Top Gear Live Show: Jak se vám Jeremy, Richard a James líbili?

Top Gear Live Show: Jak se vám Jeremy, Richard a James líbili?

O uplynulém víkendu hostila Praha show, která tu ještě nikdy nebyla. Do O2 areny zavítal tolik oblíbený Top Gear. Nejprve jsem z nějakého důvodu na tuhle akci ani jít nechtěl, ale nakonec mě přemohla zvědavost. Takže: jaké to bylo? Upřímně, bylo to přesně takové, jaké jsem čekal. Bez překvapení.

Top Gear Live: Clarkson, Hammond a May míří do ČR!

Top Gear Live: Clarkson, Hammond a May míří do ČR!

Celý program začínal v půl osmé večer, v devět bylo po akci. Na úvod jsme si dali sestřih různých scén, přičemž tento prvek se ještě jednou opakoval zhruba v polovině, kdy bylo připraveno video mapující největší nehody, které se protagonistům staly. Sečteno a podtrženo, živý program nakonec nebyl 90 minut, ale zhruba 60 minut. A z těchto šedesáti minut ještě nemalou část zabral program, ve kterém James, Richard ani Jeremy nefigurovali. Nakonec jsme si jich tolik neužili.

Celkově show skončila v momentě, kdy všichni očekávali, že přijde nějaké vyvrcholení. Ale nestalo se. Jeremy nás poprosil, ať jezdíme rychle a bylo po srandě. Půl hodinka navíc by programu určitě slušela. Takhle to bylo trochu ve stylu za hodně peněz málo muziky.

Samotný program rozhodně nebyl nezajímavý. Jeremy se svými kolegy předváděli své obvyklé „hádky“. Třeba o tom, zda je Jeremy tlustý nebo jenom vysoký, nebo zda je lepší Ferrari s motorem vpředu, Lamborghini s motorem uprostřed nebo Porsche se svou koncepcí všeho vzadu. Po této stránce dostali návštěvníci zřejmě přesně to, co očekávali. Z mého pohledu ale vše působilo až moc strojeně. Viz. například uvítání v češtině, kdy James říkal, že má malého pindíka a Richard vesel hlásil že on taky.

Top Gear: James, Richard a Jeremy zvou na dnešní show. V češtině

Top Gear: James, Richard a Jeremy zvou na dnešní show. V češtině

Během večera se představila například dvojice starších Subaru Impreza WRX STI driftujících s hořící zadní částí, „tančící“ Focusy RS nebo člověk přeskakující Dodge Viper. Bohužel O2 arena není zrovna největší, takže kaskadéři neměli prostoru na rozdávání. Zlatým hřebem se proto jednoznačně stal fotbal hraný se šesti Suzuki Swift. Došlo na pár kolizí a hlavně Česká republika se Stigem v týmu ten britský porazila.

Sečteno a podtrženo, Top Gear nezklamal, ale ani nepřekvapil. Nejlevnější lístky stály 990 Kč, za lepší výhled (1 patro a sezení) se platilo 1790 - 2790 Kč. A já se vážně obávám, že výsledek za takové částky nestál.

TEST Citroën Spacetourer XL 2.0 BlueHDi: Maximální pohodlí pro sedm

Citroën Spacetourer XL

Citroën v nové generaci svého užitkového vozu změnil partnera a zvelebil osobní verzi. Vyzkoušeli jsme to nejlepší, co nabídne Spacetourer.

včera | Milan Lažanský | 6 příspěvků
Test ojetiny BMW řady 1: Bazarový průšvihář s dokonalým podvozkem

Test ojetiny BMW řady 1

Ceny jedničkových BMW už klesly pod stotisícovou metu. Vybírejte ale pečlivě.

19.  11.  2017 | David Rusol | 17 příspěvků
Test Kia Stonic 1.0 T-GDI: Hřebíček trefený na hlavičku

Kia Stonic 1,0 T-GDI

Značka Kia letos zažívá velkou produktovou ofenzívu, což se nakonec projevilo i v počtu nominaci do ankety Světové auto roku. Zcela nový model Stonic má ambice stát se jedním z nejdůležitějších v její nabídce.

16.  11.  2017 | Radek Pecák | 8 příspěvků