Úpravce Inkas si připravil další z řady posledních rozloučneí s odcházející třídou G. Pasažérům na zadních sedadlech má nabídnou totální bezpečí.
Představte si tu nejsložitější situaci, která vás při pronásledování vaší limuzíny s řidičem může potkat a víte, že byste chtěli sedět v něčem takovém. "Géčko" minulé generace jako neprůstřelné a pro váš komfort i prodloužené. Zachovává si typické terénní vlastnosti a odolnost, můžete tedy unikat v podstatě kudykoli se vám zamane.
To je zřejmě poselství vzniku konkrétního kusu. Karoserie byla upravena u kanadské společnosti Inkas a splňuje neprůstřelnost normy CEN 1063 BR7. Odolá tedy výkonné zbrani ráže až 7,62 mm. Navíc byla terénní legenda prodloužena na délku 6186 mm, rozšířena na 2055 mm a zvýšena na 1951 mm.
Díky zvětšení rozměrů máte vzadu bez přehánění obývací pokoj. K dispozici mají cestující vzadu dvě polohovací sedadla s podnožkami, dřevěnou skříňku, výkonné stereo. Středem je obrazovka s integrací systémů Apple Carplay a Android Auto. Osvětlení na stropě má napodobovat denní světlo.
Zkrátka, o pohodlí je v tomto obrněném tanku náramně postaráno. O pohon se stará neupravený osmiválec objemu 5,5 litru a výkonu 420 kilowattů. Inkas si za takový plně vybavený kus řekne 1,2 milionu dolarů, tedy více než 26 milionů korun.
AMG je německá společnost, která se zabývá závodními úpravami a sportovním tuningem vozů Mercedes-Benz. Společnost byla založena v roce 1967 dvojicí Hans Werner Aufrecht a Erhard Melcher. Většinou se značka uvádí jako Mercedes-AMG.
Mercedes-AMG GT Black Series • Mercedes-AMG GLB