Toto je Cupra Ateca. Hot-SUV má 300 koní a stovku dá za 5,4 sekundy!

Ateca vypadá jak uhlák a tenhle je navíc vytuningovanej. Jedno z nejhnusnějších aut na trhu

Bures a jeho volici jsou zplozenci ze zoofilniho analniho incestu.

Odpovědět  |   | 
GR8  |  22. 02. 2018 17:51

Totalne mi unika duvod skutecnosti ze Seat nazyva Seata Cuprou.

Odpovědět  |   | 
Twan  |  22. 02. 2018 18:00

super...nemám slov...vždycky jsem si do zatáček představoval dvoutunovou krabicoidní plečku :D BMW to taky zkoušelo tak 15 let zpátky (akorát s motorem a ne s touhle euronáhražkou) a radši se na to vykašlali, teda do doby kdy už mělo dost pitomců dost peněz :D

Odpovědět  |   | 
TiaS  |  22. 02. 2018 23:04

Krabicoidní sra..ka je i leon cupra combi, které zajelo Ring ve stejným čase jako dle hodně lidí nejlepší BMW současnosti a jedno z nejlepších vůbec, M2. Takže pokud má někdo těch pár korun, co to bude stát (a že to má dneska každej niemand), tak tě v tvém ultimátně ultimativním stroji z Mnichova na okruhu pěkně potrápí.

Odpovědět  |   | 
Twan  |  23. 02. 2018 13:12

Existuje důvod proč se sporťák dělá co nejnižší, nejlehčí, s co nejnižším odporem vzduchu...

Odpovědět  |   | 
Tias  |  23. 02. 2018 14:44

ten důvod se v době, kdy každy hothatch napráši M modely a AMG a caymany, kdy si vzpomene, trochu ztrácí. Jako taly si raději koupim sportovni vůz, dokonce jeden Vlastním, ale proste tyhle vozy maji taky neco do sebe a v realu nejsou o nic pomalejší nez sportovni vozy. Zaostávání jen v zábavě za volantem a tu uz v téhle době vyhledává bohužel málokdo
. Takze je to skutečně rychlé a zároveň praktické a odveze i 5 deti ... za cenu 320d? No brainer pro spoustu lidi

Odpovědět  |   | 
stealth01  |  25. 02. 2018 09:03

No já jsem dost na vážkách, jestli mám investovat do R8, kterou mají v auto I.S.R. na "place" (fakt dobrá cena mimochodem) anebo jít zase cestou M3, než jí úplně zavřou. V úvahu připadá Boxster S s keramikami (jsem jediný na světě, komu ten B4 připadá skvělý).
Problém R8 je, že se se svými dvěma metry tak tak nasoukám. Nehodu nemůžu mít, strop by mi okamžitě zlomil vaz.

Odpovědět  |   | 
v.  |  23. 02. 2018 11:48

Paneboze to je neuveritelnej nesmysl, jeste k tomu odpornej. Ja proste nejsem schopnej pochopit, co na tech odpornejch, neovladatelnejch krabicich lidi vidi, fakt to nedavam.

Odpovědět  |   | 
stealth01  |  25. 02. 2018 09:01

Lepší posaz za volantem a více místa. Super nastupování, excelentní praktičnost, průchodnost i těžším terénem, perfektní výhled všemi směry.
Konečně typ auta, do kterého se vlezu a nehrozí, že při srážce mi stropnice skalpuje hlavu. Když jsem měl problémy s kolenem, můj sedan mi byl k ničemu.

Odpovědět  |   | 
john holmes  |  24. 02. 2018 14:01

Nádhera jdu do toho ! Už se těším jak to natřu při rozjezdu těm buznám v BMW a RS...

Odpovědět  |   | 
stealth01  |  25. 02. 2018 08:58

Buzna Audi RS6 Avant Performance: 3,7s
Buzna BMW M5 MY2018: 3,4s

Krabice od Seatu: 5,4s
Krabice od Audi: 4,8s
Krabice od BMW: 4,2s

Takže s nejpomalejším SUV ze všech jmenovaných to chceš na rozjezdu natřít komu?

