Toto je Cupra Ateca. Hot-SUV má 300 koní a stovku dá za 5,4 sekundy!

13 komentářů

john holmes
24. února • 14:01

Nádhera jdu do toho ! Už se těším jak to natřu při rozjezdu těm buznám v BMW a RS...

stealth01
25. února • 8:58

Buzna Audi RS6 Avant Performance: 3,7s
Buzna BMW M5 MY2018: 3,4sKrabice od Seatu: 5,4s
Krabice od Audi: 4,8s
Krabice od BMW: 4,2sTakže s nejpomalejším SUV ze všech jmenovaných to chceš na rozjezdu natřít komu?B-]

TiaS
25. února • 11:49

RS myšleno asi spíš ŠKODOVKY a BMW asi spíš 520D, 320D atd :)

stealth01
25. února • 16:04

Je to hrdina :-D

v.
23. února • 11:48

Paneboze to je neuveritelnej nesmysl, jeste k tomu odpornej. Ja proste nejsem schopnej pochopit, co na tech odpornejch, neovladatelnejch krabicich lidi vidi, fakt to nedavam.

stealth01
25. února • 9:01

:-)Lepší posaz za volantem a více místa. Super nastupování, excelentní praktičnost, průchodnost i těžším terénem, perfektní výhled všemi směry.
Konečně typ auta, do kterého se vlezu a nehrozí, že při srážce mi stropnice skalpuje hlavu. Když jsem měl problémy s kolenem, můj sedan mi byl k ničemu.

Twan
22. února • 18:00

super...nemám slov...vždycky jsem si do zatáček představoval dvoutunovou krabicoidní plečku :D BMW to taky zkoušelo tak 15 let zpátky (akorát s motorem a ne s touhle euronáhražkou) a radši se na to vykašlali, teda do doby kdy už mělo dost pitomců dost peněz :D

TiaS
22. února • 23:04

Krabicoidní sra..ka je i leon cupra combi, které zajelo Ring ve stejným čase jako dle hodně lidí nejlepší BMW současnosti a jedno z nejlepších vůbec, M2. Takže pokud má někdo těch pár korun, co to bude stát (a že to má dneska každej niemand), tak tě v tvém ultimátně ultimativním stroji z Mnichova na okruhu pěkně potrápí.

Twan
23. února • 13:12

Existuje důvod proč se sporťák dělá co nejnižší, nejlehčí, s co nejnižším odporem vzduchu...

stealth01
25. února • 9:03

No já jsem dost na vážkách, jestli mám investovat do R8, kterou mají v auto I.S.R. na "place" (fakt dobrá cena mimochodem) anebo jít zase cestou M3, než jí úplně zavřou. V úvahu připadá Boxster S s keramikami (jsem jediný na světě, komu ten B4 připadá skvělý).
Problém R8 je, že se se svými dvěma metry tak tak nasoukám. Nehodu nemůžu mít, strop by mi okamžitě zlomil vaz.

Tias
23. února • 14:44

ten důvod se v době, kdy každy hothatch napráši M modely a AMG a caymany, kdy si vzpomene, trochu ztrácí. Jako taly si raději koupim sportovni vůz, dokonce jeden Vlastním, ale proste tyhle vozy maji taky neco do sebe a v realu nejsou o nic pomalejší nez sportovni vozy. Zaostávání jen v zábavě za volantem a tu uz v téhle době vyhledává bohužel málokdo
. Takze je to skutečně rychlé a zároveň praktické a odveze i 5 deti ... za cenu 320d? No brainer pro spoustu lidi

GR8
22. února • 17:51

Totalne mi unika duvod skutecnosti ze Seat nazyva Seata Cuprou. :-D:-D:-D

Axel Toronto (xax41)
22. února • 16:44

Ateca vypadá jak uhlák a tenhle je navíc vytuningovanej. Jedno z nejhnusnějších aut na trhu

Doporučujeme

Články odjinud