To musela být zima! Lyžař se nechal táhnout Jaguarem skoro dvoustovkou

Dosavadní rekord zapsaný v Guinessově knize rekordů překonala dvojice - lyžař Graham Bell a Jaguar XF Sportbrake o více než sedmdesát kilometrů v hodině
To musela být zima! Lyžař se nechal táhnout Jaguarem skoro dvoustovkou

Testovací polygon Revi společnosti Jaguar Land Rover ve švédském Arjeplogu se stal dějištěm poněkud extrémního počinu.

Britský lyžař Graham Bell, který se účastnil i zimních olympijských her, se nechal při teplotě -28 stupňů Celsia táhnout zbrusu novým kombíkem Jaguar XF Sportbrake. Snahou byl vytvořit nový rekordní zápis do Guinessovy knihy rekordů. Ten předchozí - v disciplíně lyžař tažený autem - byl 112,65 km/hod.

Jaguar XF Sportbrake oficiálně odhalen. Praktický Brit nabídne nejen větší kufr

Jaguar XF Sportbrake oficiálně odhalen. Praktický Brit nabídne nejen větší kufr

Nakonec se to podařilo s obrovským rozdílem. Limit stanovený týmem Guinnessových světových rekordů nakonec překonali o více než 76 km/h, když dosáhli průměrné maximální rychlosti 189,07 km/h.

Na video se podívejte zde:

Společnost Jaguar drží také Guinnessův světový rekord pro nejdelší sudový výkrut se sériovým vozem (E-PACE) a největší smyčku projetou autem (F-PACE).

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

TEST Citroën C3 Aircross 1.6 BlueHDi: Galerie moderního designu

Citroën C3 Aircross 1.6 BlueHDi

Nové městské SUV francouzské automobilky obsahuje tolik designérských nápadů, že by to vystačilo hned na několik aut. C3 Aircross jsme vyzkoušeli s motorem 1.6 BlueHDi.

17.  2.  2018 | Radek Pecák | 10 příspěvků
Minitest Ford Fiesta Vignale 1.0 EcoBoost: V čem je ta prémie?

Ford Fiesta 1.0 EB Vignale (minitest)

Vyplatí se koupě té nejvíce vyšňořené Fiesty? Vyzkoušeli jsme ji s litrovým motorem EcoBoost o výkonu 103 kW.

15.  2.  2018 | Milan Lažanský | 25 příspěvků
TEST Volkswagen T-Roc 2.0 TDI DSG 4Motion: Pouliční směska

VW T-Roc 2.0 TDI DSG 4Motion

Rostoucí segment SUV byl loni rozšířen o stylový Volkswagen T-Roc. Vypadá fantasticky, přináší však i řadu těžko pochopitelných řešení. Pro první test jsme zvolili verzi s turbodieselem, převodovkou DSG a pohonem všech kol.

13.  2.  2018 | Jan Mička | 23 příspěvků