co tam dělá proboha Vectra ? Je to úplně normální auto.Ale naopak tam chybí Nissan Yuke.Na toho nemá ani Sssayongg..
Doplnil bych všechna tzv. SUV Coupé, snad nejzbytečnější auta na světě pro konzumní idioty s triball tattoo na pažích a v nějaké pěkné buzní hipsterké uniformě. Vlastník takového vozu nám vlastně říká: jsem mačistický prase se soudností a inteligencí šimpanze a se vkusem diskofilního vyznavače kýče. Ale je to vědecky dokázaný, že čím větší šajba, tím větší psychopat, tak se nelze vlastníkům SUV divit, že jsou to vlastně mentální ubožáci...
Multipla?
proti Yuke krasavice...
no Topgear 2 stary senilni zpuchrely trapny sracove + jeden mentos z mokry porazky co si barvi vlasy a uz mu tahne na padejeste ze uz skoncili, bez tak to stalo za nic posledni 3 sezony a ty nechutny prachy co z toho meli . . z toho by se Vaclavu Moravcovi postavil, jde jen o to co misto toho, TopGear US nevim asi kazdej 4 dil je sledovatelnej
Chybí tam Fabia sedan a Honda City:-)
Fábia sedan, na začátku jsem ji hodnotil jako vrchol hnusu :-)Kupodivu je to nejdéle vyráběná fába a dnes se mi navíc i líbí :-)není to zelinářský kombik, ani nákupní taška a má nejvyšší tuhost karoserie
Zdravím, redakce máte v popisu chybu má tam být Opel Vectra místo Opel Vactra, který tam je u obrázku vectry. jen malinko k autu: Vectru jsem měl celkem dlouhou dobu (1994 - 2003) a nezklamala mne ani jednou. Na tu dobu 1994/1996 to byl etalon své třídy (pokud jeremy testoval nejslabší motorizaci s Dieselem,který dělalo Isuzu tak asi už vím kde je chyby -> ten motor byl vážně špatný).
To je zajímavé že moje lancia dedra z roku 97 furt nechce zreznout.. a ještě dneska potkávám kusy z roku cca 90 a ještě to není s tou korozí tak srašný. Asi je blbost aby lidi co prakticky jezdí jen v autech přez 3mil. hodnotily auta pro nižší a střední vrsvu obyvatel..
Tohle je snad ten nejodpornejsi bulvar co jsem kdy na celem internetu videl. Opravdu je mi nevolno z toho obsahu. Lidi, nepodporujte tuhle kulturu a nechodte sem.
Clarkson je akorád tupej nafoukanej blb
A teď soutěž o nejpřiblblejší televizní pořad na světě: Ano 1.místo vyhrává TopGear s totálně imbecilním moderátorem.:-D:-D:-DDruhé místo bere telenovela Esmeralda, kterou na druhé místo potopilo příliš vysoké IQ hlavní hrdinky.;-)B-]
Bezte s tema kapitolama do zadele...
Zapomněli na VW Beeeeetle (beztvaré ho.no), Seat Altea (psí čumák místo předního grilu a malinkatá zadní světýlečka na óóóbrovském rovném plechu) a Škoda Roooomster (odporná slepenina dvou aut).
Na první pohled mi přijde trochu zvláštní, když se o údajné kvalitě aut vyjadřuje pořad ze země, která už téměř žádný vlastní automobilový průmysl nemá.
Přijde mi, ze je výběr značně neprofesiální a neodůvodněný. Buďto autoři nemají moc přehled, což je u Top Gearu nesmysl, takže jim spíše někdo nedal auto na rozbití nebo peníze do kapsy. Protože by jinak tento seznam musel vypadat úplně jinak. Je daleko více horších aut. Dost u mě tímto klesly a to ani jedno ze zmíněných aut nevlasním.
Místo seznamu nejhorších aut, bych to pojmenoval jako seznam prodejních propadáků.Např ten Crossfire, tehdy nevim jestli bych do něj šel, ale dneska stopro!
Kdyby nektere Vectry tolik nerezly, tak bych je naopak oznacil za smart buy a v tomto prehledu nema tedy co delat - bez ohledu na antipatie TopGearaku k Vauxhallu.
