Top Gear na rozcestí: Odejde Evans? Hodnocení se ale zlepšuje

Top Gear na rozcestí: Odejde Evans? Hodnocení se ale zlepšuje

Hodnocení a sledovanost nového Top Gearu se zlepšuje. Poslední díl si podle všeho v televizi naladilo o 300 000 diváků více než před týdnem a i kritika začíná být celkem pozitivní. Fanoušci se na sociálních sítích a v dopisech vyjadřují pochvalně o tom, že více prostoru dostává i v hlavním vysílacím čase Rory Reid a Chris Harris.

Uvnitř Top Gearu to ale trochu skřípe. Podle britského The Sun vyhrožuje Matt LeBlanc, že ze show odejde, pokud neodejde právě Chris Evans. Evans je totiž kritizován za to, že je s ním spolupráce velmi komplikovaná. Podle lidí ze zákulisí je na spolupráci mnohonásobně horší než legendární Jeremy Clarkson.

Top Gear se reorganizuje. Více prostoru dostane Chris Harris, Evans méně

Top Gear se reorganizuje. Více prostoru dostane Chris Harris, Evans méně

Podle The Sun se BBC rozhoduje, kdo z dvojice Evans/LeBlanc bude pokračovat i pro příští sérii, která by se měla natáčet zhruba od letošního září. Pro Evanse hovoří to, že je velmi dobře známý po Británii. Ovšem LeBlanc je populárnější všude jinde a Top Gear má historicky obrovský mezinárodní dosah. Show se prodává prakticky po celém světě.

Chris Evans podle všeho špatně nese, když ostatní účinkující kazí své výstupy a natáčení se musí několikrát opakovat a přehrávat. I podle diváků, kteří byli na natáčení ve studiu, tu chybí taková ta uvolněnost, která byla charakteristická pro minulý Top Gear.

Tohle je 13 nejhorších aut, tvrdí slavný Top Gear. Souhlasíte?

Tohle je 13 nejhorších aut, tvrdí slavný Top Gear. Souhlasíte?

Mezi účinkujícími údajně panuje spíše chladný vztah a moc spolu nevychází. Ono je ale těžké předpokládat, že mezi nimi hned v prvních dílech vznikne stejná „chemie“, která držela pohromadě trio Clarkson, Hammond a May.

Aby toho nebylo málo, americká verze Top Gearu vysílaná na kanálu History byla po sedmi celkem úspěšných sériích zrušena. Účinkující nicméně doufají, že se jim podaří show prodat na jiný americký kanál.

TEST Subaru XV 1,6i Lineartronic: Kompromis, ale ten nejlepší!

Subaru XV 1,6i Lineartronic

Subaru XV se na přelomu roku dostalo na trh v druhé generaci. Od té minulé se vizuálně moc neliší, ale japonští technici vůz vyladili téměř k dokonalosti.

20.  2.  2018 | Radek Pecák | 78 příspěvků
TEST Citroën C3 Aircross 1.6 BlueHDi: Galerie moderního designu

Citroën C3 Aircross 1.6 BlueHDi

Nové městské SUV francouzské automobilky obsahuje tolik designérských nápadů, že by to vystačilo hned na několik aut. C3 Aircross jsme vyzkoušeli s motorem 1.6 BlueHDi.

17.  2.  2018 | Radek Pecák | 15 příspěvků
Minitest Ford Fiesta Vignale 1.0 EcoBoost: V čem je ta prémie?

Ford Fiesta 1.0 EB Vignale (minitest)

Vyplatí se koupě té nejvíce vyšňořené Fiesty? Vyzkoušeli jsme ji s litrovým motorem EcoBoost o výkonu 103 kW.

15.  2.  2018 | Milan Lažanský | 25 příspěvků