Tohle WRX STI je splněný sen fanouška Subaru. Ale na silnice nemůže

Subaru a rallye, to k sobě prostě patří, přestože je tahle japonská automobilka vidět spíše na závodních okruzích. Kdybyste si ale chtěli splnit sen o speciálu postaveném na základech současného WRX STI, máte možnost. Bohužel jsou zde dvě poměrně významná „ale“. Za prvé budete muset do Austrálie a za druhé nebudete smět vyrazit do běžného provozu.

Subaru WRX STI NBR Challenge: 340 koní pro okruhové závody

Subaru WRX STI NBR Challenge: 340 koní pro okruhové závody

Australské zastoupení představilo WRX STi NR4, což je vůz připravený pro různé šampionáty. K dispozici je řada variant a několik nastavení tak, aby bylo možné splnit přání zákazníků od amatérů až po profesionály. Vůz na fotkách představuje variantu pro amatérské závodníky.

Srovnávací test: Subaru WRX STI 2015 vs. Audi S3 vs. Subaru WRX STI

Srovnávací test: Subaru WRX STI 2015 vs. Audi S3 vs. Subaru WRX STI

Zajímavým je ovšem motor, který je právě důvodem, proč nebudete moci vyrazit do provozu. Zatímco sériová verze WRX STI používá starší přeplňovaný boxer o objemu 2,5 litru, pod kapotou NR4 je nová přeplňovaná jednotka, která má objem dvou litrů a výkon 224 kW (304 k). Svezení to zajisté nebude vůbec špatné. 

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

TEST Jaguar E-Pace D180 AWD: Sentimentální cesta

Jaguar E-Pace D180

V novodobé historii Jaguaru je E-Pace jedním z nejdůležitějších milníků. Půjčili si techniku od Land Roveru a snažili se do populárního segmentu malých SUV vnést sportovního ducha. Povedlo se?

16.  8.  2018 | Milan Lažanský | 34 příspěvků
Minitest Volkswagen Caddy Maxi 1.4 TGI: Spořivému plyn nesmrdí

VW Caddy Maxi 1.4 TGI (minitest)

VW láká na model Caddy poháněný zemním plynem nízkými provozními náklady. Stačí ale ceny CNG na to, aby se do německé dodávky zamilovali nejen zapřisáhlí skrblíci?

14.  8.  2018 | Miro Mihálik | 9 příspěvků
TEST Renault Mégane R.S.: Hraboš přetáčivý

Renault Mégane R.S.

Renault Sport si s novým Méganem vyhrál docela jinak než u předchozích generací. Kvůli tomu jej ale ještě netřeba zatracovat.

9.  8.  2018 | Milan Lažanský | 28 příspěvků