Tohle není pluh ve smyku, takto se uklízí sníh v Missouri!

Mouka  |  05. 12. 2016 12:54

Bokem

Odpovědět  |   | 
Neurotic  |  05. 12. 2016 13:14

A ted něco z ČR.. pátek -3°C a po hlavním tahu na Polsko by se dalo jezdit na bruslých o vedlejších ani nemluvě a neříjte, že se snažili! Tak maximálně čuměli na porno, protože u dalšího města už to bylo jenom mokrý a přitom počasí stejné...

Odpovědět  |   | 
sokar  |  05. 12. 2016 14:06

Silničáří hlásí, že jsou připraveni na zimu.
Silničáře zaskočila zima.

Už zase.....

Odpovědět  |   | 
Lovap  |  05. 12. 2016 17:23

Omyl - jediní, ktorí sú nepripravený sú ... vodiči ...

Odpovědět  |   | 
c234f  |  06. 12. 2016 21:37

Pripraveni nechat se zaskocit.

Odpovědět  |   | 
neodborník  |  05. 12. 2016 21:43

Vy jste asi neviděl moc zpráv z Ameriky s kolapsem dopravy po sněžení, že ? Bruslyt, podle myslyt, taky tak někteří uvažují.

Odpovědět  |   | 
LOL  |  06. 12. 2016 10:42

on myslel Bruse Lý. A Brus Lý je pašák, lepší je už jen Čuk Norys.

Odpovědět  |   | 
Nostal-gig  |  08. 12. 2016 10:46

Ale Neurotic je ještě větší machr, pač na Brus-Lých jezdí...

Odpovědět  |   | 
MOJE JMÉNO  |  05. 12. 2016 16:23

Zajimavý nápad. Jen mne překvapuje, že nepochází z Ruska, kde bych toto řešení spíše očekával.

Odpovědět  |   | 
MGRR  |  06. 12. 2016 13:47

Tam by jej první mafián odpravil, že jej zdržuje... rizikové povolání

Odpovědět  |   | 
Standa  |  08. 12. 2016 22:24

No me ani ne. Rusove moc cest nemaji. Teda na svoji rozlohu. Tam se spis vymysli auta co projedou i zaveji

Odpovědět  |   | 
josephko  |  05. 12. 2016 19:46

Jeden klasický a už bradatý fórik: naši cestári /silničáři/ sú najmenší ľudia na svete. Stačí, že napadne 2 centimetre snehu, a už ich neni vidno.

Odpovědět  |   | 
arnošt  |  05. 12. 2016 19:52

Hmmm, už vidím, jak to u nás kosí aleje a ty zku....vené betonové pevnůstky uprostřed silnice. O přejezdu příčných prahů ani nemluvě.

Odpovědět  |   | 
Peter  |  05. 12. 2016 21:15

A ty už jsi viděl alej kolem dálnice, případně ostrůvek mezi pruhy?

Odpovědět  |   | 
arnošt  |  05. 12. 2016 21:18

Víš co jsem napsal? Silnice, silnice, silnice. Žádná dálnice.

Odpovědět  |   | 
Daveran  |  06. 12. 2016 10:14

A viděl jsi to video ? Dálnice, dálnice, dálnice. Žádná silnice.

Odpovědět  |   | 
milanekjablonecak  |  05. 12. 2016 20:06

Tohle ale praktikujou už roky, nic novýho, akorát by mě zajímalo, co má za médium v ty cisterně na přívěsu za zátež, vodu se solí?

Odpovědět  |   | 
sokar  |  05. 12. 2016 21:55

V jednom dokumentu říkali, že silnice kropí nějakým sirupem místo solného koncentrátu či samotné posypové směsi a silnice tak nezamrzne ani při -20°C a že dokonce rozpustí led . Taková hnědá tekutina používaná hlavně v horských oblastech a navíc prý byla 100% přírodní.

Odpovědět  |   | 
Clayton  |  05. 12. 2016 23:54

Mám dojem, že to byl nějaký sirup z řepy a používalo se to v Kanadě. Názory na to byly rozdílné, nikdo moc neví, zda to opravdu funguje.

Odpovědět  |   | 
Nostal-gig  |  08. 12. 2016 11:01

No sirup... Mám dojem, že se takhle používala chlévská mrva, než to zakázali.

Odpovědět  |   | 
p.  |  05. 12. 2016 22:14

totok video je ale hooooooodne stare... stejne jako ten zpusob jeho jizdy tam... nekdo objevil Ameriku...

Odpovědět  |   | 
hihihi  |  05. 12. 2016 23:01

Na dvouproudové dálnici se mezi 2 sypači dá projet, protože udržují větší odstup a tím umožňují předjíždění. Tohle ale narozdíl od 2 samostatných sypačů nejde předjet, takže to možná ušetří 1 sypač, ale zdržuje a blokuje všechny, kteří jedou za ním?

Odpovědět  |   | 
Net  |  06. 12. 2016 08:54

Předjíždět sypač je poměrně riskantní, protože před ním je nejspíš povrch neupraven a klouže podstatně více než za ním.

