To nejlepší od Hyundai čeká facelift. Genesis G90 poodhaluje svůj nový výraz

velejester  |  08. 11. 2018 13:51

Korejska Octavia!!!

Odpovědět  |   | 
Tomket  |  08. 11. 2018 14:42

Ha ha ... Skodovka nikdy nic ani naznakem podobneho nevyrobila a ani nevyrobi.

Tohle jde proti S Classe.

Tak se uklidni a soupej nohama. Nebo tu budes za nejvetsiho blba ...

Odpovědět  |   | 
Lumix  |  08. 11. 2018 15:31

Já bych řekl, že to myslel ironicky.

Odpovědět  |   | 
.  |  08. 11. 2018 17:27

Ha, ha, tohle může jít proti S-klasse leda tak ve vlhkých snech majitelů i30. Tohle si totiž v reálném světě proti S-klasse ani neškrtne.

Odpovědět  |   | 
Jiří  |  08. 11. 2018 17:29

evropa čecháčku není dávno svět..

Odpovědět  |   | 
Karel Rover  |  08. 11. 2018 17:34

Komu tu píšeš čecháčku když si sám Čech ty imbecile ))))))) Ty seš ale kreten pitomej .Mimochodem slovo čechaček neni žadna uražka a nikdy ani nebyla ty imbecile)))))))

Odpovědět  |   | 
Prtr  |  09. 11. 2018 08:53

Proc jsi hned sprostej? Co si tim dokazujes?

Odpovědět  |   | 
.  |  08. 11. 2018 17:38

Kde vidíš jakou Evropu? Stačí se podívat na největší trh světa do Číny a Genesis je tam nic nebo do USA a prodeje G90 jsou tam vedle S-klády zlomeček a to ještě prodávaný za ceny nedosahující ani na E-kládu. A celosvětové prodeje G90 jsou vedle S-klády doslova nudle z nosu.

Odpovědět  |   | 
Brouk  |  09. 11. 2018 11:45

Každej nějak začíná. Lexus LS taky neměl hned velké prodeje, dokonce ani teď.

Odpovědět  |   | 
Marek71  |  09. 11. 2018 12:51

To je pravda, ale povedlo se mu etablovat se jako prémiová značka. Hlavně tedy v USA, v Evropě to je vzhledem k absenci dieselu, o něco horší s prodeji.

Otázka je, jestli se jim u Hyundai povede se značkou Genesis to samé jako se povedlo Toyotě s Lexusem. Osobně pochybuji, ale čas ukáže.

Odpovědět  |   | 
hovna autorevue  |  08. 11. 2018 22:59

TADY UŽ JE TO JEN K HOVNU..NOJO ČEŠI

Odpovědět  |   | 
Lubo  |  09. 11. 2018 07:48

Korejsky Renault Thalia s rozmery stare Omegy No pro ty zdejsi troly typu typu Tomcat asi dobry, slusny clovek by v tom nejel ani do Kauflandu. Mozna v noci po 5 pivech, ale i tak, od 60 km/h sevrene pulky.

Odpovědět  |   | 
Luboš S.  |  09. 11. 2018 09:25

Zajímalo by mě, v čem jezdíš ty, když by jsi v takovým autě nejel ani do Kauflandu Osobně mám auto skoro za milión, ale toto je i tak jiná liga. To já bych v takovým autě jel s přehledem kamkoli a můžu ti zaručit, že by si byl všude středem pozornosti. A většina lidí, která by to auto okukovala by se v něm chtěla svézt a bylo by jim ve finále jedno o kterou značku jde. Ale holt machrovat, urážet apod. je dnes v módě a někdo si tím holt něco kompenzuje

Odpovědět  |   | 
PetrStary  |  09. 11. 2018 20:31

Ono milion můžeš dát na postižené děti, ve výsledku máš kulový a plno peněz je pryč. Osobně bych to Genesis také nechtěl. Středem pozornosti nevím, asi jako by jsis nakreslil na dveře sprejem kosočtverec. Ano pár puberťáků ze Severní Moravy se zasměje. Jinak to působí trochu jako staré Ford Scorpio v generaci Klaun.

Odpovědět  |   | 
Smith  |  09. 11. 2018 11:07

Lubo, na tobě je jednoznačně vidět, že o autech nevíš vůbec nic, jen tu trolíš a děláš ze sebe naprostého dementa. Gratuluji!

Odpovědět  |   | 
Marek71  |  09. 11. 2018 12:52

Ale je potřeba uznat, že se mu to daří

Odpovědět  |   | 
Lumix  |  08. 11. 2018 14:14

Image to sice v Evropě moc nemá, ale to neznamená, že je to špatné auto, naopak je vynikající a ten V8 5.0 paráda. Byla by zajímavá konfrontace s Německou trojkou. Nemyslím tím ale, aby se řešilo jak rychle to zvládne slalom a jak to umi driftovat.

Odpovědět  |   | 
Zemanova sprostota  |  08. 11. 2018 16:14

největší výskyt českých křupanu je před kauflandem

Odpovědět  |   | 
Karel Rover  |  08. 11. 2018 16:15

Hyundai byla vždy močůvka ,je a vždycky bude . S tím nikdy nikdo nic nenadělá a proto má taky Hyundai tragický prodeje na jejich hlavních trzích jako je Čína a USA . A Evropa je nijak nevytrhne což potvrdili osobně . Hyundai a Kia jsou korejský keply ,který nemaj vůbec žádný jméno i přesto že se moc snažej . Za Hyundai nikdo nezaplatí ty prachy ,který oni chtěj protože to prostě není premiová značka a nikdy ani nebude . VW taky vyrobili excelentní a extrémně luxusní auto s názvem Phaeton a byl to v prodejích naprostý propadák protože to prostě byl stále jen obyčejný Volkswágen a to je všechno .Prostě rodinné auto na nákupy a jízdy do práce ale businesman si to nikdy žádný nekoupil a s tímto Hyundaiem je to stejný příběh .Je to prostě sračka značka a proto to nikdo ve světě nechce .Kupujou korejský auta jen somráci a důchodci ,kteří chtěj mít za poloviční peníze plnou výbavu a protože nemaj na kvalitní značku tak sáhnou po korejský popelnici a ani nechápou z jak nekvalitních dílů jsou ty popelnice postavený .Máme rodinnou sběrnu a provozujem i ekologické likvidace autovraků a kdyby každý viděl jak nekvalitní maj elektriku ,upevnění palubovky ,sedaček a jak tenký jsou plechy karoserie tak by každej čuměl jak roura . Prostě Hyundai je synonymum neuspěchu a s tím jde ruku v ruce pravdivé rčení ,že kdo si koupí Hyundae nadosmrti kunda je ))))))

