Tohle není hezký pohled. Legendární Lamborghini Countach shořelo na uhel

Tohle není hezký pohled. Legendární Lamborghini Countach shořelo na uhel

Požáry aut se stávají denně, naštěstí ne vždy se to týká legendárního a vzácného youngtimeru či veteránu. Tentokrát ale kompletně shořelo červené Lamborghini Countach. Stalo se tak v San Francisku.

Příčina požáru se ještě vyšetřovuje. Pravděpodobně má ale co dočinění s netěsnou palivovou soustavou, protože vůz vzplál u stojanu na benzinové stanici. Na videu je zachycen i výbuch jedné z pneumatik. Žár nezvládl rovněž úchyt řidičových dveří, které se samy zavřely.

Video: Totální bláznovství. Střelba kanonem skrz okna Lamborghini Huracán

Video: Totální bláznovství. Střelba kanonem skrz okna Lamborghini Huracán

Supersport Countach se vyráběl v letech 1974 až 1990. Poháněl jej čtyřlitrový dvanáctiválec. Později přišla také výkonnější verze S, která nabídla motor 4,8 litru a výkon 276 kW (375 koní). Vrcholem modelové řady byla varianta LP5000 QV. Ta se pyšnila motorem 5,2 a 355 kW (455 koni).

Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

TEST Opel Combo Life 1.2 Turbo a Van XL 1.5 CDTI: Když dva nedělají totéž

Opel Combo Life 1.2 Turbo a Van XL 1.5 CDTI

Opel Combo pochází z kvarteta rodných bratrů, kteří se s obměnami prodávají pod značkami PSA i Toyoty. Je tedy nasnadě, že v odpovídajících verzích se nebudou výrazně lišit. Což je do značné míry pravda, avšak rozdíly se najdou a užitková verze se od osobních modelů liší víc, než by se na první pohled zdálo.

18.  7.  2019 | Petr Schnagl | 10 příspěvků
Za volantem nového Audi A4: S4 TDI má neskutečnou sílu, TDI Evo zase spotřebu

Audi A4 2.0 TDI Evo a S4 TDI (první svezení)

Nejúspěšnější model automobilky Audi, A4, slaví v letošním roce 25 let od začátku výroby. Facelift je ideálním dárkem, obzvláště když se nezaměřil pouze na změnu vzhledu.

17.  7.  2019 | Jan Mička | 69 příspěvků
TEST Mazda 3 Skyactiv-D (85 kW): Válka proti mainstreamu

Mazda 3 Skyactiv-D

Vpředu nijak zvlášť výkonný diesel, vzadu torzní příčka, mezigeneračně vyšší hmotnost a základní cena téměř 600 tisíc. Skoro se chce říct, že tohle už nezachrání ani ta hezká tvářička. Až na to, že nová trojka je něčím víc než jen neobyčejně vypadajícím hatchbackem.

16.  7.  2019 | Miro Mihálik | 62 příspěvků