Definici opulence na čtyřech kolech máte před sebou. Zapomeňte na  Rolls-Royce Cullinan  nebo  Mercedes-Maybach GLS . | Aznom Palladium Zdroj: Aznom Automotive

Definici opulence na čtyřech kolech máte před sebou. Zapomeňte na Rolls-Royce Cullinan nebo Mercedes-Maybach GLS. | Aznom Palladium | Zdroj: Aznom Automotive

Italská butiková značka Aznom Automotive představuje „první hyper-limuzínu do každého terénu“, model Palladium. | Aznom Palladium Zdroj: Aznom Automotive

Italská butiková značka Aznom Automotive představuje „první hyper-limuzínu do každého terénu“, model Palladium. | Aznom Palladium | Zdroj: Aznom Automotive

Ač je samozřejmě krása subjektivní, máme zde nejspíš důkaz, že ne všechno pocházející z Itálie musí automaticky lahodit oku. | Aznom Palladium Zdroj: Aznom Automotive

Ač je samozřejmě krása subjektivní, máme zde nejspíš důkaz, že ne všechno pocházející z Itálie musí automaticky lahodit oku. | Aznom Palladium | Zdroj: Aznom Automotive

Aznom se rozhodl spojit zdánlivě nespojitelné a jeho Palladium kombinuje základ amerického pick-upu Ram 1500 se stylem luxusních limuzín, nebo se o to minimálně snaží. | Aznom Palladium Zdroj: Aznom Automotive

Aznom se rozhodl spojit zdánlivě nespojitelné a jeho Palladium kombinuje základ amerického pick-upu Ram 1500 se stylem luxusních limuzín, nebo se o to minimálně snaží. | Aznom Palladium | Zdroj: Aznom Automotive

Zatímco masce nelze odepřít inspiraci u Rolls-Roycu, vzadu se odstranila původní praktičnost pick-upu a přišla na řadu splývající střecha a výsuvný „šuplík“ (viz galerie) jakožto zavazadlový prostor. | Aznom Palladium Zdroj: Aznom Automotive

Zatímco masce nelze odepřít inspiraci u Rolls-Roycu, vzadu se odstranila původní praktičnost pick-upu a přišla na řadu splývající střecha a výsuvný „šuplík“ (viz galerie) jakožto zavazadlový prostor. | Aznom Palladium | Zdroj: Aznom Automotive

S pohotovostní hmotností 2650 kg má Palladium střechu a kapotu z uhlíkových vláken, nárazníky z kompozitu a další prvky z hliníku. Uvnitř je původ Ramu zjevný asi nejvíce. | Aznom Palladium Zdroj: Aznom Automotive

S pohotovostní hmotností 2650 kg má Palladium střechu a kapotu z uhlíkových vláken, nárazníky z kompozitu a další prvky z hliníku. Uvnitř je původ Ramu zjevný asi nejvíce. | Aznom Palladium | Zdroj: Aznom Automotive

Zachována je architektura palubní desky, oděna je nicméně do dřevěného obložení, kůže a opět hliníku. Ostatně celý interiér je prošpikovaný těmito materiály. | Aznom Palladium Zdroj: Aznom Automotive

Zachována je architektura palubní desky, oděna je nicméně do dřevěného obložení, kůže a opět hliníku. Ostatně celý interiér je prošpikovaný těmito materiály. | Aznom Palladium | Zdroj: Aznom Automotive

Místa vzadu jsou řešena společnou lavicí, nechybí zde lednička na šampaňské, vestavěná do středového panelu/stolečku, ambientní osvětlení, dvojice tabletů a další výsuvné úložné prostory pro skleničky a lahve v bočních opěrkách lavice. | Aznom Palladium Zdroj: Aznom Automotive

Místa vzadu jsou řešena společnou lavicí, nechybí zde lednička na šampaňské, vestavěná do středového panelu/stolečku, ambientní osvětlení, dvojice tabletů a další výsuvné úložné prostory pro skleničky a lahve v bočních opěrkách lavice. | Aznom Palladium | Zdroj: Aznom Automotive

