Tomu se říká relax za jízdy. Z kabrioletu BMW udělal pojízdnou vířivku

Youtuber Colin Furze se opět vyznamenal. Svůj kabriolet BMW 325i upravil na pojízdní vířivku. To ale není vše. V zadní části ukrývá ještě další překvapení.

Fantazii se meze nekladou. Zřejmě tímhle heslem se řídí také známý britský Youtuber Colin Furze. Tento kaskadér a vynálezce má na svém kontě již celou řadu netradičních výtvorů. Tentokrát si vzal do parády kabriolet BMW 325i z roku 1989.

Možná byste si mysleli, že jej citlivě zrekonstruoval a přidal několik technických vychytávek. To ale není úplně pravda. Colin totiž proměnil německý vůz na pojízdnou vířivku. Takže i když jej naplníte vodou a užíváte si koupel, pořád můžete jet až rychlostí 64 km/h.

S BMW i8 Roadster na Jadranu: Bez střechy ještě atraktivnější!

S BMW i8 Roadster na Jadranu: Bez střechy ještě atraktivnější!

Zřejmě vám vrtá hlavou, kde jsou všechny elektrické rozvody. Ty musel zručný vynálezce umístit pod kapotu vozu. Startování se tak teď nachází na kapotě u čelního skla. Dokonce přidal i dva fukary na listí, které se postarají o bublinky a umocní váš koupelný zážitek.

Pokud by ani to nestačilo, Colin Furze si ještě nechal několik karet v rukávu. Kabriolet rozhodně přitáhne pozornost také travnatou pokrývkou. A po relaxačním koupeli si můžete užít grilování díky vestavěnému grilu v zadní části automobilu. 

TEST VW Golf 1.5 TSI Evo DSG: Opravdu má spotřebu dieselu?

TEST VW Golf 1.5 TSI Evo DSG

Volkswagen dopřál motoru 1.5 TSI Evo Bluemotion řadu systémů, které dnes stále nejsou úplně běžné. Výsledkem má být zážehový agregát se spotřebou vznětového. Platí to i mimo laboratoře?

19.  6.  2018 | Jan Mička | 67 příspěvků
Minitest Renault Twingo GT: Rošťák svázaný svou vlastní koncepcí

Renault Twingo GT (minitest)

Renault Sport si tentokrát v rámci své kúry GT posvítil na toho nejmenšího. Co přináší oproti standardní verzi?

14.  6.  2018 | Milan Lažanský | 9 příspěvků
TEST Toyota Yaris GRMN: Tryskomyš ze staré školy

Toyota Yaris GRMN

Co se stane, když do Yarisu namontujete kompresorovou osmnáctistovku Toyoty dodávanou pro Lotus Elise? Když je za tím Gazoo Racing, který staví auta pro Le Mans i WRC, tak možná tušíte.

12.  6.  2018 | Miro Mihálik | 9 příspěvků