Tohle je nejojetější Tesla na světě. Němec už v Modelu S najel přes 1,2 milionu km

63 komentářů

Kuk Vykuk
19. října • 14:15

To všechno je bohapustá lež. Já tomu nevěřim. Každý malý dítě přece ví, že elektromobily nikam nedojedou a v zatáčkách tomu upadávaj kolečka. :-DB-]

Michal
17. října • 12:52

Za mě je na článku nejzajímavější to, že jak baterie, tak motor byly měněny v rámci záruky a že ty poslední kusy za sebou mají vcelku velký nájezd a fungují.Další hřebíček do rakve spalováků. Při takovém nájezdu by klasický benzín měl za sebou 3x komplet generálku. Nehledě na ušetřených penězích za palivo.

.
17. října • 16:39

Nenech se oblbovat, posháněj si informace a nešiř bludy, zejména vem rozum do hrsti a udělej si pořádek v ušetřených nákladech za palivo. Když má někdo elektřinu zadarmo, to je stejné jako má někdo zadaromo benzin či naftu. Je nutné počítat standardní ceny a náklady.
Životnost a výdrž klasiky?
https://www.novinky.cz/auto/clanek/milion-kilome... ...
Jsou i další důkazy jak to v reálu je. Elektromobily a související technologie jsou tam, kde klasika (benzin, nafta) byla před 40- 50 lety. Ale časem určitě nad spalováky zvítězí elektro. Můžeš si elektromobil koupit a být pionýrem v dobývání vítězství. Zatím ale při ceně elektromobilů bude oběcně vítězit klasika, protože při sečtení všech nákladů je jednoznačně levnější.
Na tvém případě je vidět jak účinkuje reklama v různé formě a na koho je zaměřena a jak je účinná.

Michal
17. října • 17:11

Šíříš bludy pouze ty, já myslím cenu elektřiny obecně, ne to, že díky koupi staršího Modrlu S má tento konkrétní majitel nabíjení na Superchargeru zdarma. Navíc, víš se stoprocentní jistotou, že nabíjel vždy pouze na Superchargerech? 😉

.
17. října • 18:54

vždyť jsem ti to napsal, můžeš si elektromobil koupit. Když je to tak výhodné, neváhej a na moje bludy nedej. Ektromobil, zejména Tesla, je jistota minimálních nákladů na km....:-)

Michal
17. října • 18:59

Mít na to peníze, mám ji už dávno, bez obav :)
Model 3 má průměrnou spotřebu 16 kWh/100 km, průměrná cena elektřiny pro domácnost je 5 Kč / kWh. Jinak řečeno, 100 km stojí 80 Kč.
Podobně výkonný benzín se se spotřebou vyšplhá na asi 10l, 1l dnes za 27 Kč. Cena za ujetí 100 km: 270 Kč. A to jen díky Covid krizi, jinak by cena za 1l benzínu byla vysoko přes 30 Kč.Nějaké další moudra večera máš? :)

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
Ne321
18. října • 10:12

To je ovsem matematika platici jen do te doby nez prijdes k autu a ona ti nevyjede klika. To pak mas najednou dvacet tisic za kazdou co jich na aute je, dohromady vyjdou na skoro sto tisic korun. Za to ti ten benzinak najede 37.000 km. Tesla se ovsem k castym zavadam klik u Modelu S postavila celem, konkretne vyznamne zdrazila nahradni dily potrebny k oprave, protoze penize nesmrdi a nechat zakaznika platit za vlastni konstrukcni chybu je dobry business model.