Škodovka má štěstí, že do Anglie asi nevyvážela svoje skvosty Š100 a 120. Panečku, to by si pánové smlsli! To byl ukázkový hnus a technický zmar. A za nějakých 25 platů. Proti nim byl i žigulík mistrovské dílo. No, taky to byl fiat.
Ale vyvážela 120 a bylo to auto s největším počtem vtipů.No ale to se na tomto webu moc nemůže psát neb Škoda je prostě nej ....
Dva nejčastější:Proč má stodváca vyhřívání zadního okna????Aby ti při tlačení auta neumrzly ruce.Jak zvýšit cenu stodvácy na dvojnásobek????Natankovat plnou.
Ano dovážela. Dokonce byla recenzována ve zmiňovaném TG. A nedopadla špatně, na rozdíl od jistých sovětských a polských výtvorů. :-)
To už se nechce nikomu v redakci ani psát nový článek? Tak se tu strčí starý? i s celou diskusí k němu. :-(
nesouhlasím - není tu renault
Jarine, jsi kokot! Ještě jsi nikdy neměl slušné a plně vybavené auto? Asi né!:-P
Ale on nemluví o slušném a plně vybaveném autu, on mluví o Renaultovi... názor na svoje řidiče má to auto ve znaku B-]
- Dedru 2.0 ie 8-mi ventil rok 89 jsem měl 8 let, pak ještě dvě, celkem jsem je provozoval 13 let. Spotřebu jsem vyřešil plynem -LPG. Je mi líto že mě zrezla a nedá se již provozovat, bylo to pohodlné auto, i když to nebyla čistokrevná Lancie, (bylo to převlečené Tipo), docela byla i spolehlivá. Pro potřeby normálního smrtelníka plně vyhovovala. Výkon,-až 195 km/hod, el. okna, zrcátka, střešní okno, ....... V té době se u nás vyráběl Favorit a jeho výbava - ?Design auta byl také povedený, nevím kdo dělal zařazení do žebříčku a podle čeho, asi nějací nohsledové koncernů GM, VW,....Protože k tomuhle autu se nemůže rovnat řada výrobků těchhle koncernů.Franta
Myslím, že pro Britský Top Gear, pokud to neni Jaguar, Bentley nebo Rolls Royce tak žádne auto nebude dost dobré. Top Gear mam jako porad rád, ale konzervní národ a názory ne.B-]
Chybi jednoznacne Multipla (nejhnusnejsi auto co stale jezdi po ceskych silnicich) a Nissan Juke (nejhnusnejsi suv soucasnosti)
Za to rozdeleni clanku bych vam rovnou nafackoval.Samozrejme jsem skoncil u prvniho a dal sesel.
http://m.autorevue.cz/tohle-je-13-nejhorsich-au... ...
Chybí mi tam Fiat Multipla...
jen kokoti ten článek takhle rozdělí do několika kategorií, je to pěkně ubohé jak to tu je zasrané reklamou. Dlouho jsem se sem na hlavní stranu nepodíval a zase se dlouho nepodívám
škoda fabia, favorit ,octavie III a vůbec produkce škody, ale to se tady nesmí říkat :-)) přitom je to hnus a katasrofa
Víte proč plno lidí nadává na úspěšné firmy typu Apple a nikoli na Porsche, Ferrari?Protože Apple si na rozdíl od Porsche či Ferrari může dovolit plno lidí. Což lidem, kteří vidí, že ostatní na to maj a oni ne, strašně až chorobně vadí. Stejné je to patrně i s vámi co? Je mi vás líto, ale tak to bohužel někdy bývá.Ano ano vím, že "máte" lepší. Tipuji vás na ojetou Audi, či BMW.PS: Neznám nikoho, kdo má něco lepšího a irituje ho to horší. Víte, ten kdo má lepší, tomu je to horší úplně putna.
A není Klain třeba jen snob, stejně jako já? Vůbec se za to nestydím. Ani ve snu by mě nikdy nenapadlo koupit si něco od škodovky, byť by to byla naprostá špička, za jakkoli nízkou cenu, což mimochodem nikdy nenastane. Tahle značka se neoprostí z lidí dělat blbce, když jí to tak žerou... Je pro mne nepředstavitelné jezdit v takových bezpohlavních, jalových autech, navíc tuctové, bezvýznamné značky, ve kterých jezdí kdekdo. To si raději vyberu jakékoli jiné auto, i kdyby v lecčems horší, s dobrým pocitem výjimečnosti. Zkrátka, vůbec to není o penězích a závisti. Jó, uniformita je taky určitý druh deviace, minimálně slabomyslnosti...