Odpovědět  |   | 
velejester  |  08. 11. 2018 16:40

Pravil koncernofil. Howgh.

Odpovědět  |   | 
Karel Rover  |  08. 11. 2018 16:55

Pokud si myslel mě tak to těžko kloučku ,jelikož já mám oba dva vozy britské značky .

Odpovědět  |   | 
Jiří  |  08. 11. 2018 17:31

britské no, tak tím se nechlub to jsou sračky, které vlastní čína indie němci či rusáci..británie pohřibala auta ..

Odpovědět  |   | 
Darda  |  08. 11. 2018 17:40

Pořád lepší než když ty jsi pohřbil vlastní mozek.

Odpovědět  |   | 
Karel Rover  |  08. 11. 2018 17:50

Ty seš fakt idiot .Odkdy jsou Range Rover a Jaguar sračky ?? Kdyby si dal dohromady vše co maš tak si s nejvetsi pravdepodobnosti nekoupíš Range Rover ani ojetej . A to že to jsou sračky ,píšou jen ti kteří to nikdy nevlastnili a ani v tom nikdy nesedeli ,protoze kdyby si ty tyhle auta nekdy vlastnil ,tak bys vedel co je pravda a co ne a nikdy bys tuhle pitchovinu nenapsal . Mám Range Rovery už od roku 2001 a pristi rok budu kupovat ten nový model . Za 18 lety provoz s temahle autama jsem byl dvakrat v servisu s poruchou . Jednou to bylo s vozem Range Rover Sport SDV8 kdy mi na palubce vyskakovala hlaška ENGINE SYSTEM FAILURE ale na diagnostice se zavada nikdy neukazala a nakonec to byla jenom praskla hadice intercooleru ,zavada za par babek . A druhý auto což bylo manželky byl Range Rover Evogue a tam prestala fungovat po 4 letech stahovačka zadniho okna .Diky prodlouzeny zaruce bylo vse vymenelo za nové a od te doby cele ty roky pouze pravidelny servis a tím to haslo . Takže až si nekdy našetříš na kvalitní auto tak potom piš rozumy ty nyemande.

Odpovědět  |   | 
MUDr. Chocholoušek  |  08. 11. 2018 18:24

Mastrubujete parádně, Kvičalo.

Odpovědět  |   | 
Lumix  |  08. 11. 2018 19:00

Akorát kdyby ten úžasné Range Rover nekoupili Cinani, tak už je v pohřben jako Rover. Takže ano Range je pekne, luxusni a dobre auto, ale za anglanu to s ním slo postupne pekne z kopce. Stejně tak Jaguar atd.. Takže Genesis se nemá za co stydět, bohužel Hyundai dělal i hodně levná auta a to Genesisu moc neprospělo.

Odpovědět  |   | 
Luboš  |  08. 11. 2018 19:16

Nechápu, proč se v dnešní době musí lidi pořád jen napadat a urážet. Tak máte pane Range Rover. Gratuluju, jste největší borec na světě a všichni ostatní co si koupili jiné auto než máte Vy jsou prostě blbí. Hurá, tak to máte skvělý život, všichni jsou hlupáci jen Vy jste letadlo Já měl v životě hodně aut různých značek, každý v něčem vynikalo, každý mělo naopak svý mouchy, ale vždy mě dovezla pohodově z místa A do bodu B, takže spokojenost. Nemůžu proti žádný značce říct ani popel. A to že si někdo koupí třeba Hyundai kvůli tomu, že dostane třeba stejnou výbavu za poloviční cenu než u prémie? Otázka zní, co to je vlastně v dnešní době "prémie", když kvalita aut šla všeobecně dolů. To že koupím auto za půl ceny než prémiovku znamená 1) buď je ona značka tak nekvalitní, že si může onu nízkou cenu dovolit nebo 2) je ona prémiovka 2x předražená, nabízí vlastně skoro totéž, jen ze mě chce vytahat peníze a hraje si na něco nóbl. Toto je třeba osud Genesis. Jednou jsem četl článek, kde hodnotili a testovali Genesise, vše naprosto v pohodě, kvalita materiálů apod. na úrovni luxusních Mercedesů apod. a ve výsledku napsali, že prodejní čísla nebudou ale proti ostatní konkurenci tak vysoké. A proč. Je nabízen příliš levně. Problém ale není v ceně vs kvalita, ale jde o to, že je příliš levné pro zbohatlíky, kteří se pak nemůžou vychloubat, že mají drahé auto. Je to smutné, ale je to tak, jde jen o ego, nic víc. A o tom prémiový značky jsou a to nejen u aut. Prostě, buď si koupim auto na ježdění nebo na ukázku, že na to mam. Pro ty první jsou běžný značky, pro ty druhý drahý prémiovky.

Odpovědět  |   | 
Creator  |  08. 11. 2018 18:46

Genesis kupují i nejbohatší šejkové a ty tu budeš blít takové nesmysly? Projevuješ se jako typický, Hyundaiem frustrovaný, imbecilní škodafil, který o Genesisu vůbec nic neví, navíc s mindrákem jak hrom. Svojí totální imbecilitu potvrzuješ a korunuješ poslední větou... Jen tak dál, všem si jen k smíchu a politování, trapíku.

