Elektrokolo má hliníkový rám a celé váží 39 kilogramů. Nejtěžší je přirozeně baterie, která se skrývá v modulu přímo uprostřed. Její obal je však šikovně aranžovaný do podoby dvouválcových motorů, jako je tomu u některých motocyklů. Baterie o kapacitě 1123 Wh pomohou majiteli k ujetí 120 kilometrů asistované jízdy.  Zdroj: Vintage Electric Bikes

Elektrokolo má hliníkový rám a celé váží 39 kilogramů. Nejtěžší je přirozeně baterie, která se skrývá v modulu přímo uprostřed. Její obal je však šikovně aranžovaný do podoby dvouválcových motorů, jako je tomu u některých motocyklů. Baterie o kapacitě 1123 Wh pomohou majiteli k ujetí 120 kilometrů asistované jízdy.  | Zdroj: Vintage Electric Bikes

Nabíjení baterie trvá 4,5 hodiny. Elektromotor o výkonu 750 W je u zadního kola. K dispozici je pět jízdních režimů, mezi kterými nechybí ani sportovní nastavení Race. S tímto nastavením můžete pelášit rychlostí až 58 km/h. Zadní kolo je spojené se šlapkami velmi silným řetězem KMC Z410 NP. Zdroj: Vintage Electric Bikes

Nabíjení baterie trvá 4,5 hodiny. Elektromotor o výkonu 750 W je u zadního kola. K dispozici je pět jízdních režimů, mezi kterými nechybí ani sportovní nastavení Race. S tímto nastavením můžete pelášit rychlostí až 58 km/h. Zadní kolo je spojené se šlapkami velmi silným řetězem KMC Z410 NP. | Zdroj: Vintage Electric Bikes

Hydraulické brzdy jsou od společnosti Promax. Ta zadní má ovšem dodatečnou funkci rekuperace energie. Přednímu kolu pak nechybí ani pořádné tlumiče. Veškeré specifikace a detaily jsou ale stranou, když se podíváte, jak tato mašina vypadá. Neztrácí se dokonce ani ve společnosti své předlohy. Zdroj: Vintage Electric Bikes

Hydraulické brzdy jsou od společnosti Promax. Ta zadní má ovšem dodatečnou funkci rekuperace energie. Přednímu kolu pak nechybí ani pořádné tlumiče. Veškeré specifikace a detaily jsou ale stranou, když se podíváte, jak tato mašina vypadá. Neztrácí se dokonce ani ve společnosti své předlohy. | Zdroj: Vintage Electric Bikes

Levný špás to ale pochopitelně není. Vintage Electric Shelby stojí 7249 dolarů, tedy 160 tisíc korun. Obyčejné elektrokolo stojí zhruba třetinu. Za tu exkluzivitu a styl ty peníze navíc ale rozhodně stojí. Zdroj: Vintage Electric Bikes

Levný špás to ale pochopitelně není. Vintage Electric Shelby stojí 7249 dolarů, tedy 160 tisíc korun. Obyčejné elektrokolo stojí zhruba třetinu. Za tu exkluzivitu a styl ty peníze navíc ale rozhodně stojí. | Zdroj: Vintage Electric Bikes

 Zdroj: Vintage Electric Bikes

| Zdroj: Vintage Electric Bikes

 Zdroj: Vintage Electric Bikes

| Zdroj: Vintage Electric Bikes

 Zdroj: Vintage Electric Bikes

| Zdroj: Vintage Electric Bikes

Nabíjení baterie trvá 4,5 hodiny. Elektromotor o výkonu 750 W je u zadního kola. K dispozici je pět jízdních režimů, mezi kterými nechybí ani sportovní nastavení Race. S tímto nastavením můžete pelášit rychlostí až 58 km/h. Zadní kolo je spojené se šlapkami velmi silným řetězem KMC Z410 NP. Zdroj: Vintage Electric Bikes
Hydraulické brzdy jsou od společnosti Promax. Ta zadní má ovšem dodatečnou funkci rekuperace energie. Přednímu kolu pak nechybí ani pořádné tlumiče. Veškeré specifikace a detaily jsou ale stranou, když se podíváte, jak tato mašina vypadá. Neztrácí se dokonce ani ve společnosti své předlohy. Zdroj: Vintage Electric Bikes
Levný špás to ale pochopitelně není. Vintage Electric Shelby stojí 7249 dolarů, tedy 160 tisíc korun. Obyčejné elektrokolo stojí zhruba třetinu. Za tu exkluzivitu a styl ty peníze navíc ale rozhodně stojí. Zdroj: Vintage Electric Bikes
 Zdroj: Vintage Electric Bikes
7
Fotogalerie

Toto elektrokolo bychom snad i chtěli. Tvůrcům bylo inspirací klasické Shelby Cobra

Firma Vintage Electric Bikes uvedla limitovanou edici elektrokola s inspirací u slavného vozu Shelby Cobra.

Elektrokolo má hliníkový rám a váží 39 kilogramů. Nejtěžší je přirozeně baterie, která se skrývá v modulu přímo uprostřed. Její obal je však šikovně aranžovaný do podoby dvouválcových motorů, jako je tomu u některých motocyklů. Baterie o kapacitě 1123 Wh pomohou majiteli k ujetí 120 kilometrů asistované jízdy. 

Nabíjení baterie trvá 4,5 hodiny. Elektromotor o výkonu 750 W je u zadního kola. K dispozici je pět jízdních režimů, mezi kterými nechybí ani sportovní nastavení Race. S tímto nastavením můžete pelášit rychlostí až 58 km/h. Zadní kolo je spojené se šlapkami velmi silným řetězem KMC Z410 NP.

Hydraulické brzdy jsou od společnosti Promax. Ta zadní má ovšem dodatečnou funkci rekuperace energie. Přednímu kolu pak nechybí ani pořádné tlumiče. Veškeré specifikace a detaily jsou ale stranou, když se podíváte, jak tato mašina vypadá. Neztrácí se dokonce ani ve společnosti své předlohy.

Levný špás to ale pochopitelně není. Vintage Electric Shelby stojí 7249 dolarů, tedy 160 tisíc korun. Obyčejné elektrokolo stojí zhruba třetinu. Za tu exkluzivitu a styl ty peníze navíc ale rozhodně stojí.

Doporučujeme

Články odjinud