Ty vado, jen pro zajimavost - co povazujes za povedeny model? Pripadne v cem jezdis?
To už v Česku není ani jeden web, který by psal poctivé, originální články? :/ Musíte všechno rozbíjet na 10 podstránek, abyste si napráskali co nejvíce zobrazení a reklam? Neříkejte, že to nejde a že to tak dělají všichni - na webu Top Gear (z kterého jste to mimochodem ukradli) je to všechno na jedné stránce.http://www.topgear.com/uk/photos/the-13-worst-ca... ...
Tak asi by bylo dobré uvést do správného kontextu několik věcí. Dedra byla v Anglii propadák (stejně jako Delta), důvodem ovšem nebylo auto samotné, jako spíš reputace značky. Která utržila obrovskou ránu po průšvihu s ruskou ocelí a tomu, že díky té nekvalitní oceli, Lancie hrozně rezly. Situace vygradovala až do těch rozměrů, že v Anglickém podnebí urezávaly pomocné držáky motoru na tehdejších modelech, což mělo za následek vypadnutí motoru z auta. Tehdejší importér to musel nějak řešit a tak došlo nakonec i na to, že od zákazníků vykupoval auta zpět. Po téhle vůně průšvihů přišla spolehlivá a relativně nereznoucí Dedra, jenže pověst Lancie byla v háji, to auto prostě nemohlo uspět.Hummer, co na to říct, zkuste si s tím v Anglii jezdit. Za pár dnů to hodíte z nejbližší skály do moře.Vectra, pověst Opelů (Vauxhall) je prostě v Anglii neslavná. Ta auta by se dala přirovnat k bývalým Trabantům u nás za minulého režimu. Navíc Angličané nemají rádi auta poskládaná z ukradených komponent. Opel totiž nikdy žádný vývoj neměl a nemá, veškeré technologie (ty důležité) získal od GM. Nebo je tu opravdu někdo kdo si myslí, že Opel přišel v 90. letech na něco geniálního, že se tak zlepšili jízdní vlastnosti jeho aut (celej podvozek ukradenej ze Saabu).Crossfire prošel od konceptu takovou změnou, že sériové auto bylo hrozné a cenovka taky, to většina zájemců prostě nerozdýchala.Caliber byl prostě pořád moc "americký" pro evropský trh.Pluriel, co byla napsáno platí. Myšlenka dobrá, provedení podstatně horší.CityRover nebylo špatné auto, jenže mělo menší problém. Technicky bylo staré a konkurence v trochu obstojnější výbavě byla levnější. Navíc to auto byla jediná novinka od uvedení modelu 75, který vyžadoval velmi pečlivou údržbu, jinak ho postihovali fatální závady. Takže ani dobrá pověst, kterou na chvilku vydobyl zpět model 600 nakonec nic nezachránila. Prodeje prostě klesli skoro na nulu.
Vectra byla z ukradených komponent? Prosím dospecifikujte od koho. DěkujiVývoj, ale prosím kde jste na tom byl, že nemá vývoj? Insignia asi vznikla kde? V USA?
Zase deleni po jednotlivých autech? Ne, diky nechci. Holt tech zbyvajicich asi 12 nebo kolik neuvidim. A nebo se kouknu nekde jinde.
Názory Top Gearu ma zaujímajú asi tak ako minuloročný sneh :-D . Dobrá show pre tých, čo autám prd rozumejú. Ale žiadne užitočné informácie.A tento rebríček je presne z rovnakého súdka. Piate cez deviate. Dať tam béčkovú Vectru je buď recesia alebo totálna neschopnosť orientovať sa v autách.
tak top gear časopis je naopak docela zaměřen jen na auta, jeden jsem si teď nedávno přivezl z uk, jinak top gear je samozřejmě supr show a dnes už je to vlastně legenda
Proč je Maybach 2.nejhorší auto ? Že by anglická nenávist vůči troufalému německému útoku na RollyRoyce a Bentley ? Ano, ono to vypadalo jako Mercedes S-Classe, ale prodloužená Mercedes S-Classe, úplně jiným čumákem, bylo to dlouhé, dvoubarevný lak. Podle mě to je krásné auto, ano, kdybych na něj měl - stejně bych si koupil Rolls Royce (Třeba nového Wraitha) ale kvůli tomu že to nebylo moc prodávané auto, tak určitě není nejhorší, vždyť to byla superluxusní limuzína.
