Miluju tady vždycky ty kecy o tom, jak je Škodovka hrozná. Proč si ji ale kupuje tolik lidí? Proč u nás válcuje všechny ostatní značky? Asi tak špatná nebude. Lidi nejsou blbí. Já jsem hrdý na to, že u nás vyrábíme auta dobrá a kvalitní auta. A plky o tom, že Škodovka je německá si nechte od cesty. Vyrábí u nás, nakupuje u nás díly, zaměstnává u nás lidi a platí tady daně. Kéž by v ČR bylo takových firem víc!
Jasně kup si novou Fábii! To bude pecka a na 200% auto roku 2015!!! :-D:-D:-D:-D:-D:-D:-D:-D:-D:-D
:-/ doufám že nebudu mít v téhle generaci v koleni ďůlek od rádia... současná je jak pro vietnamčíky
Z kvázi nového prdítka od volkswagenu velké haloo robite --neviem aký to má zmysel??asi ludí povazuje za uplných tupcov!B-]
Ne, jen slováky :D Proč nekritizuješ vlastní-slovenskou automobilku? AH, nojo vlastně :)))
A zase keci jako normálně! Od kdy je Škodovka Česká automobilka!? Už je to nějaký čas co už je Německá!!! Tak už se probuď a nešiř tady bludy! Trotle!!!
Od té doby, co má ústředí a vývoj v Česku. To jest od jejího založení. Vlastník není podstatný. Volvo taky nikdo nenazývá čínskou automobilkou i když patří Číňanům.
a já jsem myslel, že inžové v J.S. jen vezmou to co odpadne z Wolfsburgu z vývoje jako už pro VW nepotřebné a lepí z toho "Simply Never" :-P
Tak tos myslel špatně
tak takhle bude vypadat Fabia ve standardním provedení ?
:-D nó jasně a cena bude tak 149900,- plná nálož!
Jééé :-)) Fiat Stilo :-P
Je tam vidět Schreyerova škola - designer měl před sebou plakát KIA Rio :-Dsamozřejmě maska je klasická Simply Clever, ale celkové dynamické linie jsou jasné..
Ano, ta maska je klasická Simply Clever, ale to auto je spíše klasické Simply Never.
Jsi trouba B-]
a ty uctívač střelené slepice B-]
Střelená slepice? kde? a co to je?Okřídlený šíp je téměř 100 let starý. Asi jeden z nejstarších symbolu na autech... co se do dnes používá
Asi jsi zapomněl na Rencka, MB, RR, Fiat, Ford.. :-P
Rád bych našel historii znaku u rencka:D Bohužel po napsání názvu znaku mi vyjíždějí samé čunačinky :D
narozdíl od tebe umím používat google:http://www.carlogos.org/Car-Logos/Renault-logo-hi... ... BTW, škoda-auto vznikla až v roce 1925 fúzí L&K se Škodovými závody.http://cs.wikipedia.org/wiki/Laurin_%26_Klement...
Boze skodovka nejhorsi mrdka co muze byt hlavne politika skodovky je porad socialisticka v cr když Hyundai Kia atd nabízí u všech zakladnich modelu ve standartu okna zrcátka v elektrice a i klimatizaci a Skoda ne at jdu do prdele v dnesni době tydle věci jsou zaklad u Skodovky ne to je to socialisticke mysleni skodovku nikdy a uz vůbec ne HTP
Prosimtě :D Jdi se vycpat s těma korejskejma nevzhlednejma hračkama :)
A ty běž ůůůůůůplně do prdele!!!!!!!!!!!
Duchaplný příspěvek:D Máš tam ještě něco? Hlupáčku?
