Tomu se říká relax za jízdy. Z kabrioletu BMW udělal pojízdnou vířivku

Youtuber Colin Furze se opět vyznamenal. Svůj kabriolet BMW 325i upravil na pojízdní vířivku. To ale není vše. V zadní části ukrývá ještě další překvapení.

Fantazii se meze nekladou. Zřejmě tímhle heslem se řídí také známý britský Youtuber Colin Furze. Tento kaskadér a vynálezce má na svém kontě již celou řadu netradičních výtvorů. Tentokrát si vzal do parády kabriolet BMW 325i z roku 1989.

Možná byste si mysleli, že jej citlivě zrekonstruoval a přidal několik technických vychytávek. To ale není úplně pravda. Colin totiž proměnil německý vůz na pojízdnou vířivku. Takže i když jej naplníte vodou a užíváte si koupel, pořád můžete jet až rychlostí 64 km/h.

S BMW i8 Roadster na Jadranu: Bez střechy ještě atraktivnější!

S BMW i8 Roadster na Jadranu: Bez střechy ještě atraktivnější!

Zřejmě vám vrtá hlavou, kde jsou všechny elektrické rozvody. Ty musel zručný vynálezce umístit pod kapotu vozu. Startování se tak teď nachází na kapotě u čelního skla. Dokonce přidal i dva fukary na listí, které se postarají o bublinky a umocní váš koupelný zážitek.

Pokud by ani to nestačilo, Colin Furze si ještě nechal několik karet v rukávu. Kabriolet rozhodně přitáhne pozornost také travnatou pokrývkou. A po relaxačním koupeli si můžete užít grilování díky vestavěnému grilu v zadní části automobilu. 

Minitest Volkswagen Caddy Maxi 1.4 TGI: Spořivému plyn nesmrdí

VW Caddy Maxi 1.4 TGI (minitest)

VW láká na model Caddy poháněný zemním plynem nízkými provozními náklady. Stačí ale ceny CNG na to, aby se do německé dodávky zamilovali nejen zapřisáhlí skrblíci?

včera | Miro Mihálik | 9 příspěvků
TEST Renault Mégane R.S.: Hraboš přetáčivý

Renault Mégane R.S.

Renault Sport si s novým Méganem vyhrál docela jinak než u předchozích generací. Kvůli tomu jej ale ještě netřeba zatracovat.

9.  8.  2018 | Milan Lažanský | 28 příspěvků
TEST Ford Focus 1.5 EcoBoost ST-Line: Konečně zase baví!

Ford Focus 1.5 EcoBoost ST-Line

Nejnovější Ford Focus přichází dvacet let po uvedení modelu jako takového. Pro první test jsme zvolili nejsilnější, nejsportovnější, ale nikoliv nejdražší provedení ST-Line. Výkon 182 koní přitom produkuje pouze tříválcový motor!

7.  8.  2018 | Jan Mička | 139 příspěvků