Odpovědět  |   | 
jarl.  |  08. 11. 2018 20:32

Jo šejkové, asi z nějakého Žebrákova.

Odpovědět  |   | 
Vranik  |  09. 11. 2018 07:51

Genesis si kupuji lide na intelektualni urovni tak na urovni Sarky Vankove, ale vzhledu Jiriny Bohdalove. Jednickove Mondeo by bylo stale lepsi svezeni o vyhlasene nekvalite ani nemluve.

Odpovědět  |   | 
Luboš S.  |  09. 11. 2018 09:35

Tak to jsem ještě nečetl, odborník na slovo vzaté. Osobně jsem v Genesisu nejel (a rád bych se projel), ale napsat, že jedničkové Mondeo je lepší svezení než v Genesis. Hmmm, tak to je síla.

Odpovědět  |   | 
Smith  |  09. 11. 2018 10:50

Jsi úplně mimo realitu. Doporučuji si alespoň něco o Genesisu nastudovat, nejlépe se v něm svézt. Potom bys nepsal takové trotloviny.
Ford ani nevyrábí něco vzdáleně podobného Genesisu, luxusní limuzíně G90 už vůbec ne.

Odpovědět  |   | 
Radex  |  13. 11. 2018 09:50

divím se jak můžeš věnovat toliko energie napsat něco takového a neuvědomovat si přitom jak se mýliš :D

Odpovědět  |   | 
Hanzl  |  08. 11. 2018 18:35

Velmi luxusně vyhlížející limuzína, pro našeho prezidenta by takové auto, bylo i škoda snad. Osmiválec pod kapotou musí mít nádherný zvuk, jen škoda, že se u nás takové auto jen tak neobjeví, to by zase všichni čuměli a záviděli.

Odpovědět  |   | 
Creator  |  08. 11. 2018 18:57

No, když vidím v čem jezdí náš prezident (Superbem, autem rádoby jen vyšší střední třídy, navíc německé automobilky), tak si říkám, že je to až dehonestující. Problém je, že auto podobné Genesisu G90 škodovka nikdy nevyrobí.

Odpovědět  |   | 
Runolf  |  08. 11. 2018 21:35

Creatore, proč by měl být problém, že Škoda nevyrobí auto podobné Genesisu?
Na to je v rámci VW Group určena značka Audi. Škoda míří na úplně jiný segment trhu.
Jaký by podle Vás mělo smysl vyrábět limuzínu a kdo by podle Vás měl být zákazníkem?
Dopadlo by to úplně stejně jako v případě toho Genesisu. I kdyby se Hyundai stavěl na hlavu, je Genesis pořád jen Hyundai a ten je synonymem levných (a ne příliš kvalitních) vozů.
A podle toho ty prodeje Genesisu také vypadají. Prodat se to dá ještě tak v Korei, neboť korejci jsou silní nacionalisté a ve zbytku světa pro to kupec není.

A mimochodem, to že pan prezident jezdí v autě české značky mu slouží jen a pouze ke cti. Nakonec je podobný přístup ve světě naprosto běžný.

Odpovědět  |   | 
Smith  |  08. 11. 2018 22:49

Je to jen stoprocentně německé auto s emblémem Škoda, nic víc.
Hyundai není levné auto. Genesis už vůbec ne. A i kdyby, tak levné neznamená nekvalitní, ale efektivně vyrobené a nezlodějsky prodávané.
Škoda míří na fleet, taky je to vidět na objemech prodeje. Běžný zákazník o její nová auta nejeví zájem.

Odpovědět  |   | 
°  |  12. 11. 2018 20:10

Ano, Škoda je stoprocentně vlastněna německou společností VW. A ta si s ní může dělat prakticky cokoliv, co uzná za vhodné, třeba kompletně přeložit výrobu Superbu do Německa:
https://zpravy.aktualne.cz/ekonomika/auto/presun-vyr... ...

Odpovědět  |   | 
Smith  |  08. 11. 2018 22:49

Je to jen stoprocentně německé auto s emblémem Škoda, nic víc.
Hyundai není levné auto. Genesis už vůbec ne. A i kdyby, tak levné neznamená nekvalitní, ale efektivně vyrobené a nezlodějsky prodávané.
Škoda míří na fleet, taky je to vidět na objemech prodeje. Běžný zákazník o její nová auta nejeví zájem.

Odpovědět  |   | 
Luboš S.  |  09. 11. 2018 09:45

Jako Toyota má Lexus, Nissan má Infinity, Citroen svou DS apod., tak Hyundai má Genesis. Na tom není nic špatnýho. Zkrátka každá značka si udělá svou podznačku prémiové třídy pro zákazníky, kteří vyžadují víc a mají na to peníze. A jako si dnes málokdo spojí Lexus s Toyotou, tak si za čas nebude nikdo spojovat Genesis s Hyundai. A jinak doba, kdy Hyundai dělalo laciná a špatná auta je dávno pryč, dnes je vše úplně jinak. A přijde doba, kdy na silnicích budeme potkávat auta úplně jiných neznámých značek z Číny apod. Jako tomu bylo s elektronikou. Čína a Korea expanduje, ať se nám to líbí nebo ne.

Odpovědět  |   | 
Smith  |  09. 11. 2018 10:27

Přesně tak!
Až na to, že Čína za Koreou stále zaostává... bude jí to trvat ještě dlouho, aby se na ní dotáhla.

Odpovědět  |   | 
Runolf  |  09. 11. 2018 20:14

Škoda je stoprocentně německé auto?
Vzhledem k tomu, že vývoj i výroba probíhá v Čechách, tak nevím, kolikaprocentně německý je třeba takový Golf když se oproti Škodě vyvíjí i vyrábí v Německu. Třistaprocentní?
Nebo Pětisetprocentní?
A jak by jste pane Smith nazval Hyundai? Z reklamy slýchám že je to české auto. To samozřejmě, jak všichni víme není, ale rád bych znal Váš názor....

