To je zrychlení! Elektrická motokára to zvládne na stovku za 1,5 sekundy

To je zrychlení! Elektrická motokára to zvládne na stovku za 1,5 sekundy

Nemysleli jsme si, že někdy budeme v souvislosti se zrychlením z 0 na 100 km/h mluvit o motokárách. Této elektrické motokáře by ale mohl tento údaj závidět nejeden automobil. Kanadské společnosti Daymak se podařilo vyrobit motokáru, která akceleruje na stovku za 1,5 sekundy. 

Z nuly na 400 km/h a zpět na nulu? Bugatti Chiron to prý stihne pod minutu

Z nuly na 400 km/h a zpět na nulu? Bugatti Chiron to prý stihne pod minutu

Navíc je poháněná elektřinou. Elektromotor o výkonu 10 kW je napojený na lithium-iontové baterie s kapacitou 2,4 kWh. Neuvěřitelné rychlosti dosahuje motokára díky osmi elektřinou poháněných ventilátorům. Ty vytvářejí vztlak, který zvedá vozidlo a snižuje tak tření. 

Zdroj: Youtube

bazar

Skoda Superb 2
Rok výroby: 2010
Stav: 159 697 km
Cena: 295 000 Kč
Skoda Octavia 1,9
Rok výroby: 2008
Stav: 252 737 km
Cena: 90 000 Kč
Renault Thalia 1,2
Rok výroby: 2007
Stav: 156 317 km
Cena: 50 000 Kč
Nissan Juke 1,6
Rok výroby: 2013
Stav: 53 871 km
Cena: 275 000 Kč
Nissan Juke 1,2
Rok výroby: 2017
Stav: nový vůz
Cena: 360 000 Kč
Skoda Octavia 2
Rok výroby: 2013
Stav: 83 866 km
Cena: 239 000 Kč
Nabídka dalších vozů
Test: Ford Fiesta je stále řidičskou volbou, univerzálem bez vad ale ne

Ford Fiesta

Naší recenzí tentokrát prošla nová generace Fordu Fiesta.

včera | Milan Lažanský | 12 příspěvků
Kabriolet versus kupé: O kolik se zvýší spotřeba při jízdě s otevřenou střechou?

Test spotřeby kabrioletu

Přemýšleli jste někdy nad tím, jestli se spotřeba paliva dramaticky zvýší při jízdě s otevřenou střechou? Vyzkoušeli jsme to.

18.  9.  2017 | Milan Lažanský | 16 příspěvků
Test krátkých sprintů: Je lepší motorka, elektrovůz, nebo BMW 760i?

Test krátkých sprintů

Ne vždy musí být motocykl při startu od semaforů rychlejší než auto. Při testu redaktoři Autorevue.cz proti sobě postavili dva rozdílné typy motocyklů, elektromobil a auto s výkonem přes šest stovek koní.

8.  9.  2017 | Radek Pecák | 19 příspěvků