To je ona! Nová Škoda Fabia III se odhaluje na prvním obrázku

88 komentářů

Michal
21. července • 17:02

Miluju tady vždycky ty kecy o tom, jak je Škodovka hrozná. Proč si ji ale kupuje tolik lidí? Proč u nás válcuje všechny ostatní značky? Asi tak špatná nebude. Lidi nejsou blbí. Já jsem hrdý na to, že u nás vyrábíme auta dobrá a kvalitní auta. A plky o tom, že Škodovka je německá si nechte od cesty. Vyrábí u nás, nakupuje u nás díly, zaměstnává u nás lidi a platí tady daně. Kéž by v ČR bylo takových firem víc!

Jiří Kokoška
25. července • 18:59

Jasně kup si novou Fábii! To bude pecka a na 200% auto roku 2015!!! :-D:-D:-D:-D:-D:-D:-D:-D:-D:-D

JUDr.Dolfi
21. července • 13:34

:-/ doufám že nebudu mít v téhle generaci v koleni ďůlek od rádia... současná je jak pro vietnamčíky

Ivan
21. července • 13:00

Z kvázi nového prdítka od volkswagenu velké haloo robite --neviem aký to má zmysel??
asi ludí povazuje za uplných tupcov!B-]

revan_21
21. července • 14:35

Ne, jen slováky :D Proč nekritizuješ vlastní-slovenskou automobilku? AH, nojo vlastně :)))

Jiří Kokoška
21. července • 15:35

A zase keci jako normálně! Od kdy je Škodovka Česká automobilka!? Už je to nějaký čas co už je Německá!!! Tak už se probuď a nešiř tady bludy! Trotle!!!

Michal
21. července • 17:07

Od té doby, co má ústředí a vývoj v Česku. To jest od jejího založení. Vlastník není podstatný. Volvo taky nikdo nenazývá čínskou automobilkou i když patří Číňanům.

LOL
21. července • 19:18

a já jsem myslel, že inžové v J.S. jen vezmou to co odpadne z Wolfsburgu z vývoje jako už pro VW nepotřebné a lepí z toho "Simply Never" :-P

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
Michal
21. července • 22:45

Tak tos myslel špatně

pjetka
19. července • 23:53

tak takhle bude vypadat Fabia ve standardním provedení ?

JUDr.Dolfi
21. července • 13:38

:-D nó jasně a cena bude tak 149900,- plná nálož!

falwe
19. července • 22:05

Jééé :-)) Fiat Stilo :-P

k22
18. července • 11:45

Je tam vidět Schreyerova škola - designer měl před sebou plakát KIA Rio :-D
samozřejmě maska je klasická Simply Clever, ale celkové dynamické linie jsou jasné..

Petr Maleček (dj.kure)
18. července • 13:27

Ano, ta maska je klasická Simply Clever, ale to auto je spíše klasické Simply Never.

Dorian
18. července • 19:46

Jsi trouba B-]

LOL
19. července • 10:47

a ty uctívač střelené slepice B-]

revan_21
20. července • 22:56

Střelená slepice? kde? a co to je?
Okřídlený šíp je téměř 100 let starý. Asi jeden z nejstarších symbolu na autech... co se do dnes používá

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
LOL
21. července • 19:17

Asi jsi zapomněl na Rencka, MB, RR, Fiat, Ford.. :-P

revan_21
21. července • 22:25

Rád bych našel historii znaku u rencka:D Bohužel po napsání názvu znaku mi vyjíždějí samé čunačinky :D

LOL
22. července • 19:17

narozdíl od tebe umím používat google:
http://www.carlogos.org/Car-Logos/Renault-logo-hi... ... BTW, škoda-auto vznikla až v roce 1925 fúzí L&K se Škodovými závody.
http://cs.wikipedia.org/wiki/Laurin_%26_Klement...

Patrik
18. července • 8:34

Boze skodovka nejhorsi mrdka co muze byt hlavne politika skodovky je porad socialisticka v cr když Hyundai Kia atd nabízí u všech zakladnich modelu ve standartu okna zrcátka v elektrice a i klimatizaci a Skoda ne at jdu do prdele v dnesni době tydle věci jsou zaklad u Skodovky ne to je to socialisticke mysleni skodovku nikdy a uz vůbec ne HTP

Revan_21
18. července • 10:59

Prosimtě :D Jdi se vycpat s těma korejskejma nevzhlednejma hračkama :)

defggh
19. července • 14:12

A ty běž ůůůůůůplně do prdele!!!!!!!!!!!

revan_21
20. července • 22:56

Duchaplný příspěvek:D Máš tam ještě něco? Hlupáčku?

rousini
18. července • 8:58

Nechceš po sobě uklidit ten vejblitek?