Odpovědět  |   | 
jarl.  |  08. 11. 2018 20:36

Jaká škoda? Ochranná služba má k dispozici daleko výkonnější a exklusivnější limuzíny než je nějaká G90, to že jezdí prezident Superbem je jen jeho volba, kdyby kývl prstem tak si může vybrat jestli nasedne do S-klasse, S8 nebo 7er, úplně jiné kafe než Hyundai.

Odpovědět  |   | 
Smith  |  09. 11. 2018 10:22

komiku . Napsat takovou trotlovinu...
Genesis G90 je úplně stejné kafe, stejná kategorie exkluzívních prémiových limuzín jako S-klasse, S8 nebo 7er.

Tady nejde o to, že si pan prezident může vybrat jinou prémiovou limuzínu, ale o to, že škodovka mu ani nemůže nabídnout jemu odpovídající třídu auta, protože ji prostě nevyrábí.
Ale hlavně jde o to, že škodovka ani nevyrábí česká auta, jsou vyrobená stoprocentně německou společností. Takže pan prezident jezdí v německém autě střední třídy, tudíž v žádné limuzíně, což je nedůstojné (Superb - naprosto běžné průměrné auto pro masy), jen se škodováckým znakem na kapotě, což je navíc silně zavádějící.

Odpovědět  |   | 
Jan  |  09. 11. 2018 06:47

Ano, ten Hyundai je tak nekvalitni, opravdu hrozne auto, pres 6 let a porad zadny problem ani porucha, kamaradova rodina vlastni 4 a take nic, co jen budeme delat? To si to musime asi rozbit sami, abysme dostali slovum mistnich odborniku. Rici o Genesis ze je to "jen" hyundai a ze jsou hyundaie nekvalitni muze jen kus blba. Kamaradovo rodina ma firmu a podle i ostatnich aut co vlastni a baraku ve kterych ziji opravdu nekupuji hyundai kvuli nizke cene.

Odpovědět  |   | 
Josef hdi  |  09. 11. 2018 07:54

Ale prd blbisku, ze se te ptal deda na ojetou i30 neznamena, ze nam tady budes vypravet Hovni pohadky.

Odpovědět  |   | 
Jan  |  09. 11. 2018 08:13

Co to kecas? Ty nebudes mentalne v poradku.

Odpovědět  |   | 
Luboš S.  |  09. 11. 2018 09:56

Ta česká závist, ta nás asi nikdy nepustí. Prostě v Čechách funguje ještě pro mnoho populace značka Hyundai jako červený hadr na býka a ale proč? Protože jsou vzteky bez sebe, že to co se o ní povídá, už dávno není pravda. Ono už to blbě nejede, blbě nevypadá a dokonce se to nerozsype v první zatáčce a ještě to dokonce nestojí tolik. To je hrůza co budeme dělat Stejný jako s Dacií Duster. Všichni si jí dobírají jak je to hrozný auto, ale ono to nakonec jezdí, skvěle funguje, drží, překvapivě pěkně vypadá, stojí to ke všemu pár korun a pro lidi, kteří nemusí na silnici ukazovat svoje ego a předvádět se jak jim to jede, to na ježdění, ke kterýmu to auto bylo vytvořeno, těm lidem co si to koupí bohatě stačí a jsou s tím spokojený.

Odpovědět  |   | 
Smith  |  09. 11. 2018 10:39

Lze souhlasit, ale prosím nespojovat Hyundai - auta prémiové kvality, Genesis - nejexkluzívnější prémii se značkou Dacia, to nelze v žádném případě ani porovnávat. Dacia je jen pro nejméně náročné zákazníky, kteří se spokojí s málem - hlavně s ohledem na bezpečnost.

Odpovědět  |   | 
Jan  |  09. 11. 2018 11:23

Souhlasim, nemam Dacie rad a na Dustera jsem jen nadaval, ale pak jsem se v nem svezl a ono to vubec spatne nejelo, za ty penize slusne, protahl jsem ho i lehkym terenem, jel jsem s verzi 4x4 a jedine co se mi nelibilo byl tuhy posilovac, ale nevim zda se neda nekde nastavit.

Odpovědět  |   | 
Luboš S.  |  09. 11. 2018 12:39

Smith: to je mi jasné, určitě jsem nechtěl tyto dvě značky porovnávat, to ani nejde, každý je z jiného konce a každý cílí na jiného zákazníka. Chtěl jsem na tom příkladu jen ukázat, že u nás v Čechách mnoho lidí dává stále ještě na první místo své předsudky.

Odpovědět  |   | 
Martin Dvořák  |  09. 11. 2018 20:29

Luboši, Vy jste vážně nikdy neviděl žádnou reklamu na Hyundai? Z toho jak se divíte, že ji Češi nemají rádi to vypadá že ne.
Arogantní přístup značce Hyundai prostě nese své ovoce. Lživá a urážlivá reklama těžko vzbudí v někom lásku.
Soused z Boleslavi je tupec, protože nejezdí v korejském autě??? Neustálé pomlouvání a neurvale tupé napadání domácí Škodovky má vytvořit má vytvořit z Čechů příznivce korejských vozů.
To snad nemyslíte vážně!
Také by jste mne nemiloval, kdybych vám každých 10 minut opakoval, že jste idiot a Vaše matka že je poběhlice.
A Vaše představa, že je Hyundai levné auto je srandovní. Porovnejte si porovnatelné vozy a věřte mi, že Renault, Škoda a další značky budou levnější.