Nechceš po sobě uklidit ten vejblitek?
derivat volkswagenu alias Pola,prajem nadalej autorevue.cz internetový casopis volkswagenumnoho uspechov v reklame svojich aut i ked pomaly strati zmysel mat takýto casopis,kedzeuž volkswagen bude vlastnit pomaly vsetky automobilky -najnovsie má zálusk na Fiat,ale ved ajceský zákazníci k tomu prispeju svojimi financiami...:-)
K tomu stahování oken bude to stejně blbé jako u Rapidu? Tj že nebude umět stahovat okna automaticky, ale pouze při držení tlačítka? Totiž Fabia II to umí. Osobně jsem kvůli tomu Rapid vyřadil z hledáčku nástupce Fabie II.
To přece umí i Fabia I.
To ale neznamená, že v rámci šetření nákladů to u trojky neořežou.
Aby usetrili petikorunu? :-O
Kvoli blbemu tlacitku vyradit cele auto? :-D
Tak pan si evidentne nenechá stát na hlavu a za svoje peníze chce mít nejlepší poměr cena/vykon/dobry pocit.
Jo prostě mě to připadá jako výsměch Německé Škodovky
Takze poriadne svetlomety (xenony, bi-xenony) nedostane, ale taku absolutnu sprostost, ako panoramaticka strecha, tak to ano... 3-[
xenony jsou dávno out. Tahle technologie skončila s LED. Je drahá, komplikovaná a nemá skoro žádná pozitiva. Budoucnost patří aluminiu a LED. ;-)
Tipuju, ze led svetla (a to nemyslim SDS) dostane fabia tak v osme generaci, driv jiste ne.
Díky moc, že návrháři zůstávají věrni klasickým úzkým světlometům a nejdou asijským směrem viz. Kia, kde máte světlomety až do půlky karoserie. Naštěstí tato móda pomalu ustupuje.
Ovšem nezapomínejte, že světlomety mají za úkol osvítit prostor před vámi :D ... klidně ať jsou přes celý čumák, hlavně ať pořádně svítí a neoslňují protijedoucí řidiče.
Mezi rozměry světlometu a jejich svítivostí není celkem žádná úměra
Chceš tedy tvrdit, že světlomet o ploše 1m2 bude svítit stejně jako ten, co má 1 cm2? V potaz logicky bereme stejnou technologii emitace světla.
Zo zadu sa mi zda ze sa trochu podoba na BMW
Hm no lepsie si pockat ked to bude vonku. Kazdopadne ale pokial to dopadne ako trebars rapid spaceback (snad jedina skodovka ktora momentalne ma exterier zbaveny dizajnovych nedorobkov), tak davam (za dizajn) palec hore. Otazka budu motory. Diesel je jasne volba mimo misu (cenovo to bude ako vzdy prestrelene). A v benzine tam akosi nevidim 1.2 MPi, ktory mohol byt ako zaklad urcite lepsi ako jednolitrove nezmysly (citigo ok, ale fabia uz snad nie) a trebars na taky Rapid ako zaklad celkom staci (na lahucku fabiu by mohol byt idealny). Zeby ta facka s fabiou junior nestacila? E-e, tak toto nie.
tie zakladne motory je cista kalkulacia emisii - v skodovke velmi dobre vedia poctat a kedze 1,0 l motor produkuje 108g CO2/100km, nebudu musiet platit take pokuty EU za kazde vyrobene auto, momentalne 1,2 HTP produkuje 128g CO2 - pricom limit do konca roku 2015 je 130g, cize ak by nechali tu 1,2 HTP, od roku 2015 platili by za kazdy gram nad limit u kazdeho predano kusu motora nemale peniaze, ja jasne, ze by to preniesli na zakaznikov, a tym by sa navysila cena - tak znizili objem a do roku cca 2017 su u fabie v suchu. Este pridam znenie nariadenia EUNařízení (ES) č. 443/2009 zavazuje automobilky snížit emise do roku 2015 na průměrně 130 g CO2/km a uvádí také předběžný cíl pro rok 2020 95g CO2 /km. Za nesplnění tohoto cíle jsou určené pokuty, které jsou závislé na množství emisí nad výše zmíněný limit. 130g/km představuje spotřebu přibližně 5,6 litrů benzínu na 100 km či přibližně 5 litrů nafty. 130 g CO2/100 km je 18% pod průměrem EU z roku 2007 (158 g/km)
Hm tak preco sa potom pustali do 1.2MPi v rapide (myslel som tento) :-/
Proč stále 5kvalt jako u Rapida a Octavii?:
Protože většina českých řidičů stejně umí počítat maximálně do pěti.Navíc to na jezdění po vsi a za humny bohatě stačí.
