 2018 23:46

Až bude pointa tak dej vědět.

Odpovědět  |   | 


Přihlásit k odběru
Posílat příspěvky na adresu:

TEST VW Arteon 2.0 TSI DSG 4Motion: Poslední funkční období

VW Arteon 2.0 TSI DSG 4Motion

Nebude trvat dlouho a Arteon přenechá „funkci“ vlajkové lodi Volkswagenu nové generaci SUV Touareg. Než se tak stane, pojďme si něco říci o nejvýkonnějším provedení nabídky.

19.  4.  2018 | Jan Mička | 37 příspěvků
Minitest Peugeot 308 GTi: Skvělý hot-hatch! Dokud nestisknete „Sport“

Peugeot 308 GTi (minitest)

Vyzkoušeli jsme vrcholnou verzi modelu 308 druhé generace po modernizaci. Dokazuje, že mezi rychlými hatchbacky si může vybrat každý přesně dle svých potřeb a přání.

17.  4.  2018 | Milan Lažanský
TEST Lexus IS 300h: Není dokonalý, ale má k tomu blízko

Lexus IS 300h

Absenci vznětového motoru automobilka Lexus vyvažuje hybridním ústrojím. A jsem toho názoru, že pro model IS je to ta nejlepší možná varianta.

14.  4.  2018 | Jan Mička | 27 příspěvků

Nejčtenější články

V Číně přišli na to, co se skrývá pod logy Škoda na krytech motorů

V Číně přišli na to, co se skrývá pod logy …

Napadlo vás někdy, co se skrývá pod logy na krytech motorů vozů Škoda nebo Seat? Video odhaluje očekávanou pravdu.

6.  4.  2018 | | 104 N/A
Takto mohla vypadat první Octavia, kdyby Škoda neskončila v rukou VW

Takto mohla vypadat první Octavia, kdyby Šk…

Depozitář slavné italské karosárny Bertone jde do dražby. Ve stozích skic byl objeven poklad – pravděpodobně kresba první generace Škody Octavia!

26.  3.  2018 | | 92 N/A
Volkswagen Touareg III poprvé naživo: Toto je nová vlajková loď VW!

Volkswagen Touareg III poprvé naživo: Toto …

Třetí generace Volkswagenu Touareg si dnes odbude světovou premiéru v Pekingu. My jsme však měli možnost si vůz detailně prohlédnout už na začátku března během prezentace v Hamburku.

23.  3.  2018 | | 84 N/A
Volkswagen ukázal nový sedan. Je to taková Octavia za 330.000 Kč

Volkswagen ukázal nový sedan. Je to taková …

Volkswagen připravil novinku pro čínský trh. Lavida Plus představuje novou generaci modelu Lavida. Premiéru zažije tento měsíc v Pekingu.

11.  4.  2018 | | 9 N/A
Další oběť Nürburgringu: Totální havárie Porsche Cayman GT4 Clubsport

Další oběť Nürburgringu: Totální havárie Po…

Na Nürburgringu začala sezona 2018. Hned v úvodu to při závodech odnesl jeden exemplář modelu Porsche Cayman GT4 Clubsport.

26.  3.  2018 | | 7 N/A