Tohle je skutečnost: Na prodej je obézní model Mini až pro 6 lidí

Na internetu se někdy objeví skutečně bizarní automobily na prodej. Jako například toto obézní Mini. Již na první pohled je jasné, že se nejedná o běžný model z roku 1986. Nejde ale o žádný podvod nebo práci počítačového grafifka. Majitel vůz rozšířil o přibližně 0,6 metru.

Chystá se nejzběsilejší Mini. Koncept značka přiveze do Frankfurtu

Chystá se nejzběsilejší Mini. Koncept značka přiveze do Frankfurtu

A to není jediná změna. Dlouhé hodiny práce znamenaly třetí sedadlo vepředu a rozšíření zadní lavice. Upraven byl také motor, a dokonce nechybí ani plně elektrické střešní okno. Díky celkem značnému rozšíření musel majitel také na čelní sklo přidat třetí stírač.

Inzerát na portálu eBay říká, že vůz je zcela funkční. Úpravy ale bohužel nejsou homologované pro provoz na veřejných komunikacích. K novému majiteli tak bude muset putovat na odtahovém voze. Cena v online dražbě se pohybuje momentálně na úrovni přibližně 48 000 českých korun.

Více fotografií v naší galerii: 

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

bazar

Renault Thalia 1,4
Rok výroby: 2006
Stav: 52 890 km
Cena: 54 000 Kč
Hyundai ix20 1,6
Rok výroby: 2011
Stav: 67 361 km
Cena: 210 000 Kč
Skoda Octavia 1,9
Rok výroby: 2005
Stav: 349 889 km
Cena: 73 000 Kč
Skoda Octavia 1,9
Rok výroby: 2006
Stav: 267 323 km
Cena: 86 000 Kč
MINI Mini 1,6
Rok výroby: 2007
Stav: 181 361 km
Cena: 150 000 Kč
MINI Mini 1,6
Rok výroby: 2007
Stav: 97 288 km
Cena: 230 000 Kč
Nabídka dalších vozů
Test: Ford Fiesta je stále řidičskou volbou, univerzálem bez vad ale ne

Ford Fiesta

Naší recenzí tentokrát prošla nová generace Fordu Fiesta.

20.  9.  2017 | Milan Lažanský | 22 příspěvků
Kabriolet versus kupé: O kolik se zvýší spotřeba při jízdě s otevřenou střechou?

Test spotřeby kabrioletu

Přemýšleli jste někdy nad tím, jestli se spotřeba paliva dramaticky zvýší při jízdě s otevřenou střechou? Vyzkoušeli jsme to.

18.  9.  2017 | Milan Lažanský | 16 příspěvků
Test krátkých sprintů: Je lepší motorka, elektrovůz, nebo BMW 760i?

Test krátkých sprintů

Ne vždy musí být motocykl při startu od semaforů rychlejší než auto. Při testu redaktoři Autorevue.cz proti sobě postavili dva rozdílné typy motocyklů, elektromobil a auto s výkonem přes šest stovek koní.

8.  9.  2017 | Radek Pecák | 19 příspěvků