Odpovědět  |   | 
Luboš S.  |  12. 11. 2018 10:27

Pane Dvořák, reklamy na Hyundai mě nezajímají stejně tak jako ostatní. Stejně tak bych mohl být naštavný na Škodu, že ze mě jako ze zákazníka dělá tupce tím, že se mi snaží ve své reklamě vysvětlit, že jejich ojetá auta vrácená z operáků, kterým dávají ve firmách lidi zabrat, protože nejsou jejich, tak co by je šetřili, nejsou ojetá, ale vlastě jen dobře zajetá A žabomyší válka mezi Hyundai a Škodou je známá věc. Funguje to podobně i v jiných odvětvích, jen se to neprohání tolik médiema. Takže kvůli tomu, co do mě perou v televizi se nehodlám ovlivňovat. Je mi to fuk. Jinak mě osobně zajímá jen segment SUV (ve verzi 4x4), kde jsem tento rok řešil koupi auta a tam bohužel zmíněná Škoda nemůže s cenovkou konkurovat ani náhodou. A zrovna Škodu bych nepovažoval za levná auta ani omylem.

Odpovědět  |   | 
Marek71  |  12. 11. 2018 10:35

Zrovna v segmentu SUV 4x4 je velmi dobrou alternativou k Tusconu např. Toyota RAV4, nedávno jsem na to koukal. A plusem je, že u Toyoty člověk dostane špičkový hybrid namísto nafťáku u Hyundaie a spotřeba bude cca. stejná. Spolehlivost celého pohonného ústrojí ale bude lepší u Toyoty.

Škodovku ani nesrovnávám, ta je zdá se zaměřená někam jinam... ale když to lidi kupujú, proč ne.

Odpovědět  |   | 
Luboš S.  |  12. 11. 2018 11:01

Jo ta RAV4 se jim povedla, cenově je zvlášť teď před faceliftem, kdy se zbavují skladovek, velmi zajímavá. Myslím si, že u obou aut pak hraje roli spíš odlišný vzhled, každýmu sedne něco jinýho.

Odpovědět  |   | 
Marek71  |  12. 11. 2018 11:14

To samé u Hyundaie... v létě kupoval známý a taky dostal dobrou cenu proto, že se Hyundai zbavoval skladovek před faceliftem, které neměly novou homologaci platnou od 1.9. U Toyoty je to jen kvůli novému modelu (facelift), tam problém s homologací není.

Odpovědět  |   | 
PetrStary  |  09. 11. 2018 20:34

Dacia je dobrý auto. Raději Dustera než ten pofiderní nekvalitní Genezis.

Odpovědět  |   | 
Tomket  |  09. 11. 2018 20:46

:- Ty jsi Starý vtipálek. Dobrý hlod.
Jak kdybys porovnával Rolls Royce s trábošem. Dobrý Starý, fakt dobrý. Jen tak dál... daří se ti ze sebe dělat naprostého idi*ta.

Odpovědět  |   | 
Staropramen  |  11. 11. 2018 22:53

Ono zrovna Dacia je možná ne ve všem, ale v hodně věcech lepší než Hovnaj.

Odpovědět  |   | 
Jan  |  12. 11. 2018 08:26

Podle toho jak nedokazete ani napsat spravne nazev znacky, budete pekny dement, takze o tom co je lepsi budete vedet leda hovnajs

Odpovědět  |   | 
HJK  |  15. 11. 2018 11:04

Přesně tak. Hyundai kupují majetní lidé hlavně kvůli kvalitě a ne kvůli nepatrně nižší ceně.
Oni si ti blbci, kteří tu neustále melou blbosti o tom, že Hyundai je laciná značka pro chudší při své naivitě a jednoduchosti myšlení ani neuvědomují, že tito "chudší" mohou vlastnit např. i několik domů, pozemků, firem, atd., zkrátka mohou být dost majetní. Daleko majetnější než někdo s autem prémiové značky bydlící v paneláku v podnájmu. A že takových je...
Ne každý je ubohý povrchní egoista, který musí za každou cenu všem ukazovat, že na to "má". Přitom je daleko chudší, než ten co je majitelem auta nebo i několika aut od Hyundaie.

Odpovědět  |   | 
Adrian  |  09. 11. 2018 10:02

Neprodejný korejský odpad... který se bude tak trochu tvářit jako Lexus, tak trochu BMW, tak trochu MB a Audi... jeho majitel většinou odpoví "Tak je to jako BMW, ale levnější... " tak trochu od všeho něco a v reálu jedno velké nic, jedna velká kopie všech zmíněných. V tomto segmentu musíte mít rodokmen. Jinak neexistuje důvod si ho koupit.

Odpovědět  |   | 
Luboš S.  |  09. 11. 2018 12:56

Adrian: jaký rodokmen, to není pes

Odpovědět  |   | 
Petr  |  10. 11. 2018 17:34

To byla asi metafora, řekneme, ze vozidlo v tomto segmentu musí mít především image a historii jako sedmicka nebo esko. To auto nemusí být špatne, ale nějak chybí si důvod ho koupit. Hyundai dela solidní lacina a nijak hezká auta, o které je mezi chudinou zájem... tohle je jen velmi okrajové zboží, o které zájem v Evropě není téměř žádný.

Odpovědět  |   | 
Marcel Mahr  |  09. 11. 2018 11:48

Tohle už opravdu vypadá libově. Celkově se mi zdá, že ten design Korejcům opravdu jde. Teď do toho dát solidní motorizaci a nějakou pěknou cenovku a máme tu další auto, které bude trhat prodeje

Odpovědět  |   | 
Tomket  |  09. 11. 2018 18:58

Solidní motorizaci už má a stále bude mít. Je to např. poctivý benzínový atmosferický pětilitrový osmiválec do V8 420k/520Nm/5000ot.

https://translate.google.cz/translate...

Odpovědět  |   | 
Regie  |  09. 11. 2018 15:49

Jakože luxusní limuzínka je škoda, že se nedostane k nám určitě by to bylo auto za kterým by se ne jeden otočil.