H3 - neohrabany obr... Totalni nesmysl, po precteni tohodle jsem prestal clanek cist...
Dedra? Co tam dělá Dedra?! Ve své době velice pěkné auto, spolehlivost byla slušná - rozhodně tam nebyly žádné zásadní krpy. To koneckonců ukazuje i článek. Jestli chtěli za každou cenu dostat do výběru itala, měli tam vrazit multiplu, takhle mi to přijde jako samoúčelná provokace...
13 Crossfire - tady by se dalo skoro souhlasit, byť taková tragédie to zase není. Kdyby mi stál v garáži, nestyděl bych se s tím jezdit. Holt to ale jezdí jinak, než by od toho člověk čekal, ale dá se s tím smířit.12 Dedra - co je to za blbost, nesouhlasím!!!!!!!!!!!11 Dodge Caliber - nesouhlasím. Až na ty naftový motory, to auto za ty peníze nabízelo a nabízí poměrně dost. O kvalitě auta nerozhoduje řadící páka.10 Nissan - co na to říct? Je to zbytečná třída aut, na to asi dojel Ale nejhorší auto? Čím?9 Vectra - Blbost, to auto bylo ve své době super, etalon, paráda, vypadá furt dobře. To, že kvalita je slabší a rezlo to po 5 letech je vada, ale nejhorší auto? Ani náhodou. Do teď ybch se za nějkou pěknou nezrezlou, udržovanou nestyděl, ba naopak, rád bych ji pojezdil.8 Hummer H3 - noooo..., tady záleží na úhlu pohledu. Z jistého úhlu pohledu ano, ale.. Já ho chci!!! Líbí se mi, je to dobré auto. Odprostěte se od pomluv... vemte to auto, někam s tím přijeďte a pak se bavte o nejhorším autě na světě. Kdepak, nesouhlasím.7 C3 Pruriel - no sám sem ho jednu dobu chtěl, ale co je napsáno je pravda. V kontextu toho by se dalo souhlasit. Citroen to podcenil. Nápad dobrý, výsledek asi fakt tragédie.6 Rover City neznám, nevyjadřuju se5 Rhodius - nesouhlasím, pravdou je, že nikdo jiný podobný mix vlastností nenabízí. Není bůh ví jak hezký, ale že by e dal řadit mezi nejhorší auta v pravém smyslu slova - nesouhlasím. S odstupem času sem mu přišel na chuť.4 - X - 90 - nic mi to neříká, je to možné, trochu mimo... něco jako Murano kabrio..., zbytečné auto, stejně jako ta Micra3 REVA - Tak snad ano2 Maybach - hodně se o něm psalo. Samo o sobe to špatné auto není, ale osobně sem si ho zařadil do kategorie zbytečné. V tomto kontextu si to druhé místo asi zaslouží.1 PT - pokud je to o kabriu, tak pak asi ano. Jinak klasický PT je super cuper auto a nesouhalsil bych.Thats all.. Podivný žebříček..., trošku trápenka... Měli kluci na víc. (i v redakci)
9 Vectra - Blbost -souhlasím, měl jsem ji od 1994 do 2003 a pohoda, asi jsem měl nějaký lepší kousek, který začal reznout někdy kolem roku 2001. Ale jinak i dnes kdyby byla šance tak 4x4 vectra byl skvělým kouskem auta.
Prominte, ale rict o PT cruiseru ze to bylo super auto je na muj vkus uz prilis silny kafe! A vas zajem o citroen pluriel mi to celkem vysvetluje :D
Jediné, s čím bytostně souhlasím, je ten PT Cruiser cabrio... tohle auto považuji za to nejhorší, co jsem kdy v životě řídil... prorezlé embéčko za 3000 v to počítaje.Neuvěřitelně měkká karoserie, ten rám za předníma seslema je jen tenký kus plechu obložený obrovským plastem... Najel jsem s tím do zatáčky, ve které byla roleta a vycestoval jsem v nikterak závratné rychlosti skoro až do protilehlého pangejtu, přičemž volantem jsem mohl kroutit libovolným směrem aniž to mělo jakýkoliv vliv na směr pohybu vozu. Děsivý, opravdu příšerný zážitek.
