Top Gear má další nový rekord svého okruhu

O rekordním „zářezu” Capara T1 na okruhu britského TopGearu jsme psali nedávno, jenže jeho čas stejně jako výsledek Ultimy GTR bohužel není oficiální, protože nebyl dosažen za standardních podmínek. Takže teprve nyní můžeme uvítat rekordmana, jehož čas je veden jako oficiální, byť se nejedná o úplně nejlepší výkon.

Slavný Stig dosáhl s vozem Ascari A10 času 1:17,3 a pokořil tak i Koenigsegg CCX - 1:17.6 a další ultimativní supersporty Pagani, Ferrari nebo Porsche.

A jaké jsou tedy časy na okruhu?

  1. Caparo T1 - 1:10.6 (diskvalifikace za nepřejetí retardéru)
  2. Ultima GTR - 1:12.8 (neoficiální)
  3. Ascari A10 - 1:17.3
  4. Koenigsegg CCX - 1:17.6
  5. Pagani Zonda F - 1.18.4
  6. Maserati MC12 - 1.18.9
  7. Ferrari Enzo - 1.19.0
  8. Ariel Atom - 1.19.5
  9. Porsche Carrera GT - 1.19.8
  10. Ascari KZ1 - 1.20.7

Tip: Kompletní přehled časů naleznete zde.

TEST Lexus LC 500: Socha na kolech, precizní řidičský nástroj. Má chybu?

Lexus LC 500

Velké kupé od Lexusu má být dokonale vybroušeným, mistrovským dílem japonského automobilového průmyslu. Pro nás je ale podstatný i fakt, že má naprosto úchvatný pětilitrový osmiválec bez přeplňování!

včera | Milan Lažanský | 38 příspěvků
TEST Volvo XC40 D4 AWD: Mistr prvního opojení

Volvo XC40 D4 AWD

Na rozdíl od modelů XC60 a XC90 je nové Volvo XC40 postaveno na platformě CMA, určené pro kompaktní vozy. Narostlo však do takových rozměrů, že jedna ze stálic nabídky může přestat dávat smysl.

17.  7.  2018 | Jan Mička | 34 příspěvků
TEST Škoda Fabia edition R5: Lehká ochutnávka možností

Škoda Fabia edition R5

Civilní edice sportovní Fabie R5 v mnohém naznačuje, jak dobrá by mohla být sériová malá ostrá škodovka. Přesto se nedá zcela vyhnout myšlence, že tohle je tak trochu promarněná příležitost.

15.  7.  2018 | Miro Mihálik | 20 příspěvků