Odpovědět  |   | 
Liši  |  09. 11. 2018 16:59

Ti s tím dělají tajnosti jako kdyby na to byl někdo reálně zvědavý...

Odpovědět  |   | 
Petr  |  10. 11. 2018 21:01

Naprosto bezvýznamná zprava o bezvýznamné značce... Hovnaj by se měl věnovat levným a nepříliš vzhlednym vozům pro chudinu s příšerným image, to mu jde a v tom je jednička a ještě dlouho bude. Hezky večer

Odpovědět  |   | 
HJK  |  10. 11. 2018 21:57

Naprosto debilní názor. Neuvěřitelné, jak ti ten skvělý Hyundai leží v žaludku a způsobuje ti tak extrémní mindrák...
Na tohle ti dnes už nikdo nenaletí. Můžeš si tu blít jeden větší nesmysl za druhým, ale všechny přesvědčíš jen o své tuposti.
Neuvěřitelné, jak může být někdo tak hloupý, že si myslí, že Hyundai vyrábí auta pro chudinu, v hodnotě několika milionů korun. Genesis, hochu, není levná a už vůbec ne bezvýznamná značka, kterou kupují hlavně významní businessmani, šejkové a VIP. Co je potom podle tebe škodovka? Nicotná, extrémně levná a absolutně bezvýznamná značka pro nejchudší, to ano.
Tvé stupidní označení "hovnaj" mluví za vše... IQ kolik?

Odpovědět  |   | 
Tom  |  11. 11. 2018 07:39

To co píšeš je jen tvé přání.... jsi roztomilý v tom naivním sebeutvrzování, že je Hovnaj něco víc než jen levná značka pro chudinu, což je fakt, který tak nějak všichni ví.

Odpovědět  |   | 
HJK  |  11. 11. 2018 10:26

Tome (Petře) nebo kolik máš ještě nicků, to není jen mé přání, to je naprostá realita dneška.
Právě naopak ty jsi naprosto směšně naivní, neboť těm svým výmyslům a lžím urputně věříš a máš hluboké předsudky.

"všichni ví"?
Hyundai dnes není levná značka. Ceny má jako 90 procent srovnatelných značek, což je naprostá většina. Hlavní konkurenční výhodu má v tom, že má za stejné ceny vždy něco navíc, ať už vyšší výbavu, nejlepší bezpečnost na trhu, perfektní spolehlivost, pětiletou záruku zdarma a bez omezení km, atd. V těchto ohledech za ním všechny značky silně zaostávají. S tím prostě nic nenaděláš, to je realita, kterou ty a tobě podobní nemůžou přenést přes srdce (hlavně zaostale a směšně urážliví a naivní čecháčci škodováčci), a melou stále dokola stejně dementní výblitky a slinty.
S tou tvojí "chudinou" jsi neskonale trapný a všem jen k smíchu. Co potom 90 procent ostatních značek včetně škodovky, které jsou na tom úplně stejně....

Odpovědět  |   | 
Petr  |  11. 11. 2018 20:14

Opět jen sebeutvrzovani o “genialite” průměrně až podprůměrně značky Hovnaj, která jediným čím se vyznačuje je poblivani konkurence skrze manažera, kterého se všude zbavili... Hovnaj je zkratka naprosto konzumní zboží, dela průměrně a nijak výjimečne vozy, určené převážně pro komunal, kterému poslouží dobre, protože tomu je určena. Ale kup si to a ujeď všem. 😂😂😂 hovnaj = směšné auto.

Odpovědět  |   | 
Staropramen  |  11. 11. 2018 22:51

Hovnaj je zřetelně podprůměrné auto. Připomíná mi to Harvardské fondy, lidé byli jen zvědaví a důvěřiví. Technologicky možná překoná Ladu, velké hurá. Ale třeba na Daciu už ztrácí. Může to stát někde u popelnice a chytat rez, společnost přestává mít logicky zájem a sám kombinát se dostává do dost velkých problémů.

Odpovědět  |   | 
Luboš S.  |  12. 11. 2018 10:38

Petr, Tom, Staropramen a kolik ještě přibude nicků. V čem jezdíš ty? Tvoje představa o značce Hyundai se zasekla tak v roce 2006, kdy to co popisuješ, tomu tak nějak odpovídalo. Je třeba se zajít podívat taky ven mezi lidi, projet se nějakým autem od této značky (rádi ti jej půjčí třeba na víkend) a pak sem můžeš napsat teprve své opravdové postřehy. A až si našetříš nějaké penízky, můžeš si od nich i něco koupit. Zatím jen tiše záviď v koutě

Odpovědět  |   | 
Adrian  |  13. 11. 2018 18:03

) ty mne bavíš ... že ty píšeš korejský komedie do KLDR kde hlavní roli hraješ ty jako šašek a Vošický jako pan král? )

Odpovědět  |   | 
Tomket  |  12. 11. 2018 13:24

To, jak lživě popisuješ auta zn. HYUNDAI je očividně tvůj životní sen. Tak strašně moc bys chtěl, aby to byla skutečnost, viď... ? A ona pořád ne a ne nastat. Realita je pro tebe neúprosná a šíleně krutá. HYUNDAI je čím dál skvělejší a úspěšnější a stává se z něj ikonická značka. Jen někdo tak zaostalý jako ty nebo pod fetem, tohle nechápe a za žádnou cenu nechce akceptovat. Jsi všem jen k politování a k smíchu. Chudáčku malej.😂

Odpovědět  |   | 
Marek71  |  12. 11. 2018 13:44

Zas nepřeháněj... ikonická značka
Hyundai je normální značka někde uprostřed, ani low cost ani prémiovka, něco jako Škoda, Seat, Renault a podobné obyčejné a v zásadě ničím nevynikající značky pro běžné řidiče.

