Tohle je nový Polestar 5, švédská zbraň proti Porsche Taycan a Audi e-tron GT

9 komentářů

Kuk Vykuk
25. listopadu • 5:12

Bude to zase o stovky kg těžší než Tesla a zároveň s větší baterkou, ale s menším dojezdem než Tesla bo to víc žere a Volvo je v tom pozadu? Si porovnejte jak na tom je Polestar 2 oproti Tesla M3. B-]

🫂
25. listopadu • 0:57

Tohle není luxusní a GT už vůbec ne.

Jan Taraba
25. listopadu • 14:46

a ještě to není ani švédské

goes
24. listopadu • 16:51

180 maximalka?

Zelí
24. listopadu • 17:17

Povolená maximálka v EU bude cca 90. Takže 180 je v pohodě.

goes
24. listopadu • 17:59

Nevim o zadne povolene maximalce v eu ani nyni natoz v budoucnu.

jogurt
24. listopadu • 21:18

Německo nám zezelená, takže tam to spadne na 130 generálně a 120 značkami. Polsko má 140 a Česko bude mít 150.
Otázkou je, kdo a jak intenzivně to bude vymáhat. Když pomineme švýcarský fašismus s 87 CHF za překročení o 0,41km/h, tak se celkem všude toleruje a třeba v Německu jsou (zatím) pokuty směšné. Za překročení o 15km/h vám pošlou účet na 20€, Rakousko je na tom podobně.

JK
25. listopadu • 13:11

A mají to ve Švýcarsku alespoň plošně? V Rakousku zavedli šikanu dle typu pohonu, tedy pokud spácháte přestupek v baterkách, tak je to varovný prst, pokud v dieselu tak veřejné kamenování. Hodně to zjednodušuji, ale na konci září, když se vrátil kolega z cesty po Rakousku, tak přijel znechucen, jakým způsobem tam stát začíná šikanovat vlastní lidi.

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
Jan Taraba
25. listopadu • 14:45

20€ za 147 na rakouské dálnici s naftovým V8TDI je kulantní cena.
I když teda pravdou je, že na polské dálnici jim za 209 na dobře schované lapací 80 stačilo balení 6x Pilsner Urquell v plechu a ještě poděkovali.

Doporučujeme

Články odjinud