Top Gear má další nový rekord svého okruhu

O rekordním „zářezu” Capara T1 na okruhu britského TopGearu jsme psali nedávno, jenže jeho čas stejně jako výsledek Ultimy GTR bohužel není oficiální, protože nebyl dosažen za standardních podmínek. Takže teprve nyní můžeme uvítat rekordmana, jehož čas je veden jako oficiální, byť se nejedná o úplně nejlepší výkon.

Slavný Stig dosáhl s vozem Ascari A10 času 1:17,3 a pokořil tak i Koenigsegg CCX - 1:17.6 a další ultimativní supersporty Pagani, Ferrari nebo Porsche.

A jaké jsou tedy časy na okruhu?

  1. Caparo T1 - 1:10.6 (diskvalifikace za nepřejetí retardéru)
  2. Ultima GTR - 1:12.8 (neoficiální)
  3. Ascari A10 - 1:17.3
  4. Koenigsegg CCX - 1:17.6
  5. Pagani Zonda F - 1.18.4
  6. Maserati MC12 - 1.18.9
  7. Ferrari Enzo - 1.19.0
  8. Ariel Atom - 1.19.5
  9. Porsche Carrera GT - 1.19.8
  10. Ascari KZ1 - 1.20.7

Tip: Kompletní přehled časů naleznete zde.

Test ojetiny Škoda Citigo: Skvělé auto s jednou velkou chybou

Ojetina: Škoda Citigo 1.0 MPI

Ceny ojetých minivozů koncernu Volkswagen klesají pod osmdesát tisíc. Jak jsou na tom se spolehlivostí?

10.  12.  2017 | David Rusol | 29 příspěvků
Minitest Renault Espace 1,8 TCe: Jak v obrovi slouží motor Alpine A110?

Minitest Renault Espace 1.8 TCe

Renault Espace patří do kategorie velkých MPV. Tedy takových aut, která by mnohým často velmi hodila, ale nakonec si je koupí jen málokdo. Renault nyní připravil verzi, která je z mnoha hledisek velmi zajímavá.

9.  12.  2017 | Radek Pecák | 13 příspěvků
TEST Volkswagen Polo 1.0 TSI Highline – Golfův revír

Volkswagen Polo 1.0 TSI

Segment malých vozů pomalu dorůstá modely nižší střední třídy. Nový Volkswagen Polo je toho důkazem, z vyšších tříd si navíc půjčil i několik užitečných technologií.

7.  12.  2017 | Jan Mička | 30 příspěvků