Tohle byste asi zažít nechtěli: Co způsobí pneu naložené uvnitř auta?

renda4  |  24. 10. 2017 09:46

A co tak plně naložený kufr rodinkou co jede na dovču kdy prdel sedí až na zemi , v tom případě jsou ty kufry zbytečné...

Odpovědět  |   | 
Kankunen  |  24. 10. 2017 09:58

Na dovču nepovoluješ zadní opěradla.

Odpovědět  |   | 
Saman  |  24. 10. 2017 10:13

ja zadni operadla nepovoluju ani pri prevozu kol na tu vymenu, nei nad kombika

Odpovědět  |   | 
puk123  |  24. 10. 2017 10:33

Jen to neber přes střechu, až budeš cestou bourat.

Odpovědět  |   | 
Saman  |  24. 10. 2017 10:54

jako ze by ty kola pak litali v kufru? no od toho tam snad mam kotvici body a site ne? pneu v kufru jsou pro me jen trosku jine zavazadlo, proste 4 kulate kufry

Odpovědět  |   | 
Pavel  |  24. 10. 2017 10:35

Nejde o pneu ale o cela kola, to je trochu rozdil. navic malokdo kdo ma cela kola jezdi na prezouvani do servisu.... jsou horsi projektilz v aute mnohem bezne k videni. Takova dvoulitrova lahev na roletce dokaze proletet az dopredu...

Odpovědět  |   | 
Gašpo  |  24. 10. 2017 11:08

Máme Golfa, ale výhoda je, že kombík. Máme celé kolesá a budem ich nechávať meniť v servise. Začiatkom roku sme to auto kúpili s letnými. Zimné som kúpil už obuté a vyvážené cez internet a menil som si ich sám. Kúpil som si k tomu dva lacnejšie hydraulické hevery na kolieskach, aj plastové zarážky pod kolesá. Dnešné autá už nie sú stavané pre dvíhanie v jednom bode pod prostredným stĺpikom medzi dvermi. Majú na podvozku zosilnené dve miesta, musel som postupne na striedačku dvíhať na dvoch heveroch, ktoré majú naviac pacičky dosť malé. Bola to celkom pakáreň. Je tu ešte možnosť dvíhať jedným heverom u kolesa a meniť po jednom, ale to dostávajú nosníky nesymetrický záhul a nezdá sa mi rozumné to zbytočne namáhať.
Toto som ešte absolvoval s výmenou zimných na letné a povedal som si že mi to za to nestojí. Teraz som nechal prehodiť na zimné v autorizovanom servise na Jarove, stálo ma to 290 Kč.- Pohoda, nehovoriac o tom, že aspoň raz za dva roky je dobré nechať kolesá znovu prevážiť.

Odpovědět  |   | 
pacho  |  24. 10. 2017 19:04

to že máš golfa, a ešte k tomu kombi , nie je žiadna výhoda. Ja nemám golfa, ani kombik, ale určite by ma nenapadlo meniť kolesa doma.

Odpovědět  |   | 
Gašpo  |  24. 10. 2017 20:54

Spravidla na takéto komentáre nereagujem, pretože vypovedajú o IQ pisateľa. A poučovať blbca je strata času. No, urobím výnimku.
1. Nikde nepíšem že Golf je výhoda
2. Za výhodu kombíka považujem, že nie je problém bezpečne prevážať kolesá v kufre.
3. Na menení kolies doma nevidím nič špatného, pokiaľ sú na to podmienky, vybavenie a ochota sa s tým babrať. Ak to niekoho "napadne", nevidím na tom nič divného, len som napísal svoj názor na vec.

Odpovědět  |   | 
Net  |  24. 10. 2017 19:26

Do seervisu na přezouvání (plus vyvážení a dofouknutí) jezdím, ale mám to kousek a nikam se po městě neženu závratnou rychlostí. Kromě toho bourat je špatné samo o sobě bez ohledu na to, co má člověk v kufru, proto po cestě do a z pneuservisu zásadně nebourám.