Kuk Vykuk
19. října • 14:23

Ty máš u Tesly 3 vyjíždecí kliky jo? No tak to máš teda ňákej super model. :-DB-]

Ďoďo
19. října • 21:29

Skupina nespokojných majiteľov Tesly sa spojila v Holandsku a hrozí, že podajú žalobu na amerického výrobcu elektromobilov. Podľa Nadácie Tesla Claim Foundation majú zákazníci veľa problémov s elektromobilmi. „Napríklad v režime autopilota môže auto náhle zabrzdiť na diaľnici,“ uvádza nadácia."Spoločnosť Tesla predáva elektromobily s prísľubom, že budú prakticky bezúdržbové, a profiluje sa ako značka zameraná na služby. V oboch oblastiach sú skúsenosti mnohých vodičov spoločnosti Tesla v rozpore so sľubmi," uviedol Stichting Tesla Claim.Podľa nespokojných zákazníkov je potrebné vymeniť hnacie hriadele po mnohých jazdách a dvere sa niekedy otvárajú samy alebo sa už neotvárajú. Sľubovaný výkon a dojazd je realne nedosiahnuteľny.„Aspoň polovica“Hovorca holandskej nadácie odhaduje, že najmenej polovica predaných Tesiel trpí jedným alebo viacerými z vyššie spomenutých problémov. Ak zákazník potom nahlási defekt spoločnosti Tesla, spoločnosť je ťažko dosiahnuteľná. Podľa nadácie niekedy trvá mesiac, kým bude možné naplánovať termín opravy.Skupina nechce povedať, aku veľku kompenzaciu požaduju od automobilky- „Rokovania sa zatiaľ neukázali ako plodné,“ uviedol hovorca.  http://techzle.com/dutch-tesla-claim-foundat... ...

Rembaz
20. října • 9:29

Správne. Ak sú poškodení majú sa ozvať.Že sa čaká na opravu dlho im ale malo byt jasne od začiatku.
Koľko ma Tesla servisov v NL, resp. V EU?

Rembaz
18. října • 19:43

Originál u Tesly áno. Samozrejme sú ale alternatívy. Našiel som napr. niekoľko opravcov za 200e.

.
17. října • 19:21

Tak proč to řešíš a zabýváš se tím, když nemáš peníze? Já mám peníze, ale elektromobil nechci. Mám klasiku a vím proč. Napsal jsem názor, nic víc.
Když ti jde o peníze a počítáš každou korunku, tak proč se nezbýváš LPG nebo CNG, což je určitě dostupnější řešení než ta elektrická Tesla?

Michal
18. října • 15:57

Protože řeším, co uznám za vhodné. :)
Ať si každý dělá co chce. Já jen říkám, že srovnatelně výkonný benzín se prostě na stejnou cenu za pohonné hmoty nedostane. A ačkoliv je pravda, že třeba mnou zmiňovaný Model 3 není ve výrobě tak dlouho, tak už z podstaty věci je elektromobil jednodušší na servis a je v něm méně pohyblivých věci, které se mohou rozbít a servisovat.Elektromobil nemá výhodu jen v nízké ceně elektřiny. Nulové přímé emise, žádný spalovací motor, žádná nutnost servisu oleje, filtrů, turba apod. Možnost dobíjet ho kdykoliv doma přes noc, plný výkon kdykoliv sešlápneš pedál,.. . Tohle ti plynová verze jakéhokoliv auta neposkytne.

LIS
20. října • 14:59

Skupina nespokojných majiteľov Tesly sa spojila v Holandsku a hrozí, že podajú žalobu na amerického výrobcu elektromobilov. Podľa Nadácie Tesla Claim Foundation majú zákazníci veľa problémov s elektromobilmi. „Napríklad v režime autopilota môže auto náhle zabrzdiť na diaľnici,“ uvádza nadácia."Spoločnosť Tesla predáva elektromobily s prísľubom, že budú prakticky bezúdržbové, a profiluje sa ako značka zameraná na služby. V oboch oblastiach sú skúsenosti mnohých vodičov spoločnosti Tesla v rozpore so sľubmi," uviedol Stichting Tesla Claim.Podľa nespokojných zákazníkov je potrebné vymeniť hnacie hriadele po mnohých jazdách a dvere sa niekedy otvárajú samy alebo sa už neotvárajú. Sľubovaný výkon a dojazd je realne nedosiahnuteľny.„Aspoň polovica“Hovorca holandskej nadácie odhaduje, že najmenej polovica predaných Tesiel trpí jedným alebo viacerými z vyššie spomenutých problémov. Ak zákazník potom nahlási defekt spoločnosti Tesla, spoločnosť je ťažko dosiahnuteľná. Podľa nadácie niekedy trvá mesiac, kým bude možné naplánovať termín opravy.Skupina nechce povedať, aku veľku kompenzaciu požaduju od automobilky- „Rokovania sa zatiaľ neukázali ako plodné,“ uviedol hovorca. http://techzle.com/dutch-tesla-claim-foundat... ... ...

