Tomato A&P Hyundai Coupé, restyling pro pozéry

Ne každé auto, které vypadá jako sporťák, patří do kategorie ostrých vozů. Někdo raději komfortnější GT, ale i takoví majitelé nezřídka chtějí, aby jejich vůz vypadal jako učiněný supersport. Jedno cenově dostupné sportovní auto, Hyundai Coupé, k takové úpravě vyloženě vybízí. Úpravce Tomato A&P neodolal a výsledek jeho práce určitě nadchne české příznivce laciného olepování auta.

Fotky toho někdy řeknou více než slova a zde to platí dvojnásob. Vcelku povedený design sériového vozu je doplněn o radikální přední a zadní nárazník, mračítka předních světlometů, zadní křídlo, prahové nástavce a kola s pořádným lemem.

To vše pak podtrhuje snížení od 35 do 60 mm a pro ty, kteří chtějí i výkon, je možno objednat vzduchový filtr, který sice nic nepřidá, ale alespoň odlehčí peněžence.

Po technické stránce je pak vše při starém. Motory disponují i nadále mírně podprůměrným litrovým výkonem a dynamika je na úrovní ostřejších kompaktů. Ovšem někdy stačí, že auto rychle vypadá, rychle jezdit nemusí.

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Tomato A&P Hyundai Coupé
Test Hondy CB650F: Slušná dávka adrenalinu pro každý den

Honda CB650F

Výkon vyčtený z technických tabulek vás neuchvátí, ale nenechte se vysmát. S touhle motorkou se vyřádíte jako s málokterou jinou. Vypadá skvěle, je dokonale ovladatelná, je za rozumný peníz a vhodná i pro začátečníky. A pokud chcete, pojede s vámi tak, že vám adrenalin bude stříkat z uší ještě hodně dlouho po tom, co ji zaparkujete doma v garáži.

včera | Michal Žďárský | 1 příspěvek
Test Mercedesu třídy S po faceliftu: Vyšel návrat k řadovému šestiválci?

Mercedes-Benz S400d

Naší recenzí tentokrát prošel Mercedes nejvyšší řady s nejsilnějším vznětovým motorem, které se kdy montovaly do osobních vozů této automobilky.

13.  10.  2017 | Milan Lažanský | 10 příspěvků
Test Suzuki Swift SHVS: Tady elektromotor rozhodně dává smysl!

Suzuki Swift SHVS

Naší recenzí prošla nová generace Suzuki Swift. Vyzkoušeli jsme ji v mild-hybridní variantě.

4.  10.  2017 | Milan Lažanský | 16 příspěvků