Tomáš Mikšovský jezdí zatím s Felicií (závodník za volantem)

Nadějný mladý závodník Tomáš Mikšovský reprezentuje Českou republiku v Mistrovství světa silničních motocyklů. Aktivně závodí od roku 1997 a každý rok dosahuje lepších výsledků. Čím a jak jezdí motocyklový závodník si můžete přečíst v dnešním rozhovoru.
Tomáš Mikšovský jezdí zatím s Felicií (závodník za volantem)

Jakým vozem v současné době jezdíte?

Vlastním osobní automobil Škoda Felicia 1.3 GLX s menší úpravou podvozku.

Jaké vozy jste vystřídal, popř. jaký byl Váš nejoblíbenější?

Měl jsem možnost jezdit s Fiat Ducato - příjemné ježdění, Fiat 125P - pohodlný ale velký žrout (smích), BMW 323 - rychlý sportovní vůz, BMW X5 4,2 - přehledné řízení, dobrý podvozek a dobrá akcelerace, Audi 100 - pohodlný a prostorný vůz, Octavia 1,8T - nejoblíbenější vůz. 

Dodržujete rychlostní limity a jak se Vám jezdí po českých komunikacích?

Dodržuji rychlost v obci, mimo obec většinou limit překročím. Po letošní kruté zimě se jezdí ještě hůř, je to horší než v Itálii.

Klepněte pro větší obrázek

Jak se ohodnotíte jako řidič, kolik km najezdíte ročně?

Hodnotím se jako řidič velice dobrý a ročně najezdím 15-20 000km.

Máte nějakou veselou příhodu za volantem?

Za volantem ne, ale rozesmála mě hlídka policistů s otevřeným lahvovým pivem (smích)

Berete stopaře, popř. stopoval jste někdy?

Ne, z důvodu mé bezpečnosti.

Dovedete poskytnout první pomoc?

Samozřejmě.

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek

Co říkáte bezpečnostním akcím typu "Kryštof" a jaké máte zkušenosti s Policií ČR, platíte často pokuty?

Akce typu „Kryštof“ podle mého názoru nic neřeší, policie systematicky nepracuje. Je to pro řidiče jen krátkodobé poučení. Pokutu jsem dodnes neplatil.

Byl jste účastníkem dopravní nehody? Jak a kde?

Byl, minulý týden, když do mne narazil kluk se slovy „já se omlouvám, já nechtěl“ (smích).

Jak se díváte na motorkáře?

Jsou to lidé jako každý jiný účastník silničního provozu.

Co by jste poradil, popř. doporučil či popřál čtenářům AutoRevue.cz?

Hodně šťastných kilometrů.

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek

  • 27. 6. 2006 8:59 ničema
TEST Jeep Compass 2,0 MultiJet: Horal mezi praktičtějšími crossovery

Jeep Compass 2,0 MultiJet

Nový Jeep Compass chce na rozdíl od hranatého předchůdce více cílit na městské zákazníky a bodovat svým stylem. Přesto mezi konkurenty zůstává drsnější variantou.

včera | Milan Lažanský | 2 příspěvky
Test ojetiny Škoda Citigo: Skvělé auto s jednou velkou chybou

Ojetina: Škoda Citigo 1.0 MPI

Ceny ojetých minivozů koncernu Volkswagen klesají pod osmdesát tisíc. Jak jsou na tom se spolehlivostí?

10.  12.  2017 | David Rusol | 31 příspěvků
Minitest Renault Espace 1,8 TCe: Jak v obrovi slouží motor Alpine A110?

Renault Espace 1.8 TCe (minitest)

Renault Espace patří do kategorie velkých MPV. Tedy takových aut, která by mnohým často velmi hodila, ale nakonec si je koupí jen málokdo. Renault nyní připravil verzi, která je z mnoha hledisek velmi zajímavá.

9.  12.  2017 | Radek Pecák | 13 příspěvků