Tohle na silnici jen tak nepotkáte: Karavan z Lega drží světový rekord

V britském muzeu lze spatřit největší karavan z kostiček Lego.

Neobvyklý karavan je možné spatřit v Národním motoristickém muzeu v britském Beaulieu. Vystaven je zde v životní velikosti, ovšem kompletně byl postaven z více než 215 tisíc kostiček Lego.

Jedná se o největší karavan z Lega na světě zapsaný v Guinessově knize rekordů. Na délku měří 3,6 metrů a je 2,2 metru vysoký. Váží 1 200 kilogramů. Z Lega je prakticky všechno kromě kol.

Lego má novou edici. Sestavte si z kostek superauta

Lego má novou edici. Sestavte si z kostek superauta

Celý interiér je také z plastových kostiček. Dřez dokonce plní svou funkci, teče do něj skutečná voda. Pánev s vajíčky a další pokrmy jsou opět z Lega. Podle tvůrců stavba karavanu zabrala dva měsíce práce. Šasi poskytl běžný karavan. Vše ostatní je vyrobeno z kostek, které jsou běžně k dostání v obchodech. Ani jedna nebyla speciálně vyrobena.

Podívejte se na všechny detaily karavanu z Lega:

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

 

Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

TEST BMW M5: Supersport ve smokingu. Může tohle fungovat?

BMW M5

Ano, nová M5 je čtyřkolka, s přepňovaným motorem a masážními sedačkami. Je nejtěžší a nejvýkonnější z modelů M. A takové parametry já osobně neupřednostňuji. Jenže nic není tak, jak se zdá.

18.  10.  2018 | Milan Lažanský | 51 příspěvků
Minitest Kia Stinger 2.2 CRDi GT Line: Potěšení s vůní nafty

Kia Stinger 2.2 CRDi GT Line (minitest)

Z nafty se stalo politické téma a zdá se, že její dny jsou sečteny. To je ideální moment dát si špetku nekorektnosti v podobě úsporného dieselu, který navíc hrabe těmi správnými koly a… je z Koreje.

16.  10.  2018 | Miro Mihálik | 28 příspěvků
TEST Audi Q8 50 TDI quattro: Mohlo být dokonalé, ale přišlo WLTP

Audi Q8 50 TDI quattro

Své velké SUV-kupé uvedlo Audi jako poslední z trojice luxusních německých značek. Dalo mu to, co konkurence nemá a vyladilo jej téměř k dokonalosti.

11.  10.  2018 | Jan Mička | 21 příspěvků