Tohle je divoký elektrický koncept Dendrobium. Na vývoji se podílel i Williams

Dendrobium je koncept elektrického hyperauta pro dva, na jehož vývoji se kromě singapurského výrobce podílel také Williams.

Britský Williams se na tvorbě nového speciálu podílel sdílením svých technologických a inženýrských služeb. Vůz určený pro závodní dráhu je z velké většiny postaven z lehkých uhlíkových vláken. Řidič při usednutí do interiéru zapluje do sedačky, která jej doslova objímá.

Vůz AM-RB 001 ohromí svými čísly: Z 0 na 320 km/h za 10 sekund!

Vůz AM-RB 001 ohromí svými čísly: Z 0 na 320 km/h za 10 sekund!

Hyperauto nedisponuje zpětnými zrcátky. Jejich funkce nahrazují boční kamery, které obraz promítají na dva displeje uvnitř. Ty jsou v blízkosti centrální obrazovky, která poskytuje veškeré informace o voze. Obklopují jej ovládací tlačítka, která jsou všechna ve tvaru šestiúhelníku.

Výrobce připomíná, že se stále jedná jen o koncept a data o výkonu vozu nejsou známa. Odhaduje se, že maximální rychlost se může vyšplhat na 322 km/h a z klidu na stovku zrychlí tento speciál pod tři sekundy.

McLaren odhalil parametry nástupce 650S. Láká videem

McLaren odhalil parametry nástupce 650S. Láká videem

Oficiálně jisté není ano to, že se vůz bude sériově vyrábět. Zástupci společnosti si počkají až na reakce veřejnosti po návštěvě ženevského autosalonu. Pokud bude výroba odsouhlasena, odstartuje v roce 2020.

Prohlédněte si obsáhlou galerii elektrického konceptu Dendrobium...

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

Minitest Volkswagen Caddy Maxi 1.4 TGI: Spořivému plyn nesmrdí

VW Caddy Maxi 1.4 TGI (minitest)

VW láká na model Caddy poháněný zemním plynem nízkými provozními náklady. Stačí ale ceny CNG na to, aby se do německé dodávky zamilovali nejen zapřisáhlí skrblíci?

včera | Miro Mihálik | 8 příspěvků
TEST Renault Mégane R.S.: Hraboš přetáčivý

Renault Mégane R.S.

Renault Sport si s novým Méganem vyhrál docela jinak než u předchozích generací. Kvůli tomu jej ale ještě netřeba zatracovat.

9.  8.  2018 | Milan Lažanský | 28 příspěvků
TEST Ford Focus 1.5 EcoBoost ST-Line: Konečně zase baví!

Ford Focus 1.5 EcoBoost ST-Line

Nejnovější Ford Focus přichází dvacet let po uvedení modelu jako takového. Pro první test jsme zvolili nejsilnější, nejsportovnější, ale nikoliv nejdražší provedení ST-Line. Výkon 182 koní přitom produkuje pouze tříválcový motor!

7.  8.  2018 | Jan Mička | 139 příspěvků