Ivan
17. července • 22:57

derivat volkswagenu alias Pola,prajem nadalej autorevue.cz internetový casopis volkswagenumnoho uspechov v reklame svojich aut i ked pomaly strati zmysel mat takýto casopis,kedzeuž volkswagen bude vlastnit pomaly vsetky automobilky -najnovsie má zálusk na Fiat,ale ved ajceský zákazníci k tomu prispeju svojimi financiami...:-)

-Fík
17. července • 20:37

K tomu stahování oken bude to stejně blbé jako u Rapidu? Tj že nebude umět stahovat okna automaticky, ale pouze při držení tlačítka? Totiž Fabia II to umí. Osobně jsem kvůli tomu Rapid vyřadil z hledáčku nástupce Fabie II.

Drabař
17. července • 21:38

To přece umí i Fabia I.

mpolan
18. července • 8:41

To ale neznamená, že v rámci šetření nákladů to u trojky neořežou.

jehoVista
7. srpna • 12:20

Aby usetrili petikorunu? :-O

ernie
17. července • 21:10

Kvoli blbemu tlacitku vyradit cele auto? :-D

mex
18. července • 7:10

Tak pan si evidentne nenechá stát na hlavu a za svoje peníze chce mít nejlepší poměr cena/vykon/dobry pocit.

-Fík
17. července • 21:16

Jo prostě mě to připadá jako výsměch Německé Škodovky

Ernie
17. července • 18:16

Takze poriadne svetlomety (xenony, bi-xenony) nedostane, ale taku absolutnu sprostost, ako panoramaticka strecha, tak to ano... 3-[

LOL
19. července • 10:46

xenony jsou dávno out. Tahle technologie skončila s LED. Je drahá, komplikovaná a nemá skoro žádná pozitiva. Budoucnost patří aluminiu a LED. ;-)

duckdebill
19. července • 21:22

Tipuju, ze led svetla (a to nemyslim SDS) dostane fabia tak v osme generaci, driv jiste ne.

oberon
17. července • 16:56

Díky moc, že návrháři zůstávají věrni klasickým úzkým světlometům a nejdou asijským směrem viz. Kia, kde máte světlomety až do půlky karoserie. Naštěstí tato móda pomalu ustupuje.

Petr Maleček (dj.kure)
17. července • 17:56

Ovšem nezapomínejte, že světlomety mají za úkol osvítit prostor před vámi :D ... klidně ať jsou přes celý čumák, hlavně ať pořádně svítí a neoslňují protijedoucí řidiče.

Vana666
18. července • 6:49

Mezi rozměry světlometu a jejich svítivostí není celkem žádná úměra

Toper
21. července • 9:58

Chceš tedy tvrdit, že světlomet o ploše 1m2 bude svítit stejně jako ten, co má 1 cm2? V potaz logicky bereme stejnou technologii emitace světla.

MP
17. července • 16:46

Zo zadu sa mi zda ze sa trochu podoba na BMW

Antiautomat
17. července • 16:19

Hm no lepsie si pockat ked to bude vonku. Kazdopadne ale pokial to dopadne ako trebars rapid spaceback (snad jedina skodovka ktora momentalne ma exterier zbaveny dizajnovych nedorobkov), tak davam (za dizajn) palec hore. Otazka budu motory. Diesel je jasne volba mimo misu (cenovo to bude ako vzdy prestrelene). A v benzine tam akosi nevidim 1.2 MPi, ktory mohol byt ako zaklad urcite lepsi ako jednolitrove nezmysly (citigo ok, ale fabia uz snad nie) a trebars na taky Rapid ako zaklad celkom staci (na lahucku fabiu by mohol byt idealny).
Zeby ta facka s fabiou junior nestacila? E-e, tak toto nie.

sarusian
18. července • 14:04

tie zakladne motory je cista kalkulacia emisii - v skodovke velmi dobre vedia poctat a kedze 1,0 l motor produkuje 108g CO2/100km, nebudu musiet platit take pokuty EU za kazde vyrobene auto, momentalne 1,2 HTP produkuje 128g CO2 - pricom limit do konca roku 2015 je 130g, cize ak by nechali tu 1,2 HTP, od roku 2015 platili by za kazdy gram nad limit u kazdeho predano kusu motora nemale peniaze, ja jasne, ze by to preniesli na zakaznikov, a tym by sa navysila cena - tak znizili objem a do roku cca 2017 su u fabie v suchu. Este pridam znenie nariadenia EU
Nařízení (ES) č. 443/2009 zavazuje automobilky snížit emise do roku 2015 na průměrně 130 g CO2/km a uvádí také předběžný cíl pro rok 2020 95g CO2 /km. Za nesplnění tohoto cíle jsou určené pokuty, které jsou závislé na množství emisí nad výše zmíněný limit. 130g/km představuje spotřebu přibližně 5,6 litrů benzínu na 100 km či přibližně 5 litrů nafty. 130 g CO2/100 km je 18% pod průměrem EU z roku 2007 (158 g/km)

Antiautomat
21. července • 8:48

Hm tak preco sa potom pustali do 1.2MPi v rapide (myslel som tento) :-/

FrantaL
17. července • 16:14

Proč stále 5kvalt jako u Rapida a Octavii?:

ixb1
11. srpna • 14:41

Protože většina českých řidičů stejně umí počítat maximálně do pěti.Navíc to na jezdění po vsi a za humny bohatě stačí.