Odpovědět  |   | 
Tomket  |  12. 11. 2018 14:52

Říkám, že se postupně stává ikonickou značkou, ne že je.
Všechny tebou zmíněné značky jsou jen lokální, nejsou ani globální. Natož nějak nadprůměrně hodnotné. HYUNDAI je šestou nejhodnotnejší automobilovou značkou světa, absolutně. O tom se tebou zmíněným může jen zdát...

Odpovědět  |   | 
Marek71  |  13. 11. 2018 08:57

OK. Tak mi řekni, jak se Hyundai stává ikonickou značkou a co to podle tebe znamená?

Já se nebavím o hodnotě značky, o její lokálnosti/globálnosti. Jen jsem napsal, že Hyundai je úplně obyčejná značka, nic víc a nic míň. Vyrábí obyčejná ničím nevyčnívající auta, podobně jako mnou zmíněné automobilky. Prostě průměr pro normáoního řidiče. Na tom není nic špatného.

Já Hyundai nehaním, máme je v rodině a majitelé jsou s nimi spokojeni. Ale já bych si to nekoupil, stejně jako bych si nekoupil Škodu, Renault, Seat... Už chápeš?

Odpovědět  |   | 
Tomket  |  14. 11. 2018 08:00

Je třeba si uvědomit, co všechno společnost Hyundai vyrábí, kde působí a na jak vysoké úrovni. O tom se může ostatním značkám jen zdát.
Není to jen o autech, i když i tam působí na špičkové úrovni (Genesis, Nexo, EV), ale hlavně v oblasti nových technologií (robotika, umělá inteligence), dále v obrovském množství odvětví, např. je největším světovým výrobcem největších lodí světa, vyrábí nejšpičkovější rychlovlaky, vojenskou techniku - tanky, ponorky (i pro US NAVY), stavební techniku - bagry, speciální stavební techniku, nákladní auta, kamiony i s autonomním řízením, staví celé výrobní závody, rafinérie, elektrárny, města, mrakodrapy, hotely, dálnice, přístavy, letiště, ropné plošiny, železniční tratě, metra po celém světě, podniká v bankovnictví, atd. atd.
Kdybych tu měl vyjmenovat všechno čím se značka Hyundai prezentuje, navíc na špičkové úrovni, tak bych tu musel psát alespoň týden v kuse. Všechny tyto aspekty jdou ruku v ruce k tomu, stát se jednou z absolutně nejvýznamnějších a ikonických značek světa.

Odpovědět  |   | 
Marek71  |  14. 11. 2018 08:20

To sis mohl klidně odpustit, vím, že Hyundai podniká tíměř ve všem

Tady se bavíme o produkci aut a tam musíš uznat, že Hyundai ničím nevyčnívá a opakuji, je to stejně obyčejná značka pro obyčejné lidi jako třeba Nissan nebo VW,atd... na ty nejlepší a prémiové automobilky prostě nemá.

Ale jak jsem řekl, není na tom nic špatného, prodávají spoustu aut, lidi to kupují, tak není problém.

Odpovědět  |   | 
Tomket  |  14. 11. 2018 18:43

Ano, bavíme se o produkci aut. A tady jde o to, že Hyundai je i jeho velmi exkluzivní luxusní značka Genesis a v tomto ohledu prostě má i na ty nejlepší a prémiové automobilky. V každém případě Hyundai díky svému Genesisu vyčnívá nad obyčejnými a průměrnými značkami jako je např. Ford, Renault, Opel, Peugeot, Škoda, Seat, atd.

Odpovědět  |   | 
Marek71  |  14. 11. 2018 19:39

To zkoušel i VW s Phaetonem a moc dobře nedopadl. To, že Hyundai zkouší vyrábět něco, co on sám chce, aby konkurovalo třeba BMW 7, ještě neznamená, že je to prémiové auto. To rozhodne až trh a zatím to na nějaký úspěch nevypadá. Nevím... ale koli se jich prodá v porovnání s komkurenty jako jsou BMW 7, MB S, Audi A8, Lexus LS a podobně?

Takže zatím Hyundai nevyčnívá, ani když vyrábí Genesis. Je to jen jeho přání a uvidí se za pár let jestli se mu povede to samé co Toyotě s Lexusem. Zatím tedy ne.

Odpovědět  |   | 
Tomket  |  14. 11. 2018 22:10

Ale VW s Phaetonem byl něco úplně jiného. Úspěch ani mít nemohl, protože VW bude v překladu vždy jen Lidový vůz, což bude vždy znamenat vůz pouze pro masy, pro méně majetný lid, ať už bude stát cokoliv.
Genesis je originální název luxusní značky, ze které není na první pohled zřejmé, pod který koncern patří. Nekřičí na lesy, že je Hyundai, stejně jako Nissan nebo Toyota s Infiniti a Lexusem.
Pro vyčnívání na trhu není pro Genesis až tak důležité jaké má prodeje, ale jak kvalitní auta dokáže vyrobit, jaký luxus nabízí (stejný nebo lepší než nejlepší prémie). A to třeba např. nějaká podprůměrná škodovka a jí podobné automobilky ani nemůže nabídnout, protože na to nemá lidi se zkušenostmi, materiál - vysoce výkonné velkoobjemové motory a převodovky, zkušenosti s nejvyšším luxusem a luxusním designem...
Myslím si, že Genesis má našlápnuto na úspěch, protože je na trhu krátce a přesto má hlavně u USA a Jižní Korei, ale nejen tam, velmi solidní prodeje.

Odpovědět  |   | 
Adrian  |  12. 11. 2018 13:47

Nesmáli se ti už ve škole? )))

Odpovědět  |   | 
Tomket  |  12. 11. 2018 14:55

Mně na rozdíl od tebe ne. Tobě se všichni smějící teď. 😆😆😆😆😆😆

Odpovědět  |   | 
Tomket  |  12. 11. 2018 14:56

smějí do teď.

