To musela být zima! Lyžař se nechal táhnout Jaguarem skoro dvoustovkou

Dosavadní rekord zapsaný v Guinessově knize rekordů překonala dvojice - lyžař Graham Bell a Jaguar XF Sportbrake o více než sedmdesát kilometrů v hodině
To musela být zima! Lyžař se nechal táhnout Jaguarem skoro dvoustovkou

Testovací polygon Revi společnosti Jaguar Land Rover ve švédském Arjeplogu se stal dějištěm poněkud extrémního počinu.

Britský lyžař Graham Bell, který se účastnil i zimních olympijských her, se nechal při teplotě -28 stupňů Celsia táhnout zbrusu novým kombíkem Jaguar XF Sportbrake. Snahou byl vytvořit nový rekordní zápis do Guinessovy knihy rekordů. Ten předchozí - v disciplíně lyžař tažený autem - byl 112,65 km/hod.

Jaguar XF Sportbrake oficiálně odhalen. Praktický Brit nabídne nejen větší kufr

Jaguar XF Sportbrake oficiálně odhalen. Praktický Brit nabídne nejen větší kufr

Nakonec se to podařilo s obrovským rozdílem. Limit stanovený týmem Guinnessových světových rekordů nakonec překonali o více než 76 km/h, když dosáhli průměrné maximální rychlosti 189,07 km/h.

Na video se podívejte zde:

Společnost Jaguar drží také Guinnessův světový rekord pro nejdelší sudový výkrut se sériovým vozem (E-PACE) a největší smyčku projetou autem (F-PACE).

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

TEST DS 7 Crossback PureTech 225: Extravagance bez kompromisů?

DS 7 Crossback PureTech 225

Zcela samostatná značka DS je tu a model 7 s dodatkem Crossback je startem nové éry. Vyzkoušeli jsme nejsilnější benzínové provedení a sportovně laděnou výbavu.

včera | Milan Lažanský | 31 příspěvků
TEST Ford Mustang Bullitt: Všechno nejlepší, Franku!

Ford Mustang Bullitt

Bylo by fajn se v testu Fordu Mustang vyhnout otřepaným frázím o amerických svalech a podobně. Obávám se ale, že dnes to nevyjde. Obzvláště, když tady máme ikonický Bullitt!

15.  11.  2018 | Jan Mička | 63 příspěvků
TEST Peugeot 508 GT PureTech 225 : Nejlepší obranou střední třídy je útok!

Peugeot 508 GT PureTech 225

Peugeot se ve střední třídě rozhodl k opravdu radikálnímu kroku. Je to lék na umírající segment, nebo už zašli příliš daleko?

10.  11.  2018 | Milan Lažanský | 51 příspěvků