Toto je hyperauto od výrobce klenotů. Má 1800 koní, chce zvládnout 500 km/h

V Ženevě nám svou novinku předvede také velká neznámá. Společnost Corbellati se ale na trh vrhá po hlavě. Její model Missile má být nejrychlejším hypervozem na světě.

Do startu ženevského autosalonu zůstává už jen několik dní. Svou "zbraň" zde předvede také Corbellati. Pokud se ptáte, o jaké automobilce to píšeme, zatím toho moc nevíme ani my. Slibují ale představení nového hypervozu.

"Jsme rodina Corbellati. Již 70 let tvoříme klenoty a jsme nadšenci do umění. Poslední generace, s vášní pro sportovní vozy, se pustila do nového podniku plného výzev, aby pokračovala ve jménu rodinné tradice. Naším cílem je vytvořit auto s jedinečným výkonem a jedinečným designem, stejně jako klenot," říká o sobě nový výrobce automobilů. 

Nový Peugeot 508 oficiálně! 4,8 metru velkoleposti umí vidět i v noci

Nový Peugeot 508 oficiálně! 4,8 metru velkoleposti umí vidět i v noci

Na blížícím se autosalonu chtějí představit model Corbellati Missile. Design evokuje klasické italské sportovní vozy jako Alfa Romeo 33 Stradale nebo Ferrari 330 P4. Parametry jsou ale ohromující. O pohon se postará twin-turbo osmiválec s objemem 9,0 litru. Výkon 1800 koní se bude pomocí šestistupňové převodovky přenášet pouze na zadní kola. 

Konstrukce vozu bude z uhlíkových vláken. V kombinaci s obrovským výkonem chce společnost Corbellati pomýšlet na překročení hranice 500 km/h. Dosažením této rychlosti by se novinka dostala před vozy jako Hennessey Venom GT či Koenigsegg Agera RS. To jsou pořádně odvážné sliby. Jestli se nové společnosti podaří postavit nejrychlejší hypervůz na světě se dozvíme  snad již brzy.

Speciál: Autosalon Ženeva 2018

Autosalon v Ženevě je jedna z největších událostí automobilového roku. Letošní ročník pro novináře začíná v pondělí 5. března, kdy bude vyhlášeno evropské Auto roku 2018 (COTY). Na úterý 6. a středu 7. března připadají hlavní tiskové dny, a od čtvrtka 8. do neděle 18. března je výstaviště Palexpo přístupné pro veřejnost.

Kompletní přehled očekávaných novinek

Nová Škoda Fabia • Kia CeedHyundai Santa FePeugeot 508 • Toyota AurisBMW X4 • Mercedes-Benz G • Jeep WranglerCupra • Lamborghini UrusJaguar I-PaceVolvo V60Citroën Berlingo • Porsche 911 GT3 RS VW I.D. Vizzion • Lexus UX Ferrari 488 Pista

TEST VW Golf 1.5 TSI Evo DSG: Opravdu má spotřebu dieselu?

TEST VW Golf 1.5 TSI Evo DSG

Volkswagen dopřál motoru 1.5 TSI Evo Bluemotion řadu systémů, které dnes stále nejsou úplně běžné. Výsledkem má být zážehový agregát se spotřebou vznětového. Platí to i mimo laboratoře?

19.  6.  2018 | Jan Mička | 68 příspěvků
Minitest Renault Twingo GT: Rošťák svázaný svou vlastní koncepcí

Renault Twingo GT (minitest)

Renault Sport si tentokrát v rámci své kúry GT posvítil na toho nejmenšího. Co přináší oproti standardní verzi?

14.  6.  2018 | Milan Lažanský | 9 příspěvků
TEST Toyota Yaris GRMN: Tryskomyš ze staré školy

Toyota Yaris GRMN

Co se stane, když do Yarisu namontujete kompresorovou osmnáctistovku Toyoty dodávanou pro Lotus Elise? Když je za tím Gazoo Racing, který staví auta pro Le Mans i WRC, tak možná tušíte.

12.  6.  2018 | Miro Mihálik | 9 příspěvků