To je konkurence pro Teslu! Lucid Air překonal rychlost 370 km/h

Další z čistě elektrických vozů, Lucid Air, se předvedl na dráze v Ohiu. Jel 235 mil za hodinu, což je něco přes 370 km/h. To už je hodně slušné na vůz bez vnitřního spalování. A se vzhledem, jaký má, je to vážný konkurent pro Teslu!

Lucid Air. Elektromobil, který měl premiéru na New York Motor Show, se hned poté vrátil na testovací dráhu v Ohiu. Odtamtud přišla zajímavá zpráva. 235 mph (370 km/hod) je opravdu uctihodná hodnota. A jistě potěšila budoucí majitele Lucidu, kteří již složili zálohu na automobil za 52 tisíc dolarů. 

Vůz se bude vyrábět ve dvou verzích. Jedna má 400 koní a druhá dokonce 1000 koňských sil! A z nuly na sto? Přibližně za 2.5 sekundy. 

Pozor na rivala Tesly. Lucid Air a test stability při rychlosti 350 km/h

Pozor na rivala Tesly. Lucid Air a test stability při rychlosti 350 km/h

Lucid navíc spolupracuje s firmou Samsung SDI, která jim dodává lithium-iontové baterie, které mají podle společnosti špičkovou kvalitu, energetickou hustotu, výkon, životnost a bezpečnost. Samsung například dodává své baterie i do BMW pro vozy i3 a i8.

A další trumf? Lucid spoléhá na pneumatické zavěšení s regenerativní ventilovou technologí, které má údajně zajistit nejpohodlnější svezení ve své třídě. Dále také výrobce uvádí, že vůz je plně připraven na autonomní řízení, takže pokud to dovolí technologie a legislativa v USA, měl by Lucid jezdit v budoucnu uplně sám.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

 

TEST Jaguar E-Pace D180 AWD: Sentimentální cesta

Jaguar E-Pace D180

V novodobé historii Jaguaru je E-Pace jedním z nejdůležitějších milníků. Půjčili si techniku od Land Roveru a snažili se do populárního segmentu malých SUV vnést sportovního ducha. Povedlo se?

včera | Milan Lažanský | 26 příspěvků
Minitest Volkswagen Caddy Maxi 1.4 TGI: Spořivému plyn nesmrdí

VW Caddy Maxi 1.4 TGI (minitest)

VW láká na model Caddy poháněný zemním plynem nízkými provozními náklady. Stačí ale ceny CNG na to, aby se do německé dodávky zamilovali nejen zapřisáhlí skrblíci?

14.  8.  2018 | Miro Mihálik | 9 příspěvků
TEST Renault Mégane R.S.: Hraboš přetáčivý

Renault Mégane R.S.

Renault Sport si s novým Méganem vyhrál docela jinak než u předchozích generací. Kvůli tomu jej ale ještě netřeba zatracovat.

9.  8.  2018 | Milan Lažanský | 28 příspěvků