Top Gear na rozcestí: Odejde Evans? Hodnocení se ale zlepšuje

Top Gear na rozcestí: Odejde Evans? Hodnocení se ale zlepšuje

Hodnocení a sledovanost nového Top Gearu se zlepšuje. Poslední díl si podle všeho v televizi naladilo o 300 000 diváků více než před týdnem a i kritika začíná být celkem pozitivní. Fanoušci se na sociálních sítích a v dopisech vyjadřují pochvalně o tom, že více prostoru dostává i v hlavním vysílacím čase Rory Reid a Chris Harris.

Uvnitř Top Gearu to ale trochu skřípe. Podle britského The Sun vyhrožuje Matt LeBlanc, že ze show odejde, pokud neodejde právě Chris Evans. Evans je totiž kritizován za to, že je s ním spolupráce velmi komplikovaná. Podle lidí ze zákulisí je na spolupráci mnohonásobně horší než legendární Jeremy Clarkson.

Top Gear se reorganizuje. Více prostoru dostane Chris Harris, Evans méně

Top Gear se reorganizuje. Více prostoru dostane Chris Harris, Evans méně

Podle The Sun se BBC rozhoduje, kdo z dvojice Evans/LeBlanc bude pokračovat i pro příští sérii, která by se měla natáčet zhruba od letošního září. Pro Evanse hovoří to, že je velmi dobře známý po Británii. Ovšem LeBlanc je populárnější všude jinde a Top Gear má historicky obrovský mezinárodní dosah. Show se prodává prakticky po celém světě.

Chris Evans podle všeho špatně nese, když ostatní účinkující kazí své výstupy a natáčení se musí několikrát opakovat a přehrávat. I podle diváků, kteří byli na natáčení ve studiu, tu chybí taková ta uvolněnost, která byla charakteristická pro minulý Top Gear.

Tohle je 13 nejhorších aut, tvrdí slavný Top Gear. Souhlasíte?

Tohle je 13 nejhorších aut, tvrdí slavný Top Gear. Souhlasíte?

Mezi účinkujícími údajně panuje spíše chladný vztah a moc spolu nevychází. Ono je ale těžké předpokládat, že mezi nimi hned v prvních dílech vznikne stejná „chemie“, která držela pohromadě trio Clarkson, Hammond a May.

Aby toho nebylo málo, americká verze Top Gearu vysílaná na kanálu History byla po sedmi celkem úspěšných sériích zrušena. Účinkující nicméně doufají, že se jim podaří show prodat na jiný americký kanál.

TEST VW Golf 1.5 TSI Evo DSG: Opravdu má spotřebu dieselu?

TEST VW Golf 1.5 TSI Evo DSG

Volkswagen dopřál motoru 1.5 TSI Evo Bluemotion řadu systémů, které dnes stále nejsou úplně běžné. Výsledkem má být zážehový agregát se spotřebou vznětového. Platí to i mimo laboratoře?

19.  6.  2018 | Jan Mička | 68 příspěvků
Minitest Renault Twingo GT: Rošťák svázaný svou vlastní koncepcí

Renault Twingo GT (minitest)

Renault Sport si tentokrát v rámci své kúry GT posvítil na toho nejmenšího. Co přináší oproti standardní verzi?

14.  6.  2018 | Milan Lažanský | 9 příspěvků
TEST Toyota Yaris GRMN: Tryskomyš ze staré školy

Toyota Yaris GRMN

Co se stane, když do Yarisu namontujete kompresorovou osmnáctistovku Toyoty dodávanou pro Lotus Elise? Když je za tím Gazoo Racing, který staví auta pro Le Mans i WRC, tak možná tušíte.

12.  6.  2018 | Miro Mihálik | 9 příspěvků