Top Gear je novinářský kabaret a jejich žebříček je směšný stejně jako samotný topgear.
Hm no mne tam chyba roomster, fabia a bmw 5GT a este aj impreza (v tom naozaj nespravnom prevedeni, dobre vieme o co ide). A jestvuje este odpornejsie auto ako ten sankjonk, vola sa to Nissan Juke....to uz je uplna zhovadilost na dvanastu, na ktoru sa nechyta nic v okruhu celej nasej galaxie.
BMW 5GT Je dokonale auto. Kombinace sedmy a petky. Minimalni poruchovost a dokonala jizda!
Zas si niekto dalsi berie Maybach do huby.Osobne som nikdy nebol cielovou skupinou, ale asi mam tendenciu byt nenapadny a z dvojice RR/Maybach by som siel do Stuttgartskej oberlimuziny, ktora sa na rozdiel od Phantoma nesnazi byt az vtieravo monumentalonou.Navyse poctom vyrobenych kusov je Maybach vlastne exkluzivnejsia zalezitost nez RR.
tolik stranek! zase je potreba nasbirat hodne kliku? :-D
Taky bych tam bez obav vsunul Multiplu. Jinak redakce nezklamala a zase to nasekala na stránky. Ubožáci. Děkujeme ,odejděte. Ale tak co, hlavně že si namastíte kapsy , že jo. O to tu jde především.
nemuzete nekdo napsat cely zebricek? .. opravdu nehodlam klikat na 13 stranek ... tohle "honeni" penez za reklamu bude autorevue jednou stat vsechny ctenare
No, zapomněli na Škodu Roomster, Volkswagen Beetle a Seat Altea - z těch je mi vždycky na zvracení a musím ty hrůzy předjet, abych se na to nemusel dívat 3-[
Vlastním SEAT ALTEA XXL a nemohu si ho vynachválit. Měl jsem již 11 automobilů různých značek, většinou v dieslu. Od Audi až po Octávii I a Octávii II. Škodovky mě zklamaly, hlavně Octávie II. Ta byla nejporuchovější. Před revolucí jsem měl Škodovku 110L. Ladu 1600, Ladu 1500 a Dácii o které raději nemluvit. Za rok jsem ji prodal. Pokud mohu hodnotit, tak nejpohodlnější auto, které jsem měl, je současný SEAT ALTEA XL 1600 TDi. Poprvé v automatu a naprosto spolehlivý, úsporný a prostorný vůz, který mohu jen doporučit. Nejsem žádný nováček. Mám najeto přes 2 miliony km. Věřím, že lepší auta existují ( Mercedes, AUDI. BMV a Volkswagen ), ale ty jsou podstatně cenově jinde a nehodlám za ně utrácet. Zajímalo by mě, jaké vozidlo používáte Vy, když je vám z této hrůzy na zvracení a musíte je předjet. A hlavně jaké máte motoristické zkušenosti..Mě je hlavně na zblití z řidičů drahých automobilů, kteří by raději měli jezdit v Trabantu a nebo v malém Fiatu, protože svoje auto vůbec neovládají a jsou nebezpečím pro ostatní řidiče. A nebo raději se nechat vozit. A ty já raději opravdu předjedu.
Dobrý auto to může být, ale podle mě je to hnusný, stejně jako všechny Seaty z té doby.
Ono to existuje i jako XXL nebo jen bez přívlastku a XL???Podle volby sazometu Vám pravděpodobně nevadí přispívání k šíření rakovinotvorných nádorů plic, hlavně že to "žere o litr míň" a vyšší náklady na servis neřešme.Podle výčtu Vám kvalita aut končí u hranic říše, hodně zúžený pohled.Takže ještě jednou: VW Beetle je beztvaré ho.no, Škoda Roomster je slepenina dvou nepodařených aut a Seat Altea má psí čumák místo grilu a zadní malinkaťoulinká světýlka na obrovském rovném plechu. Pokud dostanou pod kapotu geniální technický zázrak v podobě tsi-mr.ky, tak to nemá chybu:-DVlastním Chevrolet Cruze 1.8 (2011), obyčejné auto nižší střední, žádná "prémiovka", ale našetřil jsem si na něj sám a max. spokojenost, a H-D Street Bob (2013), neskutečný motor. Celkem za život odřízeno sice něco málo přes 0,6 mil. km, ale ještě mi není ani čtyřicet, nejsem profesionální řidič ani obchoďák. A především, cestu si chci užít.Pokud jde o řidiče, nejhorší jsou v Audi a VW, ti si myslí, že sežrali celou moudrost světa a jsou něco víc. Na druhou stranu chápu, že musí jezdit rychle, kdo by chtěl dobrovolně v takové hrůze zůstat déle než je nutné pro přepravu z místa A do B.