.
19. října • 20:58

...co na to řící? Řečeno-napsáno toho bylo už dost. Ještě zbývá jeden logický argument. Pokud by platilo to, co píšeš, tak by nikdo nekupoval nic jiného než elektromobily. Realita je ale jiná a nemá smysl s tebou o tom diskutovat. Dnes platí, kdo chce šetřit a má málo peněz a potřebuje auto na denní dojíždění do práce, tak volí LPG, případně CNG. Na větší vzdálenosti i naftu. Elektromobily kupují jenom movití, kteří mají možnost dobíjet nejen doma (mají barák, garáž,...) ale i v práci (mají vyhrazené místo k parkování s přípojením na nabíječku). Navíc jsou v situaci, kdy je selhání drahé baterie neomezuje (jezdí s elektromobily v záruce, potom je nahrazují novým) a neřeší ani servis mají více aut. Obdobně to funguje i s novými klasickými auty, které nic jiného než servis 1x ročně nebo 1x za 2 roky nepotřebují a po 5 letech kupují movití nové auto a nic kromě toho základního servisu na počkání nepotřebují řešit.
Můžeš si snít o elektroautu jak chceš, ale koupit si ho budeš moci, až na něj budeš mít. Je to tvůj problém. Myslet si může co chceš.

Rembaz
17. října • 17:29

40% bolo na SC. Plus samozrejme asi doma. Čo je logické keďže dal denne 600km.

Rembaz
17. října • 16:51

Jednoznačne sa mýliš. Odkiaľ by mal ten maklér Benzín, naftu, zadarmo?
Naproti tomu “tankovanie” u SC bolo vtedy v cene auta.Určite ho tých 1milion km vyšlo podstatne lacnejšie ako porovnateľný spalovak.

.
17. října • 18:49

když to bylo v ceně, tak to nebylo zadarmo. Pokud se auto prodá jako testovací vzorek v rámci marketingové politiky Tesly tak to nelze brát obecně. Podobně existují příklady, kdy se v ceně auta dodává i palivo zadarmo. Neznám cenu diskutovaného auta Tesla a náhradních baterií. Pokud byly měněny zadarmo v rámci "záruky" tak ho ten milion km vyšel určitě levněji. Jak tomu bylo v jiných případech jiných zákzníků, to ale nevím. Když má někdo klsické služební auto i k soukromému použití, tak mu to vyjde určitě levněji než normálně koupená Tesla. Samozřejmě je ještě možnost služebního elektromobilu, třeba té Tesly a potom to může být finančně ještě zajímavější. Proto se elketromobily jako služební auta v Česku daří prodávat. Firmy se tím ještě mohou zviditelňovat, jak se chovají ekologicky. Jako služební by mi Tesla nevadila, ale domů jako soukromé auto bych si ji nekoupil.

Rembaz
17. října • 19:18

Lenže v cene nie je 1milion km. To by to auto stalo podstatne viac.

