Toto je interiér prvního autonomního auta koncernu GM. Nechybí tu něco?

bzzz  |  12. 01. 2018 09:45

Volant nahradi sparovany smartphone pripadne bezdratovy gamepad

Odpovědět  |   | 
king014  |  12. 01. 2018 09:47

Spíš přebývá ten středový tunel, když už se chtěli odvázat tak mohli do předu místo dvou židlí hodit lavici

Odpovědět  |   | 
vana  |  12. 01. 2018 10:00

Až se mi za jízdy bude chtít čůrat, jak přikážu autopilotovi aby našel nějakou schovanější odbočku do lesa, podíval se jestli tam není moc bláta a když to bude o.k. aby tam zajel ?

Odpovědět  |   | 
bzzz  |  12. 01. 2018 10:12

Budes mit volne obe ruce, takze cevka nebo pet lahev to resi

Odpovědět  |   | 
kuk  |  12. 01. 2018 12:39

Zase se pochčiješ.

Odpovědět  |   | 
josephko  |  12. 01. 2018 13:56

Tipoval by som, že obrázok bol urobený vo Photoshope. Stačí pravý výrez zrkadlovo obrátiť a dopasovať na ľavú stranu...

Odpovědět  |   | 
kuk  |  15. 01. 2018 23:40

To není možný, tu už víš co to je Photoshop?

Odpovědět  |   | 
Jig  |  12. 01. 2018 14:51

Dvě poznámky
1) na co tedy "cestujícím" zpětné zrcátko?
2) když už tam mají display pro entertaitment, proč nemá každý svůj? nebo je tohle autonomní sockaverze? (ač ten display stojí ve výrobních nákladech nestojí skoro nic / v poměru ceny vozu či vývoje autonomního systému)

Odpovědět  |   | 
kuk  |  15. 01. 2018 23:43

1. souhlas
2. evidentně pořád nevěděj co dělaj a furt jsou ve vleku dinosaurského myšlní a neměj myslet dopředi či rovnou za roh.

Odpovědět  |   | 
kuk  |  15. 01. 2018 23:44

Stejná kravina jako že pořád cpou elektroautům falešnej chladič a zbytečně velkou přední kapotu kde už není žádnej motor.

Odpovědět  |   | 
Quebe  |  12. 01. 2018 16:02

Mno, tohle asi není nic pro mě. Možnost autonomní jízdy klidně, ale přepínač na manuál tam budu chtít vždycky.

Odpovědět  |   | 
Michal  |  12. 01. 2018 20:49

Pokud budou smět řídit i lidi, tak bude potenciál autonomních aut polovičatý, nezmizí semafory, značky, pruhy tedy zbytečnosti, které tam jsou pro lidi. Takže doufám, že řízení lidmi na veřejných komunikacích bude co nejdříve zakázáno.

Odpovědět  |   | 
Jig  |  12. 01. 2018 22:54

To se pozná motoristickej fanda

Odpovědět  |   | 
bzzz  |  13. 01. 2018 09:00

To s tim prece nesouvisi. Mista je mene a ridici posahanejsi/agresivnejsi. Moto fandove patri na okruh, zavodiste, do garazi atp. Vetsina lidi se jen chce/potrebuje nekam bezpecne dostat, pricemz jejich ridicske schopnosti mohou byt velmi odlisne a ohledy je nutne brat na vsechny.

Odpovědět  |   | 
Quebe  |  13. 01. 2018 17:43

A co když ti řeknu, že mě jako motofandu nějaké ježdění dokolečka vůbec netankuje a baví mě výhradně jízda, která má někde start a jinde cíl a je spjatá s pocitem svobody, který s ní přichází?

Ono se to takhle hezky říká, že motofandové se holt budou muset přizpůsobit, ale co až přijdeš na řadu ty, abys v zájmu vyššího dobra obětoval svůj koníček? Taky se bez keců podřídíš a nebudeš se snažit spíše hledat kompromis?

