Toto je dokonalá limuzína pro prezidenta: Obrněný Mercedes-AMG G63

Úpravce Inkas si připravil další z řady posledních rozloučneí s odcházející třídou G. Pasažérům na zadních sedadlech má nabídnou totální bezpečí.

Představte si tu nejsložitější situaci, která vás při pronásledování vaší limuzíny s řidičem může potkat a víte, že byste chtěli sedět v něčem takovém. "Géčko" minulé generace jako neprůstřelné a pro váš komfort i prodloužené. Zachovává si typické terénní vlastnosti a odolnost, můžete tedy unikat v podstatě kudykoli se vám zamane.

Mercedes představil novou třídu A ve verzi sedan. Kufr narostl na 420 litrů

Mercedes představil novou třídu A ve verzi sedan. Kufr narostl na 420 litrů

To je zřejmě poselství vzniku konkrétního kusu. Karoserie byla upravena u kanadské společnosti Inkas a splňuje neprůstřelnost normy CEN 1063 BR7. Odolá tedy výkonné zbrani ráže až 7,62 mm. Navíc byla terénní legenda prodloužena na délku 6186 mm, rozšířena na 2055 mm a zvýšena na 1951 mm.

Díky zvětšení rozměrů máte vzadu bez přehánění obývací pokoj. K dispozici mají cestující vzadu dvě polohovací sedadla s podnožkami, dřevěnou skříňku, výkonné stereo. Středem je obrazovka s integrací systémů Apple Carplay a Android Auto. Osvětlení na stropě má napodobovat denní světlo.

Velký tablet v Mercedesech doplní výdechy. Prozrazují to špionážní snímky GLE

Velký tablet v Mercedesech doplní výdechy. Prozrazují to špionážní snímky GLE

Zkrátka, o pohodlí je v tomto obrněném tanku náramně postaráno. O pohon se stará neupravený osmiválec objemu 5,5 litru a výkonu 420 kilowattů. Inkas si za takový plně vybavený kus řekne 1,2 milionu dolarů, tedy více než 26 milionů korun.

Minitest Mercedes-Benz Vito Tourer Family 114 CDI: Na míru k vašim službám

Mercedes-Benz Vito Tourer Family (minitest)

Mít větší než běžnou rodinu znamená kromě jiného i obtížnější výběr auta. Především pak dnes, když jsou minivany na ústupu. Stojí za to dát přednost osobní dodávce od Mercedesu před čímkoli jiným?

včera | Miro Mihálik | 2 příspěvky
TEST Cupra Ateca 2.0 TSI DSG 4Drive: To nejlepší z Česka?

Cupra Ateca 2.0 TSI DSG 4Drive

Sportovní Seaty mají nesmírně dlouhou tradici. Teprve loni se je ale Španělé rozhodli seskupit je pod jednu značku a dát jim novou identitu. A protože SUV v dnešní době táhnou, stal se průkopníkem model Ateca.

15.  1.  2019 | Jan Mička | 28 příspěvků
Minitest Mazda 6 2.5 Skyactiv-G A/T: Mimo čas a obvyklé mantinely

Mazda 6 2.5 Skyaktiv-G A/T (minitest)

Vzepřít se jednou provždy kalendáři, jen mládí, nikdy stáří, zpívá v jednom ze svých šlágrů božský Kája. Máme ale tak trochu dojem, že si něco podobného může pobrukovat i Mazda se svou šestkou.

10.  1.  2019 | Miro Mihálik | 88 příspěvků