Odpovědět  |   | 
Michal  |  26. 10. 2017 00:19

Poradil bych soudruhům výzkumníkům z Německa kola položit. Chápu, že je to příliš složité.

Odpovědět  |   | 
Nogin  |  24. 10. 2017 10:38

Nevim, jestli je to jen u me, ale je to tu hodinu ten clanek a video neni dostupne...Error??

Odpovědět  |   | 
jehoVista  |  24. 10. 2017 10:51

Neni to jen u tebe. Zkopiruj link a otevri v novem okne. http://www.youtube.com/watch...

Odpovědět  |   | 
pet  |  24. 10. 2017 10:43

video nejde, nasel jsme tady http://www.opojisteni.cz/pojistovny-a-zajistovny/t... ...

nejlepsi jsou celorocni gumy a je klid a golf je auto na nic s tak malym kufrem, kdyz uz tak jedine combi ujde

Odpovědět  |   | 
Krabat  |  24. 10. 2017 11:49

Takhle stupidně uloží do kufru kola snad jen člověk mdlého rozumu nebo autoři videa. Každý normální řidič je položí na plocho a riziko dále sníží dodatečným ukotvením nebo aspoň opatrnou jízdou do pneuservisu.

Odpovědět  |   | 
Brouk  |  25. 10. 2017 09:29

No jasně. To je přesně jak podle evropské směrnice na převážení kol do pneuservisu. A co, když se jinak než na stojáka nevejdou?

Odpovědět  |   | 
Michal  |  26. 10. 2017 00:22

Stalo se mě, že jsem musel prudce zabrzdit. Ovšem položená kola se jen posunula. Nijak je nekotvím.

Odpovědět  |   | 
Zelí  |  24. 10. 2017 14:54

Jedná se o reklamní článek vyvíjející tlak na motoristy, aby si platili uložení kol v servisu.

Odpovědět  |   | 
zmfcz  |  25. 10. 2017 07:26

Těch 150Kč za obě sady na půl roku mě fakt nezabije, doslova. Na jaře tam zase nechám zimní do podzimu za 150Kč. Ono ne všude je to drahý, protože si takhle servis pojišťuje, že přijedeš na výměnu k nim. Btw. výměna, převážení a nafoukání, včetně úschovy, 350Kč. Značkový servis u staré vykopávky.

Odpovědět  |   | 
Brouk  |  25. 10. 2017 09:27

Značkový servis u staré vykopávky. To jakože "u staré vykopávky" je značka?

Odpovědět  |   | 
zmfcz  |  25. 10. 2017 10:46

Tím jsem myslel, že auto už je 12 let staré a není servisované u nich a přesto tyhle služby poskytují, servis je Peugeot

Odpovědět  |   | 
Ondra  |  26. 10. 2017 23:09

Mohu se prosím zeptat jakou značku vozidla máte? Já jen že pneuservisy uskladňují pneu běžně za 100Kč/měsíc za sadu 4 kol. Pokud autorizák umí to samé za 150Kč na celou sezonu, zajímalo by mě, o jakou značku se jedná. Děkuji

Odpovědět  |   | 
Ondra  |  26. 10. 2017 23:13

Přehlédl jsem, že jste již odpovídal. Tedy, pokud má Peugeot služby za takové ceny, klobouk dolů.

Odpovědět  |   | 
Antiautomat  |  24. 10. 2017 18:37

Doporučuje tedy pneumatiky v kufru připoutat silným popruhem...

Smutne. Ja som od sejls-marketingu cakal prislusnu sluzbu zvozu pneumatik za nalezitu cenu a idealne ako dobrovolne-povinny priplatok.