Chlapče, chlapče, když najezdíš třeba 35t km ročně, tak se ti ropa vyplatí, nehledě na to, že motor má potenciál vydržet dvakrát tolik než ty maloobjemový hyper-ultra turbobenzínky z vysavače.Jestli se ti nelíbí saze, zakaž starý Tatrovky, Avie, Liazky atd. Takovej Mates umí na km vyprodukovat tolik sajrajtu, co moderní diesel v osobáku za půl roku.
Vážená redakce, neděkuji za kapitoly. Nebudu to číst.Dokud se to ještě dalo číst přes textovou (mobilní, tj. m.autorevue.cz) verzi jako celek, tak jsem to překousnul, ale když jste u tohoto článku tuhle možnost zrušili, nemám důvod se kapitolami proklikávat. Zas tak světoborné téma to není.Přitom hned další článek, o Škodě 105/120/130 je velmi dlouhý a přitom na jediné stránce. A je natolik zajímavý, že tam bych dvě, tři kapitoly bez problémů snesl. Ale mít vždy jednu fotku s dvěma větami, to nemá smysl.Takže fakt neděkuji.
stačí vyměnit www za mhttp://m.autorevue.cz/tohle-je-13-nejhorsich-au... ...
cele autorevue u me dnesnim dnem definitivne skoncilo. sbohem
otevřete si "mobilní" verzi:http://m.autorevue.cz/tohle-je-13-nejhorsich-au... ...
Kdyby aspoň ty kapitoly dole v tom roletovém menu měli název toho auta, mohl bych překliknout na to co mě zajímá, ale dát to bez názvu je od redakce skoro dzost a snaha dělat z čtenářů idioty.
Mi tam chybí Fiat Multipa.
Multipla je sice tak nějak škareda ale nejezdí vůbec špatně a je prostorna.
Jo.Multipla-nakopnutá kachna,neuvěřitelně odporný čumák.děs :-P
Baže. A designové zvratky Chrise Bangla.
No tak rychle na všechny hnusy nevzpomenu, ale je jich dost. páni z Top Gearu asi nikdy neviděli třeba Fiat multipla, nebo nisan juke,hyundai i10,daewoo tico, fiat brava,audi A2,hyundai veloster,první gen honda crx, honda civic, BMW - 7 rv 2002 nejhnusnější BMW snad všech dob, atd atd atd. . .:-P
A co teprve Roomster nebo Fabia 3vál. To je úplně jiný level, bohužel asi pod rozlišovací shopností TopGearu.
Roomster testovali...
Podla mna najhnusnejsie BMW je X6. Sedan monstertruck
X6 je zpusob jak dat svetu najevo ze mam penize, ale nemam vkus :)
A to jsi zapomněl na nové obšlehnuté GLE a počkej co představí Audi jenž na tom také pracuje ...jsem zvědav co pak se bude psát.
S těma hondama souhlasím. Odpornej hnus.
Hlupáčku..... Mladej a blbej.....
Veloster? CRX první generace? Civic? pepe kdy jsi byl naposledy u očního? :-D Minimálně tyhle tři auta jsou absolutní lahůdka, Veloster ukazuje že i korejci se umějí trochu odvázat designem (pravda, jízdní vlastnosti už taková sláva za ty prachy nejsou, měl jsem šanci s ním jet) CRX je studentská střela s vizáží vesmírný stíhačky a Civic je zlatá klasika skvělá po všech směrech, i ten novej vypadá skvěle i když už tak nejezdí...ale se zbytkem tvého výběru s klidem souhlasím :D, jen máš s vyjímkou toho Bawora celkem pifku na malý auta :-D
No, merim 185cm a za volant mx5 jsem se v pohode vlezu. Ale rozhodne je to strasna sunka, jinak by to nemohla dotahnout na nejprodavanejsi roadster vsech dob....
