Tohle „Bugatti Veyron“ může být vaše za hubičku. Základem je VW Brouk

Vždycky jste toužili po opravdovém unikátu? Po něčem jako je Bugatti Veyron, ale nikdy nebylo dost peněz na to, aby se tento sen realizoval? Aktuálně je k dispozici jeden „Veyron“ na prodej a v porovnání s tím od Bugatti bude jistě doslova za hubičku. Akorát má motor o výkonu 25 kW (34 koní) a jeho základem je Volkswagen Brouk z roku 1975.

VW Brouk: 282 koní za 60 000 euro

VW Brouk: 282 koní za 60 000 euro

Ano, nejde o nic jiného než o důkladný „tuning“ slavného modelu automobilky Volkswagen, který dostal přepracovanou zadní část karoserie nebo jakousi „masku chladiče“ tak, aby alespoň vzdáleně připomínal opravdové Bugatti Veyron. Kromě toho jsou uvnitř také například kožená sedadla.

Líbí se vám slavný Brouk Herbie? Tento víkend si ho můžete koupit

Líbí se vám slavný Brouk Herbie? Tento víkend si ho můžete koupit

Brouk s karoserií kupé byl postaven takříkajíc na koleni a aktuálně je na prodej (inzerát si můžete prohlédnout zde). Prodávající je z Bělehradu a své dílo prezentuje jako unikát existující pouze v jednom exempláři. Cena je otázkou dohody. 

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

TEST Range Rover Evoque P250: Stojí tvrdohlavý nezmar za skoro 2 miliony?

Range Rover Evoque P250

Range Rover si prostě nedá říct a i do městského crossoveru nabízí všemožnou výbavu do terénu. Je tolik kilogramů navíc opravdu potřeba? A poradí si s tím mild-hybridní pohon?

včera | Vladimír Kadera | 14 příspěvků
TEST Opel Combo Life 1.2 Turbo a Van XL 1.5 CDTI: Když dva nedělají totéž

Opel Combo Life 1.2 Turbo a Van XL 1.5 CDTI

Opel Combo pochází z kvarteta rodných bratrů, kteří se s obměnami prodávají pod značkami PSA i Toyoty. Je tedy nasnadě, že v odpovídajících verzích se nebudou výrazně lišit. Což je do značné míry pravda, avšak rozdíly se najdou a užitková verze se od osobních modelů liší víc, než by se na první pohled zdálo.

18.  7.  2019 | Petr Schnagl | 11 příspěvků
Za volantem nového Audi A4: S4 TDI má neskutečnou sílu, TDI Evo zase spotřebu

Audi A4 2.0 TDI Evo a S4 TDI (první svezení)

Nejúspěšnější model automobilky Audi, A4, slaví v letošním roce 25 let od začátku výroby. Facelift je ideálním dárkem, obzvláště když se nezaměřil pouze na změnu vzhledu.

17.  7.  2019 | Jan Mička | 69 příspěvků