Odpovědět  |   | 
kuk  |  15. 01. 2018 23:45

Zajeď si do Mongolska.

Odpovědět  |   | 
Quebe  |  13. 01. 2018 17:44

To se bavíme o autech. A jak do tvé představy pasují motorky, skútry, kola apod.? Ty budou taky autonomní? Protože jestli ne, tak ony zbytečnosti tak jako tak budou muset zůstat.

Odpovědět  |   | 
XiXao  |  13. 01. 2018 07:54

Jak praví klasik : "Řiď, ať jedeš líp. Myslel jsem řiď jako řiď, né řiť jako řiť..."

Odpovědět  |   | 
kuk  |  15. 01. 2018 23:46

Až bude pointa tak dej vědět.

Odpovědět  |   | 


Přihlásit k odběru
Posílat příspěvky na adresu:

TEST Lexus LC 500: Socha na kolech, precizní řidičský nástroj. Má chybu?

Lexus LC 500

Velké kupé od Lexusu má být dokonale vybroušeným, mistrovským dílem japonského automobilového průmyslu. Pro nás je ale podstatný i fakt, že má naprosto úchvatný pětilitrový osmiválec bez přeplňování!

včera | Milan Lažanský | 38 příspěvků
TEST Volvo XC40 D4 AWD: Mistr prvního opojení

Volvo XC40 D4 AWD

Na rozdíl od modelů XC60 a XC90 je nové Volvo XC40 postaveno na platformě CMA, určené pro kompaktní vozy. Narostlo však do takových rozměrů, že jedna ze stálic nabídky může přestat dávat smysl.

17.  7.  2018 | Jan Mička | 34 příspěvků
TEST Škoda Fabia edition R5: Lehká ochutnávka možností

Škoda Fabia edition R5

Civilní edice sportovní Fabie R5 v mnohém naznačuje, jak dobrá by mohla být sériová malá ostrá škodovka. Přesto se nedá zcela vyhnout myšlence, že tohle je tak trochu promarněná příležitost.

15.  7.  2018 | Miro Mihálik | 20 příspěvků

Nejčtenější články

Opravdu jsou SUV tak bezpečná, jak se říká? Posuďte tuto lehkou nehodu

Opravdu jsou SUV tak bezpečná, jak se říká?…

Na internetu se objevilo video nehody z Kanady. Bouraly do sebe dva vozy BMW, jeden z nich se téměř převrátil.

25.  6.  2018 | | 125 N/A
5 ojetých kombi na prázdniny do 150 tisíc: Držte se při zemi!

5 ojetých kombi na prázdniny do 150 tisíc: …

Kompakt s karoserií kombi nemusí být jen Škoda Octavia. Podívali jsme se na pětici aut, která za 150 tisíc pohodlně přepraví rodinu na dovolenou.

7.  7.  2018 | | 36 N/A
Už žádný lowcost! Nová Škoda Rapid má být rivalem pro VW Golf

Už žádný lowcost! Nová Škoda Rapid má být r…

Škoda Rapid v příští generaci změní jméno i zaměření. Chce konkurovat běžným hatchbackům nižší střední třídy, zřejmě však opět dostane menší základ, tentokrát v podobě platformy MQB A0.

12.  7.  2018 | | 95 N/A
Nové BMW X5 má české ceny. Nejlevnější je naftový šestiválec

Nové BMW X5 má české ceny. Nejlevnější je n…

Kompletní ceník nové generace BMW X5 by měl být k dispozici zhruba v polovině července. Díky českým dealerům už ale máme k dispozici základní ceny v Evropě nabízených agregátů.

2.  7.  2018 | | 35 N/A
Chorvatsko autem 2018: Užitečné rady, tipy, poplatky, krásné destinace

Chorvatsko autem 2018: Užitečné rady, tipy,…

V 70. letech vznikla v ČSSR studie tunelu z okolí Českých Budějovic až na Jadran. Nic z ní nebylo, takže do Chorvatska stále míříme většinou autem. Je za čím.

23.  6.  2018 | | 39 N/A