Zajímavostí jsou analogové hodiny s díly ze zlata a palladia, které jsou odnímatelné a podle Aznomu mohou být „elegantním doplňkem v domácnosti“. | Aznom Palladium Zdroj: Aznom Automotive

Zajímavostí jsou analogové hodiny s díly ze zlata a palladia, které jsou odnímatelné a podle Aznomu mohou být „elegantním doplňkem v domácnosti“. | Aznom Palladium | Zdroj: Aznom Automotive

Pod kapotou se nachází 5,7litrový osmiválec, který byl doplněn o dvojici turbodmychadel, takže nyní produkuje 710 koní (522 kW) a 950 N.m točivého momentu. Tedy na úrovni nedávno představeného nejsilnějšího  Ramu 1500 TRX . | Aznom Palladium Zdroj: Aznom Automotive

Pod kapotou se nachází 5,7litrový osmiválec, který byl doplněn o dvojici turbodmychadel, takže nyní produkuje 710 koní (522 kW) a 950 N.m točivého momentu. Tedy na úrovni nedávno představeného nejsilnějšího Ramu 1500 TRX. | Aznom Palladium | Zdroj: Aznom Automotive

Motor je spojen s osmistupňovou automatickou převodovkou a pohonem všech kol. Údajně má Palladium akcelerovat z nuly na 100 km/h za 4,5 vteřiny a maximálně dosáhnout 210 km/h. | Aznom Palladium Zdroj: Aznom Automotive

Motor je spojen s osmistupňovou automatickou převodovkou a pohonem všech kol. Údajně má Palladium akcelerovat z nuly na 100 km/h za 4,5 vteřiny a maximálně dosáhnout 210 km/h. | Aznom Palladium | Zdroj: Aznom Automotive

Produkce bude limitována na deset exemplářů a společnost nechá zájemcům v personalizaci vozů zcela volnou ruku. | Aznom Palladium Zdroj: Aznom Automotive

Produkce bude limitována na deset exemplářů a společnost nechá zájemcům v personalizaci vozů zcela volnou ruku. | Aznom Palladium | Zdroj: Aznom Automotive

Největší zájem očekává Aznom na trzích Číny, Ruska, Středního východu a USA. Základní cenovku si ovšem nechává pro sebe. | Aznom Palladium Zdroj: Aznom Automotive

Největší zájem očekává Aznom na trzích Číny, Ruska, Středního východu a USA. Základní cenovku si ovšem nechává pro sebe. | Aznom Palladium | Zdroj: Aznom Automotive