Odpovědět  |   | 
TiaS  |  25. 02. 2018 11:49

RS myšleno asi spíš ŠKODOVKY a BMW asi spíš 520D, 320D atd :)

Odpovědět  |   | 
stealth01  |  25. 02. 2018 16:04

Je to hrdina

Odpovědět  |   | 


Přihlásit k odběru
Posílat příspěvky na adresu:

Minitest BMW M850i xDrive Gran Coupé: Osm válců a čtyři věčně vysmáté hlavy

BMW M850i xDrive GC

Třetí karosářská varianta uzavírá náš obrázek o tom, jaká vlastně nová osmička je. Zároveň nám ale nedá si nevzpomenout na jedno z nejlepších aut na trhu. To je totiž také z Mnichova.

dnes | Vladimír Kadera | 17 příspěvků
Za volantem Volkswagenu ID.3 (150 kW): Zásadní? To ano! Ale vážně i revoluční?

Volkswagenu ID.3 (150 kW)

Pro značku Volkswagen má být zásadním modelem jako kdysi Brouk a Golf. Elektromobil ID.3 nabral zpoždění, teď se ale konečně hlásí o slovo.

4.  8.  2020 | Stanislav Kolman | 79 příspěvků
Minitest elektromobilu Mini Cooper SE: Kulový blesk září jasně, ale jen krátce

Mini Cooper SE

Je lépe vyvážený než benzinový originál, a navíc má dost elektrických koní na to, abychom mu mohli bez ironie říkat ostrý hatchback. S malou kapacitou akumulátorů je to ale omezená, a kvůli ceně ne právě levná forma zábavy.

2.  8.  2020 | Miro Mihálik | 27 příspěvků

Nejčtenější články

Supersport blokoval nabíječku pro elektromobily. Policista na elektrokole si s tím poradil

Supersport blokoval nabíječku pro elektromo…

Takzvaný ICEing je oblíbená kratochvíle vidláků v Americe. Toto ale určitě nebyl ten případ.

10.  7.  2020 | | 51 N/A
Rusol David
Elektromobily
Český cestovatel má zřejmě nejvtipnější značku na přání. Pobaví ale i další úlovky

Český cestovatel má zřejmě nejvtipnější zna…

Registrační značky na přání mohou kdekomu připadat jako rozmařilost. Některé nápady ale upřímně pobaví!

3.  8.  2020 | | 17 N/A
Mička Jan
ZábavaZajímavosti
Tahle Tatra je vážně z papíru! Nádherná díla českého modeláře nemají obdoby

Tahle Tatra je vážně z papíru! Nádherná díl…

Zapomeňte na své vystřihovánky z ábíčka. Tady jsme na úplně jiné úrovni…

8.  7.  2020 | | 24 N/A
Rusol David
Tatra
Škoda Enyaq iV poprvé ukázala interiér. Nic takového jste u Škody ještě neviděli

Škoda Enyaq iV poprvé ukázala interiér. Nic…

Premiéra prvního elektrického modelu Škodovky s platformou MEB proběhne už 1. září v Praze. Poprvé si můžete udělat bližší představu o tom, jak bude vypadat interiér vozu.

29.  7.  2020 | | 53 N/A
Mička Jan
Škoda Enyaq iVInteriér
Felicia Fun byl zřejmě největší úlet Škody po roce 1989. Dnes je ohromnou raritou

Felicia Fun byl zřejmě největší úlet Škody …

Píše se rok 1996, léto je v plném proudu a nejlepším autem Škody, které vás odveze k vodě, je bezpochyby žlutá Felicia Fun. Good times…

1.  8.  2020 | | 18 N/A
Fuglevič Daniel
Škoda FeliciaRaritaRetro