Toto je dokonalá limuzína pro prezidenta: Obrněný Mercedes-AMG G63

Úpravce Inkas si připravil další z řady posledních rozloučneí s odcházející třídou G. Pasažérům na zadních sedadlech má nabídnou totální bezpečí.

Představte si tu nejsložitější situaci, která vás při pronásledování vaší limuzíny s řidičem může potkat a víte, že byste chtěli sedět v něčem takovém. "Géčko" minulé generace jako neprůstřelné a pro váš komfort i prodloužené. Zachovává si typické terénní vlastnosti a odolnost, můžete tedy unikat v podstatě kudykoli se vám zamane.

Mercedes představil novou třídu A ve verzi sedan. Kufr narostl na 420 litrů

Mercedes představil novou třídu A ve verzi sedan. Kufr narostl na 420 litrů

To je zřejmě poselství vzniku konkrétního kusu. Karoserie byla upravena u kanadské společnosti Inkas a splňuje neprůstřelnost normy CEN 1063 BR7. Odolá tedy výkonné zbrani ráže až 7,62 mm. Navíc byla terénní legenda prodloužena na délku 6186 mm, rozšířena na 2055 mm a zvýšena na 1951 mm.

Díky zvětšení rozměrů máte vzadu bez přehánění obývací pokoj. K dispozici mají cestující vzadu dvě polohovací sedadla s podnožkami, dřevěnou skříňku, výkonné stereo. Středem je obrazovka s integrací systémů Apple Carplay a Android Auto. Osvětlení na stropě má napodobovat denní světlo.

Velký tablet v Mercedesech doplní výdechy. Prozrazují to špionážní snímky GLE

Velký tablet v Mercedesech doplní výdechy. Prozrazují to špionážní snímky GLE

Zkrátka, o pohodlí je v tomto obrněném tanku náramně postaráno. O pohon se stará neupravený osmiválec objemu 5,5 litru a výkonu 420 kilowattů. Inkas si za takový plně vybavený kus řekne 1,2 milionu dolarů, tedy více než 26 milionů korun.

TEST Volkswagen Golf 1.5 eTSI DSG 1st Edition: Sesazený král Evropy vrací úder

Volkswagen Golf 1.5 eTSI DSG

Přestože se nový Volkswagen Golf tváří jako ten minulý, ve skutečnosti prošel komplexní proměnou. Spoléhá na elektrifikaci a přijel se zcela novým pojetím interiéru. Všechno to přináší zajímavé výhody, ale také jisté nevýhody.

1.  4.  2020 | Jan Mička | 60 příspěvků
Se Škodou Octavia 2.0 TDI Evo poprvé v Česku: Musí být nejlepší. Daří se jí to?

Škoda Octavia Combi 2.0 TDI Evo

Novou generaci Škody Octavia jsme poprvé vyzkoušeli rovnou na českých silnicích. Kombi s motorem 2.0 TDI Evo se tváří jako ideální služebák, navíc model jako takový nemá v rámci automobilky jednoduché poslání.

27.  3.  2020 | Jan Mička | 147 příspěvků
TEST Mazda CX-30 Skyactiv-X 6MAN vs. 6AT 4x4: Revoluční All In One?

Mazda CX-30 2.0 Skyactiv-X

Vznětová, zážehová, přeplňovaná, atmosférická, hybridní. Zdá se to sice k nevíře, ale všechna tato adjektiva popisují kompaktní SUV Mazda CX-30 s „dieselovým benzinem“ Skyactiv-X. Jen ne všechna najednou. Jaká tedy v reálném světě je a jak se liší čtyřkolka s automatem od předokolky s manuální převodovkou?

25.  3.  2020 | Petr Schnagl | 25 příspěvků