| Aznom Palladium Zdroj: Aznom Automotive

| Aznom Palladium | Zdroj: Aznom Automotive

| Aznom Palladium Zdroj: Aznom Automotive

| Aznom Palladium | Zdroj: Aznom Automotive

| Aznom Palladium Zdroj: Aznom Automotive

| Aznom Palladium | Zdroj: Aznom Automotive

| Aznom Palladium Zdroj: Aznom Automotive

| Aznom Palladium | Zdroj: Aznom Automotive

| Aznom Palladium Zdroj: Aznom Automotive

| Aznom Palladium | Zdroj: Aznom Automotive

| Aznom Palladium Zdroj: Aznom Automotive

| Aznom Palladium | Zdroj: Aznom Automotive

| Aznom Palladium Zdroj: Aznom Automotive

| Aznom Palladium | Zdroj: Aznom Automotive

| Aznom Palladium Zdroj: Aznom Automotive

| Aznom Palladium | Zdroj: Aznom Automotive

| Aznom Palladium Zdroj: Aznom Automotive

| Aznom Palladium | Zdroj: Aznom Automotive

| Aznom Palladium Zdroj: Aznom Automotive

| Aznom Palladium | Zdroj: Aznom Automotive

Italská butiková značka Aznom Automotive představuje „první hyper-limuzínu do každého terénu“, model Palladium. | Aznom Palladium Zdroj: Aznom Automotive
Ač je samozřejmě krása subjektivní, máme zde nejspíš důkaz, že ne všechno pocházející z Itálie musí automaticky lahodit oku. | Aznom Palladium Zdroj: Aznom Automotive
Aznom se rozhodl spojit zdánlivě nespojitelné a jeho Palladium kombinuje základ amerického pick-upu Ram 1500 se stylem luxusních limuzín, nebo se o to minimálně snaží. | Aznom Palladium Zdroj: Aznom Automotive
Zatímco masce nelze odepřít inspiraci u Rolls-Roycu, vzadu se odstranila původní praktičnost pick-upu a přišla na řadu splývající střecha a výsuvný „šuplík“ (viz galerie) jakožto zavazadlový prostor. | Aznom Palladium Zdroj: Aznom Automotive
23
Fotogalerie

Tohle je Aznom Palladium. Opulentní limuzína na základě amerického pick-upu

Z amerického pracanta se stal zámožný šejk s drahými hodinkami.

Definici opulence na čtyřech kolech máte před sebou. Zapomeňte na Rolls-Royce Cullinan nebo Mercedes-Maybach GLS. Italská butiková značka Aznom Automotive představuje „první hyper-limuzínu do každého terénu“, model Palladium. Ač je samozřejmě krása subjektivní, máme zde nejspíš důkaz, že ne všechno pocházející z Itálie musí automaticky lahodit oku.

Aznom se rozhodl spojit zdánlivě nespojitelné a jeho Palladium kombinuje základ amerického pick-upu Ram 1500 se stylem luxusních limuzín, nebo se o to minimálně snaží. Zatímco masce nelze odepřít inspiraci u Rolls-Roycu, vzadu se odstranila původní praktičnost pick-upu a přišla na řadu splývající střecha a výsuvný „šuplík“ (viz galerie) jakožto zavazadlový prostor.

S pohotovostní hmotností 2650 kg má Palladium střechu a kapotu z uhlíkových vláken, nárazníky z kompozitu a další prvky z hliníku. Uvnitř je původ Ramu zjevný asi nejvíce. Zachována je architektura palubní desky, oděna je nicméně do dřevěného obložení, kůže a opět hliníku. Ostatně celý interiér je prošpikovaný těmito materiály.

Místa vzadu jsou řešena společnou lavicí, nechybí zde lednička na šampaňské, vestavěná do středového panelu/stolečku, ambientní osvětlení, dvojice tabletů a další výsuvné úložné prostory pro skleničky a lahve v bočních opěrkách lavice. Zajímavostí jsou analogové hodiny s díly ze zlata a palladia, které jsou odnímatelné a podle Aznomu mohou být „elegantním doplňkem v domácnosti“.

Pod kapotou se nachází 5,7litrový osmiválec, který byl doplněn o dvojici turbodmychadel, takže nyní produkuje 710 koní (522 kW) a 950 N.m točivého momentu. Tedy na úrovni nedávno představeného nejsilnějšího Ramu 1500 TRX. Motor je spojen s osmistupňovou automatickou převodovkou a pohonem všech kol. Údajně má Palladium akcelerovat z nuly na 100 km/h za 4,5 vteřiny a maximálně dosáhnout 210 km/h.

Produkce bude limitována na deset exemplářů a společnost nechá zájemcům v personalizaci vozů zcela volnou ruku. Největší zájem očekává Aznom na trzích Číny, Ruska, Středního východu a USA. Základní cenovku si ovšem nechává pro sebe.

Rolls-Royce

Britskou společnost Rolls-Royce založili v roce 1906 Charles Rolls a Henry Royce. Vedle vojenské techniky, leteckých a lodních motorů je známá hlavně jako výrobce luxusních automobilů.

Od roku 1998 patří Rolls-Royce do skupiny BMW.

Rolls-Royce Phantom • Rolls-Royce Cullinan • Rolls-Royce Ghost • Rolls-Royce Wraith • Rolls-Royce Dawn

Doporučujeme

Články odjinud