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
.
17. října • 19:30

Zkrátka - nemá smysl cokoliv vyvozovat z jediného článku. Lepší než řešit co by kdyby, tak vzít fixku, papír a kalkulačku a všechno si spočítat. Od ceny auta od dostupného prodejce, dostupnost a cenu servisu, pojištění, cenu elektřiny a nabíjení/dostupnost nabíječek, priority provozu auta, způsob provozu (roční proběh km, dlouhé/krátké trasy) a reálné potřeby (rodiny, hobby, chalupa , koně, jachta,...) a potom se rozhodnout a psát. Každý to může vidět jinak. Kdo bude řešit jediné auto do rodiny, bude uvažovat jinak, než v případě volby druhého či třetího auta na poskakování po městě.

Rembaz
17. října • 19:39

To je samozrejme. Preto netvrdím ako ty, že sa EV nevyplatí.
Pretože za určitých podmienok sa ekonomicky vyplatí. Tak ako to bolo u toho makléra.

.
17. října • 19:56

napsal jsem:. | 16. 10. 2020 18:27
Podstatná věc je životnos baterie a pravidelnost cyklování nabíjení. Životnost je asi 10-12 let bez ohledu na počty nabíjecích cyklů. Kdo jezdí každý den a hodně tak se Tesla může vyplatit, otázkou je cena elektrické energie za nabíjení. 12-letá ojetina s původní baterií ale nebude mít žádnou cenu, protože nová baterie bude dost zásadní investice a je otázkou, kdo do toho půjde a bude investovat do staré ojetiny. V českých podmínkách při nájezdu cca 6-8 tisíc km ročně je sázkou na jistotu auto s osvědčeným benzinovým motorem bez turba s nepřímým vstřikováním. Dokud taková auta jsou, není do řešit. Navíc ojetina s takovým benzinovým motorem bude v Česku i za těch 12 let vyhledávaná a ceněná určitě více než letitý elektromobil. Někdo si koupí normální auto a někdo jiný elektromobil - je to otázka volby a je na každém jak se rozhodne. Kd jezdí hodně, tak pořád má smysl nafta a je vhodné s elektromobilem počkat až nafťáka olítá, což může být v pohodě už za 5-7 let. To už může vypadat situce jinak, perfektní infrastruktura elektromobility, spolehlivé baterie za přijatelnou cenu, vychytné spolehlivé elektromotory a cena elektromobilů může být přijatelnější než dnes.

skuby
16. října • 23:25

Neřešim teď auto, ale majitele - nebo otroka? 600km denně, to je i po dálnici 5-6 hodin v autě! A to těch 600 musí ujet 330 dnů v roce (rok má +-250 prac. dnů), aby to dalo 1,2 mil. za 6 let. Pozor, tohle není kamioňák, zdroj obživy je až v cíli. Jako já řídim rád (mimo dálnice), ale tohle fakt ne...

Ďoďo
17. října • 9:32

Istotne to bude autonomne robotaxi s FSD (Full self driving) predčasne vidanie,ktore na majiteľa zaraba 24 hodin denne.7dni v tyždni,365 dni v roku.Ďalší milion robotaxikov vypusti Musk do konca tohto roka.Hodnota novej Tesly sa z cca 50-80 000 eur zvyši aktualizaciou vzduchom (over the air) na 200 000 eur.

vysvětlení
17. října • 8:45

V článku píšou, že je to makléř, takže zřejmě otrok svého zaměstnání. Ve skutečnosti to bude možná horší, protože v té Tesle se měnily baterie a motory. Zřejmě s tím nějakou dobu nemohl jezdit, pokud to čekalo třeba v servisu na dodávku a výměnu potřebných dílů. Takže kdoví, kolik ještě kromě toho najezdil jinými auty za stejné období?

Joe Doe
16. října • 23:21

1.2 milion km... slusne. Vymena baterie a motorov je OK. Ono 1.2m je pre vacsinu aut nedosiahnutelna meta a aj to potrebuju generalku/vymenu motora, prevodovky o dalsich komponentoch nehovoriac.

Ďoďo
16. října • 15:22

Ta ista tesla S do 1 miliona km jazdila na 3 baterkach,a 4 "nezničiteľnyh" motoroch.Zdroj Auto Bild.
https://www.autobild.de/artikel/tesla-model-s-ein... ...

