Toto je Cupra Ateca. Hot-SUV má 300 koní a stovku dá za 5,4 sekundy!

Ateca vypadá jak uhlák a tenhle je navíc vytuningovanej. Jedno z nejhnusnějších aut na trhu

Nadávat na inovace je důkaz toho, že na nové věci nemáte peníze

Odpovědět  |   | 
GR8  |  22. 02. 2018 17:51

Totalne mi unika duvod skutecnosti ze Seat nazyva Seata Cuprou.

Odpovědět  |   | 
Twan  |  22. 02. 2018 18:00

super...nemám slov...vždycky jsem si do zatáček představoval dvoutunovou krabicoidní plečku :D BMW to taky zkoušelo tak 15 let zpátky (akorát s motorem a ne s touhle euronáhražkou) a radši se na to vykašlali, teda do doby kdy už mělo dost pitomců dost peněz :D

Odpovědět  |   | 
TiaS  |  22. 02. 2018 23:04

Krabicoidní sra..ka je i leon cupra combi, které zajelo Ring ve stejným čase jako dle hodně lidí nejlepší BMW současnosti a jedno z nejlepších vůbec, M2. Takže pokud má někdo těch pár korun, co to bude stát (a že to má dneska každej niemand), tak tě v tvém ultimátně ultimativním stroji z Mnichova na okruhu pěkně potrápí.

Odpovědět  |   | 
Twan  |  23. 02. 2018 13:12

Existuje důvod proč se sporťák dělá co nejnižší, nejlehčí, s co nejnižším odporem vzduchu...

Odpovědět  |   | 
Tias  |  23. 02. 2018 14:44

ten důvod se v době, kdy každy hothatch napráši M modely a AMG a caymany, kdy si vzpomene, trochu ztrácí. Jako taly si raději koupim sportovni vůz, dokonce jeden Vlastním, ale proste tyhle vozy maji taky neco do sebe a v realu nejsou o nic pomalejší nez sportovni vozy. Zaostávání jen v zábavě za volantem a tu uz v téhle době vyhledává bohužel málokdo
. Takze je to skutečně rychlé a zároveň praktické a odveze i 5 deti ... za cenu 320d? No brainer pro spoustu lidi

Odpovědět  |   | 
stealth01  |  25. 02. 2018 09:03

No já jsem dost na vážkách, jestli mám investovat do R8, kterou mají v auto I.S.R. na "place" (fakt dobrá cena mimochodem) anebo jít zase cestou M3, než jí úplně zavřou. V úvahu připadá Boxster S s keramikami (jsem jediný na světě, komu ten B4 připadá skvělý).
Problém R8 je, že se se svými dvěma metry tak tak nasoukám. Nehodu nemůžu mít, strop by mi okamžitě zlomil vaz.

Odpovědět  |   | 
v.  |  23. 02. 2018 11:48

Paneboze to je neuveritelnej nesmysl, jeste k tomu odpornej. Ja proste nejsem schopnej pochopit, co na tech odpornejch, neovladatelnejch krabicich lidi vidi, fakt to nedavam.

Odpovědět  |   | 
stealth01  |  25. 02. 2018 09:01

Lepší posaz za volantem a více místa. Super nastupování, excelentní praktičnost, průchodnost i těžším terénem, perfektní výhled všemi směry.
Konečně typ auta, do kterého se vlezu a nehrozí, že při srážce mi stropnice skalpuje hlavu. Když jsem měl problémy s kolenem, můj sedan mi byl k ničemu.

Odpovědět  |   | 
john holmes  |  24. 02. 2018 14:01

Nádhera jdu do toho ! Už se těším jak to natřu při rozjezdu těm buznám v BMW a RS...

Odpovědět  |   | 
stealth01  |  25. 02. 2018 08:58

Buzna Audi RS6 Avant Performance: 3,7s
Buzna BMW M5 MY2018: 3,4s

Krabice od Seatu: 5,4s
Krabice od Audi: 4,8s
Krabice od BMW: 4,2s

Takže s nejpomalejším SUV ze všech jmenovaných to chceš na rozjezdu natřít komu?