Asi toho mají plné sklady a potřebují se toho zbavit.
Olalá centrál v základu to je posun uf!!!
a teď si z té malůvky odmažte ty überosmnáctky a domyslete si klasické 14" galusky. A je vymalováno. :-D
Zajímavě vypadaj ty skleněný kola 15 cm od těch normálních. Ale nevím, jak moc to bude praktický.
Auto bude mít taková kola, za které si zákazník zaplatí :) Takže klidně 17" :)
17" do foblije? To je snad už tuzing, ne? :-D A na našich silnicích jezdit s nízkoprofilem 40 a nižším.. no nevím.
Ty víš snad jak jezdí nová fabka? Jel si v ní? Víš jak se chová na silnici s danýma kolama? Ne, víš hovno. Tak nemel.
Chceš mi tvrdit, že to auto bude širší než trápid? A co podběhy? To mi chceš namluvit, že inžové v Junge Schmerzfeiern hodili za hlavu taťky od rodin, co horkotěžko nasyslili na "rodinnou funglovku" (samozřejmě se střelenou slepicí na kapotě, protože ta slepice je nejspolehlivější, mámo!), aby měli parodii na wágen s kolečkama jako ze skateboardu (14") utopené v maxipodbězích, jen proto, aby se tam vešly sedmnáctky hlíny?
To co si napsal nedává vubec žádný smysl:D Jenom plácáš páte přes deváté, protože nevíš, co jineho by jsi napsal :D V dnešní době se auta běžně dimenzují i na větší kola... Není jedinný duvod, proč by to u nové fabie měl být problem.
ten důvod je vzhled. Když uděláš podběhy dimezované na neošizené 17", tak s "normálními" koly (14"), které si kupují ti spořílci (kteří fabii drží jako model nad vodou) dostanou auto s malými kolečky utopenými ve velkých podbězích.
Ale prosimtě. Pokud se to uděla vyvaženě tak to bude vypadat uplně normálně... A rozdíl mezi 14" a 17" bude cca 6cm... Tady 3cm do každé strany.Vetšina aut se prodává s velkým rozsahem velikostí kol... A většinou to vypadá normálně při všech velikostí.
.. samozřejmě na černých plecháčích. B-]
Naklikávač LOL o5 udeřil :D
já umím jen mínusy. :-P Ale nemusel jsem nad tím půl roku špekulovat, jako někteří Ázerbajdžánci. :-DAle tady to už nežije, myslím, že jsem kus nahoře viděl potenciálně výživné téma, überwagen s plastíkama. Pojďme tam!
Na první pohled to vypadá jak obrázek čtrnáctiletého Fiata Stilo :-D
Bude mať debilný start stop aj pri 3valci 1.x ale elektrické okná za príplatok... fakt super
Většinu nepřekvapí, neurazí,.. motory OK pro nenáročné řidiče. Sice bych si v tom dokázal představit alespoň 1.4TSI 103kw , ale to by v VW asi neprošlo. :-/ . Co se výbavy týče, zarazila mne ta švihadla :-O (nevyjdou dnes levněji okna v el.?). Cenu v přijatelné výbavě s 81kw odhaduji tak na 360 až 390K. :-/
325i: 360 až 390? Nesmysl. Nové Polo 1.2 TSI 81 kW stojí v nejvyšší výbavě Highline 358.000,-
Dakujem neprosim radsej kupim Mazdu 2 B-]
právě Magda 2 (jak Hazumi, tak minulá generace) nejsou moc pohledná auta. Staré jsou moc kulaté (a nafouklé), Hazumi zase vypadá jako kinderMagda 6.