Rembaz
16. října • 15:34

Sa nauč nemecky, baterka je len druha.

jenkolemjdoucí
16. října • 16:53

Ty se nauč německy,Dodo má pravdu,za prvé je to v nadpise ,že to najela se třemi bateriemi a za druhé pak když majitel píše "Der jetzige Akku ist der zweite neue",tedy nynější baterie je druhá nová,teda měnil dvakrát+ta původní,to jsou snad 3,pokud umím počítat.

rembaz
16. října • 17:25

Moze byt. Kazdopadne zaujimavejsie je potom to. ze s jednou najazdil uz skoro 700tis km.

jenkolemjdoucí
16. října • 17:35

zdroj Autoforum:"Majitel vozu přiznal, že první výměna baterie byla nutná už po ujetí necelých 300 tisíc km. A byť podle informací dalších majitelů Tesel je to spíše brzký než obvyklý moment, je to další drahá piha na kráse - cena akumulátoru se v závislosti na aktuální situaci na trhu pohybuje v řádu stovek tisíc Kč, ať už jde o nový nebo použitý kus.Nebyla to navíc jediná výměna. Protože poté, co první akumulátor dosloužil, nebyl k dispozici žádný, který by mu automobilka mohla poskytnout. Tesla mu tak zapůjčila jiný, s nímž najel dalších asi 200 tisíc km, než mu byl dodán ještě další, též dříve použitý, který údajně používá dodnes."

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
Rembaz
16. října • 17:39

Pokial som to celé správne pochopil. Tak ta jedna baterka bola opravená a používa sa ďalej.
Každopádne je to absolútne jedno. Take nájazdy ma minimum ľudí.

.
16. října • 18:27

Podstatná věc je životnos baterie a pravidelnost cyklování nabíjení. Životnost je asi 10-12 let bez ohledu na počty nabíjecích cyklů. Kdo jezdí každý den a hodně tak se Tesla může vyplatit, otázkou je cena elektrické energie za nabíjení. 12-letá ojetina s původní baterií ale nebude mít žádnou cenu, protože nová baterie bude dost zásadní investice a je otázkou, kdo do toho půjde a bude investovat do staré ojetiny. V českých podmínkách při nájezdu cca 6-8 tisíc km ročně je sázkou na jistotu auto s osvědčeným benzinovým motorem bez turba s nepřímým vstřikováním. Dokud taková auta jsou, není do řešit. Navíc ojetina s takovým benzinovým motorem bude v Česku i za těch 12 let vyhledávaná a ceněná určitě více než letitý elektromobil. Někdo si koupí normální auto a někdo jiný elektromobil - je to otázka volby a je na každém jak se rozhodne. Kd jezdí hodně, tak pořád má smysl nafta a je vhodné s elektromobilem počkat až nafťáka olítá, což může být v pohodě už za 5-7 let. To už může vypadat situce jinak, perfektní infrastruktura elektromobility, spolehlivé baterie za přijatelnou cenu, vychytné spolehlivé elektromotory a cena elektromobilů může být přijatelnější než dnes.

homer
17. října • 20:45

pocet nabijecich/vybijecich cyklu a provozni teploty jsou zasadni pro zivotnost akumulatoru, nenabity li-ion akumulator vyridi jedna zima

Rembaz
16. října • 19:01

Za koľko percent z ceny nového auta stojí 12r auto? 5%?
Nikdy som staré nekupoval tak sa v tom neorientujem.