Odpovědět  |   | 
JirkaK  |  24. 10. 2017 23:52

Do servisu na výměnu kol stejně nejezdím, přeházím si je doma. Důvody jsou dva:
1)Kdybych měl kola nakládat do auta, odvézt do pneuservisu, čekat až se mě někdo ujme, nechat přeházet, odvézt zpět, vytahat z auta, bude to trvat déle než prostě hodit auto na hever a přehodit kola doma. A navíc to mám zadarmo a bez objednávání.
2)Pneuservisy jsou plné lopat a kokotů, co při nasazování vezmou pneumatickou utahovačku s momentem nastaveným "na krev" a udělají TRRRRRRRRRRRRR. Zkuste potom takové kolo povolit při náhodném defektu na cestě montpákou z nářadí auta. Nehledě na to, že přetažené šrouby můžou prasknout nebo zničit disk.

Odpovědět  |   | 
LOL  |  25. 10. 2017 08:57

A proto se vyplatí jezdit do pneuservisu, kde nepracují lopaty, kde ti styčnou plochu disku nastříkají měďákem a kolo ručně dotáhnou momentovým klíčem nastaveným podle výrobce auta.
Kromě toho jsem už taky zjistil že je vyvážení a "vyvážení" a vyplatí se najít si opravdu kvalitní pneuservis a nehledat jen ten nejlevnější nebo nejbližší.

Odpovědět  |   | 
Brouk  |  25. 10. 2017 09:23

Hej, pod tohle dávám podpis. 1. důvod je jasný. Objednat se, nakládat, jet, stejně čekat, čekat, jet zpátky, vykládat. OK, nakládat/vykládat se dá obejít, když zaplatím. Díky, místo sezení u TV (není můj případ) raději zvednu zadnici a něco udělám.

2. důvod: Přesně vystižené. Mě ultračurák v pneuservisu utáhl kola tak, že i zkroutil náboje. Ručně to povolit nešlo (klika, že jsem nikde nepíchnul), pouze zase tím pneumatickým utahovákem. Kola mi pak házela, musel jsem kupovat nové náboje, naštěstí jen vzadu. Stálo mě to několik tisíc korun a spoustu času.

Ostatně, o servisech toho vím dost. Pokud chcete, aby se auto kazilo, stačí zajít jednou do servisu. Oni se tam postarají o řetězovou reakci poruch na roky do předu. Někdy je to záměrně, ale většinou jen proto, že je tam ňouma.

Odpovědět  |   | 
Joe Doe  |  25. 10. 2017 10:16

Neviem, kam chodis do pneuservisu ty... ale

Ja sa vzdy objednam, a este sa mi nestalo, ze by som po objednani cakal dlhsie ako 5-10 minut. Pneu som mal vzdy nafukane spravne (alebo sa ma spytali, na kolko to chcem), manici vzdy kontrolovali hodnotu momentu, a spravidla mi pneu umyli, zabalili (sacky zdarma), a nalozili.

A to podotykam asi v 10 roznych pneuservisoch v troch krajinach Europy.

Odpovědět  |   | 
Antiautomat  |  25. 10. 2017 13:32

Ja to riesim tak, ze sadu pneu ojazdim do polovice a za nejaky cas to postavim na parkplac, povolim srouby, zdvihnem to a prehodim predne za zadne (predne sa logicky opotrebuju viac a ich stav je dolezitejsi). Zalezitost casovo odhadom na dve piva a predlzim tym gumam zivot. Kluc z auta nepouzivam, mam na to klasicke '+'. Ma to aj tu vyhodu, ze s tym plusom mam vacsi cit a s domacim heverom mi nijaky pako nerozchnape unterboden. Medzi hever a karoseriu davam presne vytvarovanu tenku podlozku.

No a zasa ojazdim do rozumnej miery. Drzim dva disky (vsetko plech, na tom puklica), ktore dam (uz ked vymena prednych za zadne nema zmysel) obut a sup pred domom s nimi dopredu. No a takto to otacam dokolecka. V aute samozrejme ziadna dojazdovka, ale plnohodnotna rezerva nahustena na spravny tlak.