Zdá sa, že Fabia bude oveľa krajšie auto, ako predpokladali skice. Dokonca by som povedal, že jedno z najkrajších. U malých áut je totiž ťažké nájsť niečo pekné. Teraz to začína a aj končí u VW Polo.
kia rio je pre mna najkrajsie auto z tohoto segmentu
Spredu ten istý dizajnový shit ako octavia. Jak môže človek, ktorý navrhol Veyron produkovať takýto dizajnový odpad!
Ty si asi odborný arbiter designu, čo? Podľa mňa je naopak OIII, rovnako ako Rapid či nová Fabia krásne hranaté auto, na rozdiel od hnusného Veyrona, roztečeného pudingu OII po facelifte, FII či francúzskych a kórejských kreatúr, kde človek nenájde rovnú plochu.
Tak ta fabia je krajsia ako Veyron. Veyron je skarede auto. Mat tie peniaze nikdy by som si ho nekupil. Krasne auta ma Ferrari, Aston Martin.... Ale ako sa hovori, vkus nemoze byt predmetom diskusie :-)
Výron je náhodou krásné auto. Je to Buga, takže maska je taková jaká je a je to taky supersport, takže stavba vozu je taková jaká je - přizpůsobená rychlostem, které to auto dosahuje.
Vysvětluj to trubkám...:-B-]
Možná jen nemáš smysl pro design :)
Mozna ho právě má :-)
Tak ale podla mna je Veyron pomerne skarede auto take gulatejsie nieco.
Ta pohotovostní hmotnost 980kg je opravdu i s řidičem (+75kg)? To by byl jinak docela slušný posun proti 1095kg u současné Fabie II.
Pajda: Pohotovostní hmotnost by měla být vždy bez řidiče, proto existuje něco jako provozní hmotnost. To, že to automobilky przní podle sebe, je věc druhá. Nicméně pohotovostních 980 kg je super hodnota. Co já bych za to u své Corsy dal (poho. hm. 1175 kg!), musel jsem to holt dohnat 110 kW na motoru B-]
To beru, já jsem vycházel s tvrzení z katalogu škodovky která vždy uvádí: "Pohotovostní hmotnost – základní verze vozu se 75kg řidičem (kg)"Citigo: 929 kgFabia II: 1095 kg Fabia III: 980 kg ???.. takhle to je totiž "úžasný" rozdíl 115kg, tj. 10% dolů!!! :-O - pokud by to bylo bez řidiče (tj škodovka by použila jiné vážení než dosud) pak je to rozdíl "jen" 40kg, což je ale i tak příznivá hodnota.
Pohotovostní hmotnost - vždy BEZ řidičePohotovostní hmotnost EU - s řidičem 75kgProvozní hmotnost - pohotovostní hnotnost+75kg:-D:-))B-]
Úžasné to bude možná tak do chvíle než se to srazí s autem, které má 2 tuny pak budeš chtít, aby to mělo o pár kilo víc;-)
To dvoutunové auto je úžasné, než se srazí s Hummerem. A ten je úžasný jen do té doby, než se srazí s kamionem... to jsou úvahy...:-/
Neurotic: Tak teď jsem se zasmál. To je úvaha jak strč mi ho do ucha. To je to samé, jako kdybych nevycházel z baráku z důvodu, že mě může trefit meteorit. Tyhle teorie o pseudosituacích jsou naprosto k ničemu.
Být tebou tak nechodím ani do toho baráku tam tě může trefit taky.
Karikatura skutečného auta.
A pochopitelně i cena bude velice příznivá zvláště pro mladé rodiny a chudší důchodce!? :-P
Já mluvím o tom obrázku v reakci na to, že nějaký tupý novinář z něho, concept artu, odvozuje finální vzhled auta.
tak rodina (z meno pohledu dva lide a minimalne jedno dite) asi spise vyuziji prostornejsi auto - rapid spaceback nebo octavii. Fabie beru spise jako mestske auto do prace ale urcite ne jako jedine rodinne.. nebo se pletu.
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.