.
17. října • 11:51

Stačí podívat se na statistiky dovážených ojetin starších 10 let - po autech s jednoduchými spolehlivými komponenty je vysoká poptávka a jejich cena do 20 procent z původní ceny. Taková auta kupují lidé, kteří mají hluboko do kapsy a potřebují přemísťovadlo do práce, na nákupy, k doktorovi, atd. Tato skupina lidí se zdaleka vyhne staré ojetině elektroauta, kde hrozí nákup nové baterie za šílené peníze. Opravy jednoduchých klasických aut nejsou finančně likvidační. Taková je realita. Až bude cena nové baterie cca 20 tisíc Kč, potom se situace může změnit. Nejbližších 10-15 let to ale nehrozí a určitě ne v Česku či na Slovensku nemluvě o Rumunsku, kde to může nastat ještě o 10 let později. Na Západě taková situace možná nastane, když se současná elektro auta stanou letitými ojetinami.
Řešení otázky z hlediska ekologie je v Česku a v obdobných zemích legrační, protože prodej nových aut je výrazně nižší než prodej letitých ojetin ze západní Evropy. EU by se měla zejména zajímat o to, aby kleslo průměrné staří vozového parku a zmizely s provozu letité ojetiny. Řešit to drahými elektroauty s drahými bateriemi není ta nejlepší cesta. Ukáže to blízká budoucnost. Že ale perspektiva elektroaut je nezvratitelná, to je jisté. Ale proč to dělat náhle a draze?

Rembaz
17. října • 16:47

Všetko pravda. Len nesmieš zabúdať nato že to je situácia teraz.
Auta sú kvôli emisiám a výkonu stále zložitejšie. Pribúda výbavy a elektroniky.Čiže ty píšeš, že niektoré motorizácie sú stále dobre aj v 10-12r autách ale o dalších 10-12 rokov už možno ani nebudú existovať. Oprava turba atd už tiež niečo bude stáť.Odhliadnuc od toho, že nebudú spĺňať normy. A nebude s nimi možno jazdiť v mestách.
Posledná vec je, že nikto netusi aká bude cena batérii za 10r.

.
17. října • 19:16

proto jsem psal: "V českých podmínkách při nájezdu cca 6-8 tisíc km ročně je sázkou na jistotu auto s osvědčeným benzinovým motorem bez turba s nepřímým vstřikováním."
Čili v současnosti, dokud to jde, se co nejdříve rozhodnout a koupit spolehlivou klasiku s vychytaným motorem. Potom stačí o auto dobře se starat a vydrží v pohodě 10-15 (i více) let. Co bude zatěch 10-15 let, to nikdo neví, potom může být možná aktuální otázka řešit nákup nového elektromobilu. Nemyslím si, že spalovací motory by se dál stávaly složitějšími. Vždyť automobilky už deklarují, že do vývoje klasiky investovat nebudou. Takže raději zaplatí eko pokuty a zákazník zaplatí zdražení u klasiky třeba o 50 tisíc Kč více. Což ale není až tak kritické a navíc třeba taková Toyota s tím nemá vůbec problémy a klasiku nezdražuje. V nejbližších letech to bude suma sumárum pro českého (a slovenského) zákazníka celkově levnější řešení než elektromobil. Jak jsem se už zmínil, tak stejně naprostá většina Čechů a Slováků kupuje ty staré klasické ojetiny dovezené ze západní Evropy a na jakákoliv nová auta nemají peníze.
Je otázkou, co udělá koronakrize. Státy se zadluží a podpůrné programy se budou přesměrovávat na oblasti prostého ekonomického přežití státu, což může eko rozvoj elektromobility a zpřísňování norem odsunout do vzdálenějšího horizontu, nebo to lespoň o 2-3 roky přibrzdí.
Myslím si, že jsou důležitější problémy, než se zbývat elektromobilama. Naprostá většina lidí řeší základní otázku - mít alespoň nějaké provozuschopné ce nejlevnější auto. Vyprávět jim něco o elektromobilech s cenou od milionu výše je přece naprostá blbost.

jenkolemjdoucí
16. října • 18:07

souhlas

Allamarein
16. října • 17:33

I ty předchozí nájezdy (290 a 250 tisíc) spolehlivě pohřbívají teorie místních zaostalců o tom, jak baterky nedají ani 100 000 km nebo jak po dvou letech budou na odpis. Ta třetí je pak tou definitivní, smrtelnou ranou pro podobné teorie.