Nargon
17. července • 16:23

Asi toho mají plné sklady a potřebují se toho zbavit.

veget11
17. července • 14:52

Olalá centrál v základu to je posun uf!!!

LOL
17. července • 14:06

a teď si z té malůvky odmažte ty überosmnáctky a domyslete si klasické 14" galusky. A je vymalováno. :-D

Garfield
18. července • 11:53

Zajímavě vypadaj ty skleněný kola 15 cm od těch normálních. Ale nevím, jak moc to bude praktický.

Revan_21
18. července • 10:57

Auto bude mít taková kola, za které si zákazník zaplatí :) Takže klidně 17" :)

LOL
19. července • 10:44

17" do foblije? To je snad už tuzing, ne? :-D A na našich silnicích jezdit s nízkoprofilem 40 a nižším.. no nevím.

revan_21
20. července • 22:58

Ty víš snad jak jezdí nová fabka? Jel si v ní? Víš jak se chová na silnici s danýma kolama? Ne, víš hovno. Tak nemel.

LOL
21. července • 19:12

Chceš mi tvrdit, že to auto bude širší než trápid? A co podběhy? To mi chceš namluvit, že inžové v Junge Schmerzfeiern hodili za hlavu taťky od rodin, co horkotěžko nasyslili na "rodinnou funglovku" (samozřejmě se střelenou slepicí na kapotě, protože ta slepice je nejspolehlivější, mámo!), aby měli parodii na wágen s kolečkama jako ze skateboardu (14") utopené v maxipodbězích, jen proto, aby se tam vešly sedmnáctky hlíny?

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
revan_21
21. července • 22:24

To co si napsal nedává vubec žádný smysl:D Jenom plácáš páte přes deváté, protože nevíš, co jineho by jsi napsal :D
V dnešní době se auta běžně dimenzují i na větší kola... Není jedinný duvod, proč by to u nové fabie měl být problem.

LOL
22. července • 13:39

ten důvod je vzhled. Když uděláš podběhy dimezované na neošizené 17", tak s "normálními" koly (14"), které si kupují ti spořílci (kteří fabii drží jako model nad vodou) dostanou auto s malými kolečky utopenými ve velkých podbězích.

revan_21
22. července • 21:57

Ale prosimtě. Pokud se to uděla vyvaženě tak to bude vypadat uplně normálně...
A rozdíl mezi 14" a 17" bude cca 6cm... Tady 3cm do každé strany.
Vetšina aut se prodává s velkým rozsahem velikostí kol... A většinou to vypadá normálně při všech velikostí.

LOL
17. července • 14:09

.. samozřejmě na černých plecháčích. B-]

revan_21
20. července • 22:58

Naklikávač LOL o5 udeřil :D

LOL
21. července • 19:08

já umím jen mínusy. :-P Ale nemusel jsem nad tím půl roku špekulovat, jako někteří Ázerbajdžánci. :-DAle tady to už nežije, myslím, že jsem kus nahoře viděl potenciálně výživné téma, überwagen s plastíkama. Pojďme tam!

pavel
17. července • 13:06

Na první pohled to vypadá jak obrázek čtrnáctiletého Fiata Stilo :-D

Michal
17. července • 12:44

Bude mať debilný start stop aj pri 3valci 1.x ale elektrické okná za príplatok... fakt super

325i
17. července • 12:33

Většinu nepřekvapí, neurazí,.. motory OK pro nenáročné řidiče. Sice bych si v tom dokázal představit alespoň 1.4TSI 103kw , ale to by v VW asi neprošlo. :-/ . Co se výbavy týče, zarazila mne ta švihadla :-O (nevyjdou dnes levněji okna v el.?). Cenu v přijatelné výbavě s 81kw odhaduji tak na 360 až 390K. :-/

Shimi
17. července • 13:10

325i: 360 až 390? Nesmysl. Nové Polo 1.2 TSI 81 kW stojí v nejvyšší výbavě Highline 358.000,-

Avantime
17. července • 12:30

Dakujem neprosim radsej kupim Mazdu 2 B-]

LOL
17. července • 14:03

právě Magda 2 (jak Hazumi, tak minulá generace) nejsou moc pohledná auta. Staré jsou moc kulaté (a nafouklé), Hazumi zase vypadá jako kinderMagda 6.

