Toto je interiér prvního autonomního auta koncernu GM. Nechybí tu něco?

Vozy využívající systémy ADAS nejvyšší úrovně nebudou potřebovat volant ani pedály. Tak jako v případě plně autonomního vozu koncernu GM.

Jeden z největších světových automobilových koncernů General Motors vede v současnosti komunikace s Úřadem pro bezpečnost silničního provozu v USA (NHTSA) o podmínkách, za kterých by mohl začít nabízet vozy s autonomním řízením. S jejich výrobou hodlá zřejmě začít až poté, co dostane příslušné povolení.

BMW slaví 100 let existence konceptem Vision Next 100. Řídí sám

BMW slaví 100 let existence konceptem Vision Next 100. Řídí sám

Snímek interiéru prvního vozu bez volantu a pedálu již automobilka uvolnila. Vše napovídá tomu, že jde o model Chevrolet Bolt, z jehož palubní desky byl odstraněn volant a pedály a na středovém pedálu logicky chybí páka voliče režimů automatické převodovky. Tyto prvky plně autonomní auta nepotřebují, ve skutečnosti je tedy uvnitř všechno v pořádku.

Zůstaly pouze ovladače klimatizace, audia a nezbytné držáky na kelímky či plechovky s nápoji. Je tak potvrzená loňská informace autonomní divize koncernu Cruise Automation. Ta oznámila, že má připravenou třetí generaci svého autonomního vozidla na bázi elektromobilu Chevrolet Bolt.

Autonomní budoucnost v podání ručně vyrobených konceptů Kia

Autonomní budoucnost v podání ručně vyrobených konceptů Kia

V loňském roce General Motors oznámil, že má připravený program pro zahájení výroby autonomních vozidel. Jeho představitelé jsou přesvědčeni, že již příští rok bude moci svá vozidla nabídnout pro společnosti nabízející službu sdílené jízdy.

Minitest Volkswagen Golf Sportsvan 1.5 TSI DSG: Lepší než originál

VW Golf Sportsvan (minitest)

Ač se označení „sportující van“ může zdát hodně přitažené za vlasy, minimálně ve srovnání se stejně velkými crossovery a ve spojení s motorem o výkonu 150 koní to zase není takový nesmysl.

dnes | Miro Mihálik | 21 příspěvků
TEST Lexus LC 500: Socha na kolech, precizní řidičský nástroj. Má chybu?

Lexus LC 500

Velké kupé od Lexusu má být dokonale vybroušeným, mistrovským dílem japonského automobilového průmyslu. Pro nás je ale podstatný i fakt, že má naprosto úchvatný pětilitrový osmiválec bez přeplňování!

19.  7.  2018 | Milan Lažanský | 52 příspěvků
TEST Volvo XC40 D4 AWD: Mistr prvního opojení

Volvo XC40 D4 AWD

Na rozdíl od modelů XC60 a XC90 je nové Volvo XC40 postaveno na platformě CMA, určené pro kompaktní vozy. Narostlo však do takových rozměrů, že jedna ze stálic nabídky může přestat dávat smysl.

17.  7.  2018 | Jan Mička | 34 příspěvků