Tohle je skutečnost: Na prodej je obézní model Mini až pro 6 lidí

Na internetu se někdy objeví skutečně bizarní automobily na prodej. Jako například toto obézní Mini. Již na první pohled je jasné, že se nejedná o běžný model z roku 1986. Nejde ale o žádný podvod nebo práci počítačového grafifka. Majitel vůz rozšířil o přibližně 0,6 metru.

Chystá se nejzběsilejší Mini. Koncept značka přiveze do Frankfurtu

Chystá se nejzběsilejší Mini. Koncept značka přiveze do Frankfurtu

A to není jediná změna. Dlouhé hodiny práce znamenaly třetí sedadlo vepředu a rozšíření zadní lavice. Upraven byl také motor, a dokonce nechybí ani plně elektrické střešní okno. Díky celkem značnému rozšíření musel majitel také na čelní sklo přidat třetí stírač.

Inzerát na portálu eBay říká, že vůz je zcela funkční. Úpravy ale bohužel nejsou homologované pro provoz na veřejných komunikacích. K novému majiteli tak bude muset putovat na odtahovém voze. Cena v online dražbě se pohybuje momentálně na úrovni přibližně 48 000 českých korun.

Více fotografií v naší galerii: 

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
TEST Lexus LC 500: Socha na kolech, precizní řidičský nástroj. Má chybu?

Lexus LC 500

Velké kupé od Lexusu má být dokonale vybroušeným, mistrovským dílem japonského automobilového průmyslu. Pro nás je ale podstatný i fakt, že má naprosto úchvatný pětilitrový osmiválec bez přeplňování!

19.  7.  2018 | Milan Lažanský | 52 příspěvků
TEST Volvo XC40 D4 AWD: Mistr prvního opojení

Volvo XC40 D4 AWD

Na rozdíl od modelů XC60 a XC90 je nové Volvo XC40 postaveno na platformě CMA, určené pro kompaktní vozy. Narostlo však do takových rozměrů, že jedna ze stálic nabídky může přestat dávat smysl.

17.  7.  2018 | Jan Mička | 34 příspěvků
TEST Škoda Fabia edition R5: Lehká ochutnávka možností

Škoda Fabia edition R5

Civilní edice sportovní Fabie R5 v mnohém naznačuje, jak dobrá by mohla být sériová malá ostrá škodovka. Přesto se nedá zcela vyhnout myšlence, že tohle je tak trochu promarněná příležitost.

15.  7.  2018 | Miro Mihálik | 20 příspěvků