Celkem vznikne třináct kusů, tento je sedmý v pořadí.  motor1.com

Celkem vznikne třináct kusů, tento je sedmý v pořadí.  | motor1.com

Základem stavby je kompletní bodykit z odhaleného karbonového vlákna motor1.com

Základem stavby je kompletní bodykit z odhaleného karbonového vlákna | motor1.com

Bodykit samotný vyjde na €100 000. motor1.com

Bodykit samotný vyjde na €100 000. | motor1.com

Celá sestava obsahuje 84 unikátních prvků. motor1.com

Celá sestava obsahuje 84 unikátních prvků. | motor1.com

Záď vozu zdobí rozměrný spoiler.  motor1.com

Záď vozu zdobí rozměrný spoiler.  | motor1.com

Výkon zůstal beze změny.  motor1.com

Výkon zůstal beze změny.  | motor1.com

Krásným detilem je spoiler pod předním oknem.  motor1.com

Krásným detilem je spoiler pod předním oknem.  | motor1.com

Kovaná kola jsou za příplatek €8 000.  motor1.com

Kovaná kola jsou za příplatek €8 000.  | motor1.com

Barevné provedení je volitelné. motor1.com

Barevné provedení je volitelné. | motor1.com

Zrcátka a prahy nesou kontrastní černé provedení. motor1.com

Zrcátka a prahy nesou kontrastní černé provedení. | motor1.com

Zadní spoiler není jen na okrasu, usměrňuje vzduch ve vysokých rychlostech.  motor1.com

Zadní spoiler není jen na okrasu, usměrňuje vzduch ve vysokých rychlostech.  | motor1.com

Kryt motoru nese šestici ventilačních otvorů. motor1.com

Kryt motoru nese šestici ventilačních otvorů. | motor1.com

Tenhle pohled je od originálu hodně vzdálený.  motor1.com

Tenhle pohled je od originálu hodně vzdálený.  | motor1.com

Vybrat si můžete ze dvou výfukových setů. motor1.com

Vybrat si můžete ze dvou výfukových setů. | motor1.com

Dominantou zádě je mohutný difuzor. motor1.com

Dominantou zádě je mohutný difuzor. | motor1.com

Karbon pokryl veškeré doplňky karoserie.  motor1.com

Karbon pokryl veškeré doplňky karoserie.  | motor1.com

Malým překvapením je grafika inspirovaná vojenskou kamufláží. motor1.com

Malým překvapením je grafika inspirovaná vojenskou kamufláží. | motor1.com

Čalounění je barevně sladěné s exteriérem.  motor1.com

Čalounění je barevně sladěné s exteriérem.  | motor1.com

Ani zde nechybí prvky z karbonového vlákna.  motor1.com

Ani zde nechybí prvky z karbonového vlákna.  | motor1.com

Interiér v tomto provedení vyjde na €35 000. motor1.com

Interiér v tomto provedení vyjde na €35 000. | motor1.com

Kryt předních sedadel je z černého karbonu.  motor1.com

Kryt předních sedadel je z černého karbonu.  | motor1.com

Ozdobná lišta vám pokaždé připomene jedinečnost vozu.  motor1.com

Ozdobná lišta vám pokaždé připomene jedinečnost vozu.  | motor1.com

Pozornost byla věnována i zadním sedadlům. motor1.com

Pozornost byla věnována i zadním sedadlům. | motor1.com

Základem stavby je kompletní bodykit z odhaleného karbonového vlákna motor1.com
Bodykit samotný vyjde na €100 000. motor1.com
Celá sestava obsahuje 84 unikátních prvků. motor1.com
Záď vozu zdobí rozměrný spoiler.  motor1.com
23
Fotogalerie

TopCar Design vytvořil karamelku s obalem za téměř 2,5 milionu. Náplň není o moc levnější!

Tohle Porsche vás sice rychleji nesveze, zato vám dá pocit výjimečnosti pokaždé, když otevřete dveře garáže a usednete za volant. Vznikne jen třináct exemplářů.

Společnost TopCar Design nazvala celý projekt Stinger GTR Limited Carbon Edition a vyobrazený kousek je sedmým z celkem třinácti vyrobených. Základem stavby je kompletní bodykit z odhaleného karbonového vlákna. Zákazník má možnost vybrat si z několika odstínů. Přidání barvy do karbonové struktury vyjde na 25.000 eur (623.000 Kč). Exteriérová sada zahrnuje novou kapotu se spoilerem pod předním sklem a ventilační otvory na předních blatnících. Vzadu přehlídka pokračuje novým víkem motoru s rozměrným křídlem. Agresivní difuzor doplňují koncovky laděného systému Kline v ceně 6.500 eur (162.000 Kč). Zvolit můžete i sadu Akrapovič ve stejné hodnotě.

Malým překvapením je spodní strana přední kapoty, kde úpravce navrhl jedinečnou grafiku inspirovanou vojenskou kamufláží. Barevně sladěné je rovněž čalounění interiéru, kde není nouze o karbonové doplňky. Najdeme je na palubní desce, volantu, středovém tunelu i dveřích.

Celý kit od TopCar Design obsahuje 84 nových prvků a třeba jen unikátní bodykit si společnost cení na rovných 100.000 eur (2.490.000 Kč). Interiér samotný pak vyjde na 35.000 eur (872.000 Kč). Pokud ještě nemáte vyčerpaný účet, můžete si přikoupit kovaná kola v hodnotě 8000 eur (200.000 Kč).

Je to hodně peněz za úpravu, která vám nezvýší výkon. Na straně druhé, Porsche 911 patří už od své první generace k řidičsky oblíbeným modelům a přidání unikátní osobnosti vůz jen získá. Další potenciální kupec ale musí sdílet váš vkus.

Porsche

Porsche je německý výrobce sportovních automobilů. Firmu založil v roce 1931 Ferdinand Porsche. V roce 1961 vznikl první model legendární řady 911, která se stále vyrábí.

V roce 2009 Porsche – coby velmi profitabilní automobilku – ovládl Volkswagen.

Porsche 718 • Porsche 911 • Porsche Taycan • Porsche Panamera • Porsche Macan • Porsche Cayenne

Doporučujeme

Články odjinud