Toto elektrokolo bychom snad i chtěli. Tvůrcům bylo inspirací klasické Shelby Cobra

Firma Vintage Electric Bikes uvedla limitovanou edici elektrokola s inspirací u slavného vozu Shelby Cobra.

Elektrokolo má hliníkový rám a váží 39 kilogramů. Nejtěžší je přirozeně baterie, která se skrývá v modulu přímo uprostřed. Její obal je však šikovně aranžovaný do podoby dvouválcových motorů, jako je tomu u některých motocyklů. Baterie o kapacitě 1123 Wh pomohou majiteli k ujetí 120 kilometrů asistované jízdy. 

Na prodej je velmi vzácný Ford Mustang. Jezdil s ním člověk, který zatopil Ferrari

Na prodej je velmi vzácný Ford Mustang. Jezdil s ním člověk, který zatopil Ferrari

Nabíjení baterie trvá 4,5 hodiny. Elektromotor o výkonu 750 W je u zadního kola. K dispozici je pět jízdních režimů, mezi kterými nechybí ani sportovní nastavení Race. S tímto nastavením můžete pelášit rychlostí až 58 km/h. Zadní kolo je spojené se šlapkami velmi silným řetězem KMC Z410 NP.

Hydraulické brzdy jsou od společnosti Promax. Ta zadní má ovšem dodatečnou funkci rekuperace energie. Přednímu kolu pak nechybí ani pořádné tlumiče. Veškeré specifikace a detaily jsou ale stranou, když se podíváte, jak tato mašina vypadá. Neztrácí se dokonce ani ve společnosti své předlohy.

Superformance MKIII-R je Cobra pro 21. století. Staví ji nejpovolanější výrobce

Superformance MKIII-R je Cobra pro 21. století. Staví ji nejpovolanější výrobce

Levný špás to ale pochopitelně není. Vintage Electric Shelby stojí 7249 dolarů, tedy 160 tisíc korun. Obyčejné elektrokolo stojí zhruba třetinu. Za tu exkluzivitu a styl ty peníze navíc ale rozhodně stojí.

TEST Peugeot e-208 GT 100 kW: Cizelace městského auta pro nadšence

Peugeot e-208 GT

Peugeot 208 se prodává i v elektrické variantě. Zkusili jsme si kousek v nejvyšší výbavě GT.

dnes | Vladimír Kadera | 13 příspěvků
Nový Hyundai i20 může vzbudit poprask! Řídili jsme prototyp s litrovým motorem

Hyundai i20 1.0 T-GDI

Nový Hyundai i20 je očekávaným soupeřem fabie a spol. Přijede až v říjnu, my už jsme jej ale exkluzivně vyzkoušeli.

20.  9.  2020 | Jiří BaborskýOndřej Mára | 47 příspěvků
Poprvé za volantem Škody Octavia RS iV: Eso v rukávu spořivého manažera

Škoda Octavia RS iV

Nová Škoda Octavia RS je k mání ve třech verzích pohonu. Vyzkoušeli jsme tu, která je z pohledu techniky nejkomplikovanější.

17.  9.  2020 | Vladimír Kadera | 89 příspěvků