Tommy Kaira připravuje výrazný tuning pro Nissan GT-R

Nissan GT-R jakožto jedno z těch aut, které tuning opravdu nepotřebují, se i navzdory tomuto dostal do hledáčku většiny významnějších tuningových společnosti. A i když „oficiálně“ si na tento vůz mohlo sáhnout pouze Nismo, o vzhledová i technická vylepšení se pokoušejí i další firmy. Nyní si poprvé můžeme prohlédnout rysy připravovaného tuningu od japonské společnosti Tommy Kaira, která je známa svými extrémními počiny. A ani tentokrát nechce zůstat své pověsti nic dlužna.

Úpravy jsou přitom nejvíce viditelné na přídi, které dominuje masivnější nárazník s nepřehlédnutelnými karbonovými doplňky. Ty najdeme v podstatě po obvodu celého vozu a to i na zvýrazněném zadním difuzoru. K prvním barevným skicám přiložil výrobce i několik fotografii přímo z výroby prvního showcaru, výsledek totiž budeme moci poprvé vidět zřejmě až příští rok na tokijském autosalonu.
Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek  Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek 
Tommy Kaira Nissan GT-R
TEST Citroën Spacetourer XL 2.0 BlueHDi: Maximální pohodlí pro sedm

Citroën Spacetourer XL

Citroën v nové generaci svého užitkového vozu změnil partnera a zvelebil osobní verzi. Vyzkoušeli jsme to nejlepší, co nabídne Spacetourer.

včera | Milan Lažanský | 11 příspěvků
Test ojetiny BMW řady 1: Bazarový průšvihář s dokonalým podvozkem

Test ojetiny BMW řady 1

Ceny jedničkových BMW už klesly pod stotisícovou metu. Vybírejte ale pečlivě.

19.  11.  2017 | David Rusol | 17 příspěvků
Test Kia Stonic 1.0 T-GDI: Hřebíček trefený na hlavičku

Kia Stonic 1,0 T-GDI

Značka Kia letos zažívá velkou produktovou ofenzívu, což se nakonec projevilo i v počtu nominaci do ankety Světové auto roku. Zcela nový model Stonic má ambice stát se jedním z nejdůležitějších v její nabídce.

16.  11.  2017 | Radek Pecák | 8 příspěvků