Odpovědět  |   | 
TiaS  |  25. 02. 2018 11:49

RS myšleno asi spíš ŠKODOVKY a BMW asi spíš 520D, 320D atd :)

Odpovědět  |   | 
stealth01  |  25. 02. 2018 16:04

Je to hrdina

Odpovědět  |   | 


Přihlásit k odběru
Posílat příspěvky na adresu:

První jízda se Škodou Kamiq 1.0 TSI: Revoluci nečekejte, poctivý kus auta ano

Škoda Kamiq 1.0 TSI DSG (první svezení)

Už se těším, až si dnes večer sednu s šálkem horké kávy k počítači a zabořím se do diskuze pod tímto článkem. Na první dojem je totiž Škoda Kamiq opravdu dobrá.

21.  8.  2019 | Vladimír Kadera | 189 příspěvků
TEST Subaru BRZ Spec. S: BRZy, jazyk, nazývat… věci pravými jmény

Subaru BRZ Spec. S

Pokud máme věci nazývat pravými jmény, je nutno poznamenat, že zlí jazykové tvrdí, že BRZ „nejede“. A je fér přiznat, že jakkoli pro modelový rok 2019 a speciálně v limitované edici Spec. S prodělalo řadu změn, včetně například jiného naladění řídící jednotky, je na tomto tvrzení kus pravdy. To však ani náhodou neznamená, že by BRZ nebylo skvělé auto.

19.  8.  2019 | Petr Schnagl | 13 příspěvků
Minitest Toyota RAV4 2.5 Hybrid: Konečně něco, co si stojí za svým

Toyota RAV4 2.5 Hybrid (minitest)

Nová Toyota RAV4 nás už dříve překvapila extravagantním vzhledem, ale měli jsme k ní pár výhrad, které se pokusí smazat hybridní verze. Podaří se jí to?

16.  8.  2019 | Vladimír Kadera | 78 příspěvků

Nejčtenější články

V Česku byla spatřena téměř neznámá Škoda Scala. Může jezdit skoro zadarmo

V Česku byla spatřena téměř neznámá Škoda S…

Se Scalou na zemní plyn se počítalo již od samotného počátku uvedení nové škodovky. Jeden kousek byl nyní spatřen v provozu.

13.  8.  2019 | | 31 N/A
Levná Škoda Octavia Tour už tak levná není. Zato ale dostala o dost více výkonu

Levná Škoda Octavia Tour už tak levná není.…

Škoda upravuje ceník výhodné Octavie Tour. Akční výbava sice zdražuje, nyní už je ale dostupná rovněž jako liftback a dostává pod kapotu výkonnější základní motor.

3.  8.  2019 | | 39 N/A
Češi se zbláznili do pistáciové Fabie. Existuje ale něco mnohem raritnějšího

Češi se zbláznili do pistáciové Fabie. Exis…

Zatímco tisíce lidí v Česku šílí z pistáciových fábií, americký dealer BMW z Manhattanu se vytahuje něčím mnohem exkluzivnějším.

26.  7.  2019 | | 28 N/A
T-Kat je jediné české auto, kterým můžete bez obav na D1. A také do války

T-Kat je jediné české auto, kterým můžete b…

Útvar rychlého nasazení, konkrétně protiteroristické oddělení, si převzala vozidlo T-Kat. Je tak skvělé, že se jí musíme chvilku věnovat.

8.  8.  2019 | | 29 N/A
Slavný návrhář rozzuřil Ferrari. Stačila jedna nevinná fotografie se supersportem

Slavný návrhář rozzuřil Ferrari. Stačila je…

Koupením Ferrari vstupujete do elitního klubu, musíte akceptovat filozofii a pravidla značky a stvrdit je podpisem. Že jste milionáři a sledují vás na Instagramu skoro dva miliony lidí na tom nic nemění.

31.  7.  2019 | | 6 N/A