Jozef Kostelansky
17. července • 12:14

Zdá sa, že Fabia bude oveľa krajšie auto, ako predpokladali skice. Dokonca by som povedal, že jedno z najkrajších. U malých áut je totiž ťažké nájsť niečo pekné. Teraz to začína a aj končí u VW Polo.

veto
17. července • 16:25

kia rio je pre mna najkrajsie auto z tohoto segmentu

Grof Drblina
17. července • 12:06

Spredu ten istý dizajnový shit ako octavia. Jak môže človek, ktorý navrhol Veyron produkovať takýto dizajnový odpad!

lmntk
18. července • 11:06

Ty si asi odborný arbiter designu, čo? Podľa mňa je naopak OIII, rovnako ako Rapid či nová Fabia krásne hranaté auto, na rozdiel od hnusného Veyrona, roztečeného pudingu OII po facelifte, FII či francúzskych a kórejských kreatúr, kde človek nenájde rovnú plochu.

Maco33
17. července • 13:49

Tak ta fabia je krajsia ako Veyron. Veyron je skarede auto. Mat tie peniaze nikdy by som si ho nekupil. Krasne auta ma Ferrari, Aston Martin....
Ale ako sa hovori, vkus nemoze byt predmetom diskusie :-)

LOL
17. července • 14:08

Výron je náhodou krásné auto. Je to Buga, takže maska je taková jaká je a je to taky supersport, takže stavba vozu je taková jaká je - přizpůsobená rychlostem, které to auto dosahuje.

Milda
18. července • 10:29

Vysvětluj to trubkám...:-B-]

Revan_21
17. července • 12:46

Možná jen nemáš smysl pro design :)

mex
17. července • 12:49

Mozna ho právě má :-)

cert
17. července • 12:11

Tak ale podla mna je Veyron pomerne skarede auto take gulatejsie nieco.

Pajda
17. července • 11:48

Ta pohotovostní hmotnost 980kg je opravdu i s řidičem (+75kg)? To by byl jinak docela slušný posun proti 1095kg u současné Fabie II.

Shimi
17. července • 13:27

Pajda: Pohotovostní hmotnost by měla být vždy bez řidiče, proto existuje něco jako provozní hmotnost. To, že to automobilky przní podle sebe, je věc druhá. Nicméně pohotovostních 980 kg je super hodnota. Co já bych za to u své Corsy dal (poho. hm. 1175 kg!), musel jsem to holt dohnat 110 kW na motoru B-]

Pajda
17. července • 14:33

To beru, já jsem vycházel s tvrzení z katalogu škodovky která vždy uvádí: "Pohotovostní hmotnost – základní verze vozu se 75kg řidičem (kg)"Citigo: 929 kg
Fabia II: 1095 kg
Fabia III: 980 kg ???.. takhle to je totiž "úžasný" rozdíl 115kg, tj. 10% dolů!!! :-O - pokud by to bylo bez řidiče (tj škodovka by použila jiné vážení než dosud) pak je to rozdíl "jen" 40kg, což je ale i tak příznivá hodnota.

k22
18. července • 11:42

Pohotovostní hmotnost - vždy BEZ řidiče
Pohotovostní hmotnost EU - s řidičem 75kg
Provozní hmotnost - pohotovostní hnotnost+75kg:-D:-))B-]

Neurotic
17. července • 20:01

Úžasné to bude možná tak do chvíle než se to srazí s autem, které má 2 tuny pak budeš chtít, aby to mělo o pár kilo víc;-)

fri
18. července • 6:36

To dvoutunové auto je úžasné, než se srazí s Hummerem. A ten je úžasný jen do té doby, než se srazí s kamionem... to jsou úvahy...:-/

Shimi
17. července • 20:23

Neurotic: Tak teď jsem se zasmál. To je úvaha jak strč mi ho do ucha. To je to samé, jako kdybych nevycházel z baráku z důvodu, že mě může trefit meteorit. Tyhle teorie o pseudosituacích jsou naprosto k ničemu.

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
Neurotic
17. července • 21:37

Být tebou tak nechodím ani do toho baráku tam tě může trefit taky.

Gouda
17. července • 11:30

Karikatura skutečného auta.

Jiří Kokoška
17. července • 11:40

A pochopitelně i cena bude velice příznivá zvláště pro mladé rodiny a chudší důchodce!? :-P

Gouda
17. července • 17:38

Já mluvím o tom obrázku v reakci na to, že nějaký tupý novinář z něho, concept artu, odvozuje finální vzhled auta.

mobilman
17. července • 16:10

tak rodina (z meno pohledu dva lide a minimalne jedno dite) asi spise vyuziji prostornejsi auto - rapid spaceback nebo octavii. Fabie beru spise jako mestske auto do prace ale urcite ne jako jedine rodinne.. nebo se pletu.

Doporučujeme

Články odjinud