Ďoďo
16. října • 15:24
iPace
16. října • 15:46

ja tam teda ctu ze ma druhou baterii, a na te druhe po ujeti 476 tisic kilometru ma prozatim degradaci na 61,9 kWh, tedy pokles kapacity o cca 20% , soucasnej ano 4 motor je v aute jiz cca 700 tisic km, a jak znamo Tesla se tim netajila, zpocatku meli s elektromotory problemy, jak vidno dle najezdu toho ctvrteho, asi ten problem vyresilimuzes nejak z toho clanky ocitovat kde jsi prisel na tu hovadinu co pises? "Ta ista tesla S do 1 miliona km jazdila na 3 baterkach,...."

Ďoďo
16. října • 16:13

Pri 290 000 km menili prvy krat baterku,druhy krat pri 540 000 km.
https://teslamag.de/news/tesla-fahrer-erreich... ... hned pod nadpisom- Ein Tesla Model S fuhr eine Million Kilometer – mit drei Batterien und vier Motoren. Und der E-Auto-Besitzer hat schon das nächste Ziel vor Augen.

Rembaz
16. října • 16:49

Tu máš s ním rozhovor:
https://youtu.be/aSdfsYcOf1A...

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
Ďoďo
16. října • 17:43

Rembrad v tvojom videu počuvaj rozhovor od 5:50 a zbytočne neprskaj.Jasne tento vygumovany Tesla kultista tvrdi,že baterku prvy krat menil pri 290 000 km.3X meniť baterku a 4 X motor a napriek tomu byť spokojny može iba osoba zo sekty Svedkov liehovovych... 

Tvoje mama
17. října • 12:49

Kolik motoru, rozvodů, převodovek a spojen potřebuješ, aby jsi se svým vehiklem najezdil milion kilometrů.
Jo vlastně...nenajezdis, ani kdyby ses poslal a celý auto vyměnil třikrát.
Tak nic. Dej vědět až se přiblíží k půl milionu km najatých má svý ochcavce a pak spočítám celkový náklady, genie

Rembaz
16. října • 20:07

Alebo vie počítať.

Rembaz
16. října • 15:35

Der jetzige Akku ist der zweite neue und hielt bisher 476.000 Kilometer. Seine nutzbare Restkapazität beträgt noch 61,9 kWh, weniger als 20 Prozent unter dem Neuzustand.Čiže 20% doku po skoro 500tis km. To je naozaj katastrofa.

Kuk Vykuk
19. října • 14:16

O kolik % se sníží výkon spalováku po ujetí půl milionu km? :-)

Petr
16. října • 15:13

jéžiš, to má v čechám kdejaké olítané tdi a ani o tom majitel neví..

k22
16. října • 15:36

Jasně jako ta ochcávka co měla půl melounu a náklad na servis taky půl míče. takový auto si nechá jen srdcař (Kardiaq) nebo pan Masoch.

ac(blesk)dc
16. října • 17:14

Ty asi nebudeš moc expert, co? 1 kč/ km (bez paliva) je hodně slušná cena. Já kdysi dávno u mých prvních pažoutů (306/406) byl někde na 2 Kč, 407 na 5, pak u corolly na 3, passatu na 5 a u aktuální w212 jsem někde na sedmi...

koncernový antipíčus
16. října • 17:23

Já teda nevím, ale každé mé nové (koncernové, ale to je vedlejší) auto ujelo prvních 150 000 km prakticky bez jakýchkoliv nákladů na servis (když nepočítám olej a pár filtrů a jednu sadu pneu a trochu dalšího spotřebáku). Ony i takové destičky/kotouče apod. vydrží docela hooodně dlouho. Podle tvé teorie jsem měl dát za servis 150 000 Kč a více? Podle toho Passatu dokonce 750000 Kč? Cože? Kolega výše psal o nákladech na servis, nepočítal amortizaci auta jako takového...

