To je konkurence pro Teslu! Lucid Air překonal rychlost 370 km/h

Další z čistě elektrických vozů, Lucid Air, se předvedl na dráze v Ohiu. Jel 235 mil za hodinu, což je něco přes 370 km/h. To už je hodně slušné na vůz bez vnitřního spalování. A se vzhledem, jaký má, je to vážný konkurent pro Teslu!

Lucid Air. Elektromobil, který měl premiéru na New York Motor Show, se hned poté vrátil na testovací dráhu v Ohiu. Odtamtud přišla zajímavá zpráva. 235 mph (370 km/hod) je opravdu uctihodná hodnota. A jistě potěšila budoucí majitele Lucidu, kteří již složili zálohu na automobil za 52 tisíc dolarů. 

Vůz se bude vyrábět ve dvou verzích. Jedna má 400 koní a druhá dokonce 1000 koňských sil! A z nuly na sto? Přibližně za 2.5 sekundy. 

Pozor na rivala Tesly. Lucid Air a test stability při rychlosti 350 km/h

Pozor na rivala Tesly. Lucid Air a test stability při rychlosti 350 km/h

Lucid navíc spolupracuje s firmou Samsung SDI, která jim dodává lithium-iontové baterie, které mají podle společnosti špičkovou kvalitu, energetickou hustotu, výkon, životnost a bezpečnost. Samsung například dodává své baterie i do BMW pro vozy i3 a i8.

A další trumf? Lucid spoléhá na pneumatické zavěšení s regenerativní ventilovou technologí, které má údajně zajistit nejpohodlnější svezení ve své třídě. Dále také výrobce uvádí, že vůz je plně připraven na autonomní řízení, takže pokud to dovolí technologie a legislativa v USA, měl by Lucid jezdit v budoucnu uplně sám.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

 

TEST Audi Q8 50 TDI quattro: Mohlo být dokonalé, ale přišlo WLTP

Audi Q8 50 TDI quattro

Své velké SUV-kupé uvedlo Audi jako poslední z trojice luxusních německých značek. Dalo mu to, co konkurence nemá a vyladilo jej téměř k dokonalosti.

11.  10.  2018 | Jan Mička | 21 příspěvků
TEST Volvo V60 D4 Polestar: Zpomalí vám tep, vyžehlí děravé okresky!

Volvo V60 D4 Polestar

Nová generace Volva V60 těží z moderní platformy a bere si to podstatné z větších modelů. Možná je to také poslední dieselová generace. Což je škoda.

9.  10.  2018 | Milan Lažanský | 24 příspěvků
Minitest Ford Focus 1.5 EcoBlue: Jízdně extra třída. Ale co uvnitř?

Ford Focus 1.5 EcoBlue (minitest)

Focus s přibývajícími generacemi postupně ztratil své postavení řidičsky výjimečného vozu, ve svém nejnovějším provedení však opět dostal prvotřídní podvozek. Jak do toho zapadá diesel a automat?

7.  10.  2018 | Miro Mihálik | 32 příspěvků