Odpovědět  |   | 
Adrian  |  12. 11. 2018 15:26

Si to po sobě oprav ty hovnají popleto... ))

Odpovědět  |   | 
Luboš S.  |  12. 11. 2018 10:41

Petr: tvou imaginární značku Hovnaj neznám, určitě musí vyrábět auta kvality, kterou popisuješ. Jestli takové auto vlastníš, tak je mi tě líto

Odpovědět  |   | 
Martin  |  12. 11. 2018 17:35

Pánové, ale víte co chybí Hyundai? SERVISY a to je průser co tady dělá píčus VOŠIČKÝ, vím o čem mluvím mám i30 a sežente servis který je zde víc jak 2 roky bez problémů, Hyundai už nikdy, ne kvůli autům, ale zdůvodu SERVISU.

Odpovědět  |   | 
Adrian  |  12. 11. 2018 13:44

Občas člověka zaráží jaké druhy drog Hovnajisté užívají, ta jejich sebeutvrzovací politika je horší než propaganda z KLDR, je pravda, že se už dotáhli na Dacii, dokonce jim už přestaly smrdět interiéry, jen ta image a kvalita je stále vedle konkurence naprosto děsivá a Dacia dělá prostě sympatičtější vozy, bavíme se zde pořád o cílovce komunál kam Hovnaj i Dacia patří... ))))))))

Odpovědět  |   | 
Tomket  |  12. 11. 2018 16:13

Petr, Tom, Staropramen, Adrian, kolik máš ještě nicků? Trole. Ještě tě baví ze sebe před všemi dělat stále dokola kašpara a totálního idiota?

Odpovědět  |   | 
Adrian  |  13. 11. 2018 18:01

Uděláme dohodu hochu, přestaň o mne šířit lži a já o Hujajdai přestanu říkat pravdu ano? ))

Odpovědět  |   | 
Tomket  |  14. 11. 2018 14:30

I ty malý popleto, máš to nějak pomotané a to evidentně i v hlavě a nejen dle tvých trollých nesmyslů. Jistě jsi to myslel přesně opačně.
Ty přestaň šířit lži o Hyundai a já přestanu říkat pravdu o tobě 😆😆😆

Odpovědět  |   | 
Radex  |  13. 11. 2018 09:45

hezky pěkně osmiválec o objemu pěti litrů pod kapotou

Odpovědět  |   | 
MontyJack  |  13. 11. 2018 10:19

týýývado to čumím, konečně něco kloudnýho, oni to asi fakt myslej vážně, že chtějí dělat auta

Odpovědět  |   | 
Adrian  |  13. 11. 2018 18:06

Hyundai je opravdu jako auto symbol chudiny a neúspěchu... na druhou stranu i ti potřebují něčím jezdit...

Odpovědět  |   | 
Tomket  |  14. 11. 2018 14:36

Tak to jóó👏V tom případě i ostatní prémie. Genesis je to samé.😉

Odpovědět  |   | 


Přihlásit k odběru
Posílat příspěvky na adresu:

TEST Ford Mustang Bullitt: Všechno nejlepší, Franku!

Ford Mustang Bullitt

Bylo by fajn se v testu Fordu Mustang vyhnout otřepaným frázím o amerických svalech a podobně. Obávám se ale, že dnes to nevyjde. Obzvláště, když tady máme ikonický Bullitt!

včera | Jan Mička | 56 příspěvků
TEST Peugeot 508 GT PureTech 225 : Nejlepší obranou střední třídy je útok!

Peugeot 508 GT PureTech 225

Peugeot se ve střední třídě rozhodl k opravdu radikálnímu kroku. Je to lék na umírající segment, nebo už zašli příliš daleko?

10.  11.  2018 | Milan Lažanský | 51 příspěvků
TEST Mercedes-Benz S 560 kabrio: Bez střechy až do posledních paprsků

Mercedes-Benz S 560 kabrio

S faceliftem Mercedesu třídy S přišly na řadu i verze kupé a kabriolet. Testování sice připadlo na říjen, nemáte ale jediný důvod k obavám.

6.  11.  2018 | Milan Lažanský | 15 příspěvků

Nejčtenější články

V Česku dnes koupíte nové auto se zárukou už za 170.000 Kč. Co od něj čekat?

V Česku dnes koupíte nové auto se zárukou u…

Pořídit dnes nové auto se zárukou za méně než 200.000 korun není žádný problém. Sestavili jsme žebříček těch nejlevnějších aut podle výsledků registrací na českém trhu.

20.  10.  2018 | | 143 N/A
Freddie Mercury a jeho auta: Bohemian Rhapsody a kapka bizarnosti

Freddie Mercury a jeho auta: Bohemian Rhaps…

Supersporty jste moc v garáži Freddieho Mercuryho nepotkali. Pokud však šlo o luxusní limuzíny, vybrat si uměl.

5.  11.  2018 | | 10 N/A
Škoda 130 LR drtila monstra Skupiny B. Stačilo k tomu 130 koní a šikovné ruce

Škoda 130 LR drtila monstra Skupiny B. Stač…

Soutěžní stotřicítka s přídomkem LR není tak slavná jako její předchůdkyně RS. Během aktivní služby ale ukázala, že i se zastaralou technikou a diskutabilní koncepcí lze hrát zajímavé divadlo.

11.  11.  2018 | | 19 N/A
Divák narušil přenosy F1 po celém světě. Mňoukáním imitoval zvuk formulí

Divák narušil přenosy F1 po celém světě. Mň…

Také jste jako malí imitovali zvuk monopostů Formule 1? Nadšený divák se s tím dostal až do světového přímého přenosu.

23.  10.  2018 | | 13 N/A
Ford musel stáhnout reklamu na Mustang. Kvůli stížnostem 12 lidí

Ford musel stáhnout reklamu na Mustang. Kvů…

Britský úřad pro dohled nad reklamou opět zasahuje a nyní se rozhodl zakázat vcelku mírumilovnou reklamu na Ford Mustang.

29.  10.  2018 | | 64 N/A