Vokurek
16. října • 19:23

Je zajímavé, kolik lidí má tendenci kecat do něčeho, o čem absolutně nic netuší. 1) přečti si článek o kterým se acdc a ten před ním baví 2) logicky započítej do nákladů i amortizaci... Pak zkus chvíli přemýšlet a pak zkus znovu něco napsat. Snad to bude lepší než poprvé...

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
koncernový antipíčus
16. října • 20:17

k22 | 16. 10. 2020 15:36
Jasně jako ta ochcávka co měla půl melounu a náklad na servis taky půl míče. takový auto si nechá jen srdcař (Kardiaq) nebo pan Masoch.Tak jakou doprdele amartizaci? V článku (teda spíš příspěvku) se jasně píše o nákladech na servis!

ac(blesk)dc
17. října • 12:47

Zkusím to jinak. proč si myslíš, že ta oktávka měla náklady 500t? Proč to auto někdo neprodal po dvou letech, kdy měl náklady na servis pár tisíc? Už chápeš o čem se tady celou dobu bavíme?

koncernový antipíčus
17. října • 13:52

tak po stopadesáté:k22: jasně jako ta ochcávka co měla půl melounu a náklad na servis taky půl míče. takový auto si nechá jen srdcař (Kardiaq) nebo pan Masoch.ac(blesk)dc | 16. 10. 2020 17:14
Ty asi nebudeš moc expert, co? 1 kč/ km (bez paliva) je hodně slušná cena. Já kdysi dávno u mých prvních pažoutů (306/406) byl někde na 2 Kč, 407 na 5, pak u corolly na 3, passatu na 5 a u aktuální w212 jsem někde na sedmi...

Vokurek
17. října • 14:35

Acdc: lol, ty jseš nepoučitelnej. Za mě se těmhle lidem říkalo "blbej až to bolí". Všimni si, že jen furt kopíruje starej text. Prostě jelito :-). Vzdej to. PS: Jo a ty máš v prvním příspěvku chybou/překlep...

ac(blesk)dc
17. října • 15:06

No jo, máš pravdu. V obou bodech. :-/

Vokurek
16. října • 22:41

LooooL, jak se acdc zbytečně snaží. Vzdej to kámo, tohle je ten typ lidí, co si berou výhodné půjčky od Homecreditu a logika je u nich na úrovni alchymie...

ac(blesk)dc
16. října • 19:53

koncernový antipíčus: jseš fakt tak blbej, nebo to jen předstíráš? Máš za sebou alespoň základní školu? Protože tohle je učivo tak 6-7 třídy... Retard k22 mluvil o chlapovi, co koupil za 500t octu, najel s ní 500t km a za servis dal dalších 500t. Jinými slovy: na ujetých 500t km měl náklady 1 mio takže ho 1 km stál 2 Kč. Pokud si za 900t koupíš hustokrutý passat a za 5 let s ním najedeš třeba 150t, prodáš ho s velkou dávkou štěstí za 400t, budeš mít na 150t km náklady něco přes 3 koruny (a to nepočítám cenu servisních prohlídek). Už to chápeš, nebo potřebuješ namalovat obrázek?

koncernový antipíčus
16. října • 20:16

Hele demente, já reagoval na toto (tak co sem teď pleteš nějakou amortizaci? Umíš vůbec chápat smysl psaného textu?):k22: jasně jako ta ochcávka co měla půl melounu a náklad na servis taky půl míče. takový auto si nechá jen srdcař (Kardiaq) nebo pan Masoch.ac(blesk)dc | 16. 10. 2020 17:14
Ty asi nebudeš moc expert, co? 1 kč/ km (bez paliva) je hodně slušná cena. Já kdysi dávno u mých prvních pažoutů (306/406) byl někde na 2 Kč, 407 na 5, pak u corolly na 3, passatu na 5 a u aktuální w212 jsem někde na sedmi...

Doporučujeme

Články odjinud