Tomáš Mikšovský jezdí zatím s Felicií (závodník za volantem)

Nadějný mladý závodník Tomáš Mikšovský reprezentuje Českou republiku v Mistrovství světa silničních motocyklů. Aktivně závodí od roku 1997 a každý rok dosahuje lepších výsledků. Čím a jak jezdí motocyklový závodník si můžete přečíst v dnešním rozhovoru.
Tomáš Mikšovský jezdí zatím s Felicií (závodník za volantem)

Jakým vozem v současné době jezdíte?

Vlastním osobní automobil Škoda Felicia 1.3 GLX s menší úpravou podvozku.

Jaké vozy jste vystřídal, popř. jaký byl Váš nejoblíbenější?

Měl jsem možnost jezdit s Fiat Ducato - příjemné ježdění, Fiat 125P - pohodlný ale velký žrout (smích), BMW 323 - rychlý sportovní vůz, BMW X5 4,2 - přehledné řízení, dobrý podvozek a dobrá akcelerace, Audi 100 - pohodlný a prostorný vůz, Octavia 1,8T - nejoblíbenější vůz. 

Dodržujete rychlostní limity a jak se Vám jezdí po českých komunikacích?

Dodržuji rychlost v obci, mimo obec většinou limit překročím. Po letošní kruté zimě se jezdí ještě hůř, je to horší než v Itálii.

Klepněte pro větší obrázek

Jak se ohodnotíte jako řidič, kolik km najezdíte ročně?

Hodnotím se jako řidič velice dobrý a ročně najezdím 15-20 000km.

Máte nějakou veselou příhodu za volantem?

Za volantem ne, ale rozesmála mě hlídka policistů s otevřeným lahvovým pivem (smích)

Berete stopaře, popř. stopoval jste někdy?

Ne, z důvodu mé bezpečnosti.

Dovedete poskytnout první pomoc?

Samozřejmě.

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek

Co říkáte bezpečnostním akcím typu "Kryštof" a jaké máte zkušenosti s Policií ČR, platíte často pokuty?

Akce typu „Kryštof“ podle mého názoru nic neřeší, policie systematicky nepracuje. Je to pro řidiče jen krátkodobé poučení. Pokutu jsem dodnes neplatil.

Byl jste účastníkem dopravní nehody? Jak a kde?

Byl, minulý týden, když do mne narazil kluk se slovy „já se omlouvám, já nechtěl“ (smích).

Jak se díváte na motorkáře?

Jsou to lidé jako každý jiný účastník silničního provozu.

Co by jste poradil, popř. doporučil či popřál čtenářům AutoRevue.cz?

Hodně šťastných kilometrů.

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek

  • 27. 6. 2006 8:59 ničema
Minitest Seat Alhambra 2.0 TDI DSG 4WD: Důvod, proč MPV nesmí zemřít

Seat Alhambra 2.0 TDI DSG 4WD (minitest)

Rostoucí zájem o crossovery a SUV už v nedávné minulosti poslal na odpočinek dva velikány segmentu MPV. Jak ale dokazuje stále prodávaný Seat Alhambra, tyto vozy jsou stále potřeba.

včera | Jan Mička | 3 příspěvky
TEST Subaru XV 1,6i Lineartronic: Kompromis, ale ten nejlepší!

Subaru XV 1,6i Lineartronic

Subaru XV se na přelomu roku dostalo na trh v druhé generaci. Od té minulé se vizuálně moc neliší, ale japonští technici vůz vyladili téměř k dokonalosti.

20.  2.  2018 | Radek Pecák | 78 příspěvků
TEST Citroën C3 Aircross 1.6 BlueHDi: Galerie moderního designu

Citroën C3 Aircross 1.6 BlueHDi

Nové městské SUV francouzské automobilky obsahuje tolik designérských nápadů, že by to vystačilo hned na několik aut. C3 Aircross jsme vyzkoušeli s motorem 1.6 BlueHDi.

17.  2.  2018 | Radek Pecák | 15 příspěvků