Spíš bych řekl, že je moc mladý a neumí vidět design a účel v kontextu času. CRX a Civic byly nesmrtelné legendy, i když dneska je už zázrak potkat je nezprzněné tuzery.
Souhlas. CRX a Civic rozhodně měly něco do sebe.
Jojo, hlavně laděnej vejfuk, kterej byl slyšel už 8 bloků jak se k vám řítí uřícená 1.4ka.Hnusný, nevkusný a nebezpečný vozítka. Krom výkonu VTECových motorů, solidního podvozku a dost spolehlivé elektroinstalace (ono taky s tou výbavou...) neměli co nabídnout.
no jasne, podla podpisu typicky BMW fanboy :-D
No ty jsi magor už podle těch zařízení co máš pod tím článkem!!!!!!!!!
Pane vy jste k.o.k.o.t.
Chybí mi tam MX-5.
MX 5 vám tam chybí...nejspíše jste v žádné ještě neseděl. Přijeďte do Sokolova, půjším vám svou 1,8...už pak nikdy takovou hloupost nevyslovíte :-D
Já mám MX-5 NBFL a je to snad to nejlepší sportovní auto, co jsem kdy řídil. Teda M-B CL 500 se mi docela líbilo. MX-5 je přesně takové sportovní auto jaké má sportovní auto být. Malé, lehké, mrštné. Když vidím ty blbečky v Octavii RS, jak si myslí jaký mají bůhví sporťák, tak se musím jen potutelně usmívat a myslím si něco o lichokopytnících na 3 písmena. (A los ani sob to není.) A hned v první zatáčce je mám za sebou.A hlavně když se zeptáte v jakémkoli salonu Mazda, tak vám řeknou, že MX-5 je zlatý auto. Jasně, nedá se to srovnat s Němcema. Je to auto docela zženštilé, ale kdo ho neřídil, nemůže říct ani popel.Jo a měřím 182cm
Co je špatně na MX-5? Podle mě je to dost dobrý autíčko, jak cenou, tak smyslem, tak provedením...pravda, neřídil jsem ho, ale nikdy jsem na něj neslyšel nic špatnýho
Vozil jsem je na odtahovce často z jihu JM na sever do Ostravy pro poruchy převodovek a občas i motoru :-( Podobně X6 - náš šéf se málem přizabil, když selhala zrovna při předjíždění u Pohořelic... Pk znova beodjel od firmy a musel do Brna na záruční opravu opět převodovky... A to přešel z Audi A6 pro již 2. výměnu motoru taktéž u mové káry... :-(
Vy asi myslíte X5, tedy BMW, ne? S jeho poruchami jsem si také užil své :-( . To X6 zatím musím zatukat, vše OK.
Jojo plete si mx-5 s x5, mazdu s bavorem, borec
Stejny auto. Stejnej kram. Myslim X6
Tak třeba to, že je pro řidiče o maximální tělesné výšce 158cm. Větší se kope koleny do zubů.
takže e opět nic nedozvím pokud se nechci uklikat :-/ubohý ubohý ubohý... jakoby té reklamy bylo na ploše málo
Pořiď si AdBlock. Neznám nic snadnějšího.
sorry kokos to neyzlo na tebe, ale podekovani redakci za kouskovani clanku
čím konkrétně byla tedy ta Dedra tak špatná? nějak jsem to z textu nepochopil....
Měl jí můj šéf, to auto se rezavé už vyrobilo. Při pozorném sledování snad šlo pouhým okem vidět, jak rezne.
to auto bola chodiaca katastrofa, cele ako je. mal som tu cest, bohuzial.
Naopak Dedra s dieslem od Iveca byl hodně velký držák.
Quality disaster bych to nazval. A nebylo to nejlevnější. Fiat měl se samolepkou Lancia vždy značně přehnanou míru cenového sebevědomí.
Musím říct že zrovna ten City Rover se mi po vzhledové stránce docela líbí. Otázka je jak na tom bude ohledně kvality? Ale protože mám jen starého Formana, tak mě by asi stačil. :-P
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.