Odpovědět  |   | 
Sarcasticus  |  06. 12. 2016 13:38

Za posledních cca 20 zim co vídám na D1, tak jezdí při sněžení 2 sypače s pluhem. Jeden jezdí v pravém, druhý v levém asi tak 40, mezi sebou mají odstup cca 100m a všichni je postupně normálně předjíždí. A po takovém prokličkování mezi sypači z levého do pravého pruhu stejně jedou auta, autobusy i kamiony rychleji než 40.

Nehody se po takovém předjetí asi u nás často nestávají, jinak by údržba dálnic buď zkrátila vzdálenost mezi sypači anebo by si pořídila nějaký takový "Missouri" pluh s pluhovým vlekem, aby to opravdu nikdo nemohl nepředjet?

Odpovědět  |   | 
znalec  |  06. 12. 2016 14:03

si debil. V slusnej krajine sa cesta soli uz pred zmenou pocasia - aby to nemrzlo. Je teda bezne, ze ked ide soliace auto prve, tak v realite zvycajne este zdaleka nesnezi/nemrzne

Odpovědět  |   | 
concept  |  06. 12. 2016 00:20

No ja nevim kdo z vas videl u nas v CR dva soubezne jedouci sypace ???? Ja teda s bidou jeden co jel az kdyz to auta ujezdila a zledovatela ........

Odpovědět  |   | 
pet  |  06. 12. 2016 23:03

kdo vůbec viděl v ČR dva sypače.............. jinde než ve zprávách na nově a ještě byli v garáži ..:

Odpovědět  |   | 
MGRR  |  06. 12. 2016 13:44

Na D1, by jej vybikala první oktávka na hlínách, objela by jej stovkou přes benzinku a vybrzdila...

Než by takový pluh dojel na stý kilometr, ve východní zemi, s nádechem západu, rozpadl by se...

Odpovědět  |   | 


Přihlásit k odběru
Posílat příspěvky na adresu:

TEST Audi A3 Sportback 30 TDI S line: Náročné ho získat, snadné s ním žít

Audi A3 30 TDI S line

Čtvrtá generace Audi A3 oficiálně dorazila na český trh. Do testu jsme si vzali zajímavou verzi - kombinaci sportovní výbavy S Line a základního vznětového motoru 30 TDI (85 kW).

včera | Vladimír Kadera | 47 příspěvků
TEST Ford Kuga 2.5 PHEV: Velmi dobrý plug-in hybrid, jen šitý horkou jehlou

Ford Kuga 2.5 PHEV

Ford oddaloval vývoj nové generace hybridů pro evropské trhy jako ošetření bolavého zubu a na jednom z jeho nejnovějších přírůstků je chvatná práce bohužel tak trochu znát. Stojí ale kvůli tomu vrcholná benzín-elektrická verze nové Kugy nutně za starou belu? Pojďte se podívat.

7.  7.  2020 | Miro Mihálik | 34 příspěvků
Minitest Piaggio MP3 300 HPE Sport: Tak trochu auto, tak trochu skútr, 100% cool

Piaggio MP3 300 HPE Sport

Rádi byste požívali výhod skútru, ale na jednu stopu nemáte řidičák nebo odvahu? Pak doporučujeme tříkolové Piaggio MP3, omlazené a s posíleným motorem.

5.  7.  2020 | Jiří Baborský | 9 příspěvků

Nejčtenější články

Škoda Octavia I ve skutečnosti skončila teprve nedávno. Našly se jasné důkazy

Škoda Octavia I ve skutečnosti skončila tep…

Produkce populární octavie první generace skončila již před deseti lety, přesto máme za to, že tento vůz může jít v klidu do důchodu až nyní. Teprve nedávno totiž utichly poslední nástroje vyrábějící důležité náhradní díly.

21.  6.  2020 | | 46 N/A
TEST Dacia Duster 1.0 TCe LPG: Přesně tuhle bych si klidně koupil!

TEST Dacia Duster 1.0 TCe LPG: Přesně tuhle…

I Dacia musela zdražovat. SUV Duster, které pořídíte i v tovární úpravě na LPG, si však stále drží velmi příznivou cenu. A víte co? Plynovou verzi bych si klidně sám koupil.

28.  6.  2020 | | 107 N/A
Nový Hyundai i30 poprvé naživo: Poctivá a cenově dostupná auta ještě existují!

Nový Hyundai i30 poprvé naživo: Poctivá a c…

Dneska je to samý displej, hybrid, asistent a kdoví co ještě. A také kvůli tomu rostou ceny nový aut. Ještě pořád ale můžete narazit na „normální“ cenově dostupné auto, na jehož ovládání nepotřebujete návod. A co víc, je z Česka.

25.  6.  2020 | | 86 N/A
V Česku je na prodej vzácná Škoda 1000 MBX. Stojí jako dva vybavené Superby

V Česku je na prodej vzácná Škoda 1000 MBX.…

Dvoudveřová varianta klasického „embéčka“ je pořádnou vzácností. Dali byste ovšem za ni takřka dva miliony korun?

11.  6.  2020 | | 31 N/A
Luxusní Hyundai Palisade teď koupíte i v Česku. Stojí méně než Škoda Kodiaq RS

Luxusní Hyundai Palisade teď koupíte i v Če…

Šestiválec, místo pro osm cestujících a šestnáct držáků na nápoje. Obří SUV od Hyundaie se s tím nemaže. Teď si ho můžete koupit i v Česku.

3.  7.  2020 | | 56 N/A