Top Gear má další nový rekord svého okruhu

O rekordním „zářezu” Capara T1 na okruhu britského TopGearu jsme psali nedávno, jenže jeho čas stejně jako výsledek Ultimy GTR bohužel není oficiální, protože nebyl dosažen za standardních podmínek. Takže teprve nyní můžeme uvítat rekordmana, jehož čas je veden jako oficiální, byť se nejedná o úplně nejlepší výkon.

Slavný Stig dosáhl s vozem Ascari A10 času 1:17,3 a pokořil tak i Koenigsegg CCX - 1:17.6 a další ultimativní supersporty Pagani, Ferrari nebo Porsche.

A jaké jsou tedy časy na okruhu?

  1. Caparo T1 - 1:10.6 (diskvalifikace za nepřejetí retardéru)
  2. Ultima GTR - 1:12.8 (neoficiální)
  3. Ascari A10 - 1:17.3
  4. Koenigsegg CCX - 1:17.6
  5. Pagani Zonda F - 1.18.4
  6. Maserati MC12 - 1.18.9
  7. Ferrari Enzo - 1.19.0
  8. Ariel Atom - 1.19.5
  9. Porsche Carrera GT - 1.19.8
  10. Ascari KZ1 - 1.20.7

Tip: Kompletní přehled časů naleznete zde.

TEST Subaru XV 1,6i Lineartronic: Kompromis, ale ten nejlepší!

Subaru XV 1,6i Lineartronic

Subaru XV se na přelomu roku dostalo na trh v druhé generaci. Od té minulé se vizuálně moc neliší, ale japonští technici vůz vyladili téměř k dokonalosti.

včera | Radek Pecák | 51 příspěvků
TEST Citroën C3 Aircross 1.6 BlueHDi: Galerie moderního designu

Citroën C3 Aircross 1.6 BlueHDi

Nové městské SUV francouzské automobilky obsahuje tolik designérských nápadů, že by to vystačilo hned na několik aut. C3 Aircross jsme vyzkoušeli s motorem 1.6 BlueHDi.

17.  2.  2018 | Radek Pecák | 15 příspěvků
Minitest Ford Fiesta Vignale 1.0 EcoBoost: V čem je ta prémie?

Ford Fiesta 1.0 EB Vignale (minitest)

Vyplatí se koupě té nejvíce vyšňořené Fiesty? Vyzkoušeli jsme ji s litrovým motorem EcoBoost o výkonu 103 kW.

15.  2.  2018 | Milan Lažanský | 25 příspěvků