Odpovědět  |   | 
jean  |  26. 10. 2017 07:40

Esteze mam sedan a nemusim sklapat sedacky

Odpovědět  |   | 
Stan  |  26. 10. 2017 08:15

Proč bych měl domů tahat kola? Snad je nechávám uložené v penuservise ne?

Odpovědět  |   | 
ota  |  27. 10. 2017 14:32

co pneumatiky já měl v kufru hever a hupcuk oboje nosnost 25t a Tatra 603 mi nedala přednost

Odpovědět  |   | 


Přihlásit k odběru
Posílat příspěvky na adresu:

Minitest BMW 440i xDrive Cabrio: Jízda s panem Dokonalým. Možná už naposledy

BMW 440i xDrive Cabrio

Kabriolety střední velikosti se už pomalu stávají ohroženým druhem. Buďme rádi za každého zástupce této dokonalé třídy!

16.  11.  2019 | Vladimír Kadera | 14 příspěvků
TEST SsangYong Korando 1.6XDI 4x4 AT: Zákaznicí, koukejte. Konkurenti, učte se!

SsangYong Korando 1.6XDI 4x4 AT

Naftový motor, automatická převodovka, pohon všech kol a více než slušná výbava. Korando je na souboj s evropskými konkurenty perfektně připraveno.

14.  11.  2019 | Vladimír Kadera | 36 příspěvků
Za volantem Fordu Transit PHEV: Vážně někdo potřebuje dodávku do zásuvky?

Fordu Transit Custom PHEV

Bez elektriky se to neobejde ani u užitkových vozidel. A pokud chce Ford i nadále patřit v tomto segmentu ke špičce, musel se současnému trendu přizpůsobit. Nové mild-hybridní a plug-in hybridní modely jsme již měli možnost vyzkoušet.

10.  11.  2019 | Svět motorů | 41 příspěvků

Nejčtenější články

Nová Škoda Octavia dostala vychytávku, která pomůže v boji proti pirátům silnic

Nová Škoda Octavia dostala vychytávku, kter…

Škodovka je nejenom u nás vyhlášená svými chytrými řešeními. V případě nové Octavie ukázala, že i malý detail v interiéru může být hodně přínosný.

13.  11.  2019 | | 247 N/A
Škoda Favorit mohla být krásná. Pak na ni ale dolehly socialistické kompromisy

Škoda Favorit mohla být krásná. Pak na ni a…

Třicáté výročí 17. listopadu 1989 si lze připomenout různě. Třeba i svým způsobem revolučním automobilem, který se stal symbolem tehdejší doby a zároveň pojítkem mezi starým AZNP a Škodou pod křídly VW.

17.  11.  2019 | | 46 N/A
Tohle mohla být první Škoda Octavia od Giugiara. Václav Klaus byl ale proti

Tohle mohla být první Škoda Octavia od Giug…

Vměšování politiků do automobilového průmyslu či aut obecně není žádný moderní vynález Bruselu, ale vcelku běžná věc doprovázející tyto dopravní prostředky prakticky od jejich počátků. Neznáme však mnoho případů, kdy by konkrétní politik přímo ovlivnil design vozu tak, jako to na počátku 90. let zvládl předseda české vlády.

28.  10.  2019 | | 22 N/A
James May si koupil nové auto. Pod plachtou Ferrari však supersport nenajdete

James May si koupil nové auto. Pod plachtou…

James May umí překvapit a moderovat. V novém videu se o obou těchto věcech velmi mile přesvědčíte.

4.  11.  2019 | | 32 N/A
Česká Toyota dost zvýhodnila nehybridní modely. Jsou levné a s bohatou výbavou

Česká Toyota dost zvýhodnila nehybridní mod…

Pokud hledíte po některém z benzinových modelů Toyoty, na konec roku teď české zastoupení uvádí výhodnou limitovanou edici výbav Prestige pro hned několik svých vozů.

8.  11.  2019 | | 243 N/A