Top Gear se reorganizuje. Více prostoru dostane Chris Harris, Evans méně

Top Gear se reorganizuje. Více prostoru dostane Chris Harris, Evans méně

Nový formát pořadu Top Gear se zatím nesetkal s příliš pozitivní kritikou. Nicméně třetí díl série už na tom byl s hodnocením lépe, i když sledovanost stále padá. Vedení BBC v tom má jasno, více prostoru musí dostat Chris Harris a Rory Reid. Naopak Chris Evans už nebude hrát tak významnou roli, informuje The Telegraph.

Harris s Reidem by se nyní měli objevovat v každém hlavním pořadu, zatímco formát série Extra Gear nahlížející do zákulisí natáčení by se příliš měnit neměl.

Jeremy Clarkson: Připomeňte si jeho devět slavných urážek

Jeremy Clarkson: Připomeňte si jeho devět slavných urážek

Samotný Chris Harris, který je znám komunitě automobilových nadšenců především díky svému volně dostupnému kanálu Chris Harris on Cars na YouTube, bude nadále v samostatných videích pokračovat, ale už pod oficiální hlavičkou Top Gearu.

Podle Harrise, jehož videa budete nyní moci sledovat na stránkách Top Gearu v sekci Chris Harris Drives, se formát videí příliš nezmění od toho, na jaký jste zvyklí z jeho oblíbeného kanálu na YouTube. Ostatně, zde je jen malá připomínka práce Chrise Harrise:

bazar

Renault Thalia 1,4
Rok výroby: 2006
Stav: 52 890 km
Cena: 54 000 Kč
Hyundai ix20 1,6
Rok výroby: 2011
Stav: 67 361 km
Cena: 210 000 Kč
Skoda Octavia 1,9
Rok výroby: 2005
Stav: 349 889 km
Cena: 73 000 Kč
Skoda Octavia 1,9
Rok výroby: 2006
Stav: 267 323 km
Cena: 86 000 Kč
Skoda Superb 2
Rok výroby: 2010
Stav: 159 697 km
Cena: 290 000 Kč
Skoda Octavia 1,9
Rok výroby: 2008
Stav: 252 773 km
Cena: 90 000 Kč
Nabídka dalších vozů
Test: Ford Fiesta je stále řidičskou volbou, univerzálem bez vad ale ne

Ford Fiesta

Naší recenzí tentokrát prošla nová generace Fordu Fiesta.

20.  9.  2017 | Milan Lažanský | 25 příspěvků
Kabriolet versus kupé: O kolik se zvýší spotřeba při jízdě s otevřenou střechou?

Test spotřeby kabrioletu

Přemýšleli jste někdy nad tím, jestli se spotřeba paliva dramaticky zvýší při jízdě s otevřenou střechou? Vyzkoušeli jsme to.

18.  9.  2017 | Milan Lažanský | 17 příspěvků
Test krátkých sprintů: Je lepší motorka, elektrovůz, nebo BMW 760i?

Test krátkých sprintů

Ne vždy musí být motocykl při startu od semaforů rychlejší než auto. Při testu redaktoři Autorevue.cz proti sobě postavili dva rozdílné typy motocyklů, elektromobil a auto s výkonem přes šest stovek koní.

8.  9.  2017 | Radek Pecák | 19 příspěvků