To budete koukat! Co všechno dokáže aplikace Tesly s Modelem S?

To budete koukat! Co všechno dokáže aplikace Tesly s Modelem S?

Elektromobily od Tesly jsou díky mobilnímu připojení LTE neustále online. Použití této technologie otevírá americké automobilce nevídané možnosti. Například tak může posílat aktualizace softwaru přímo do svých vozů. Život ale ulehčuje i řidičům. Ti můžou pomocí mobilní aplikace ovládat některé funkce vozu.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Pomocí aplikace můžete například nastavit klimatizaci nebo přivolat vůz

Právě s funkcemi oficiální aplikace od Tesly si pohrál ve svém videu Youtuber Marques Brownlee. Na Modelu S názorně předvádí, co tato appka dokáže. Majiteli umožňuje například omezit výkon motoru, ovládat klimatizaci nebo odemknout vůz. Kromě toho ale dokonce můžete auto přivolat k sobě. Šéf automobilky Elon Musk slibuje, že brzy přijde aktualizace a do aplikace přibudou ještě další funkce. Oficiální program si mohou stáhnout jak uživatelé iOS, tak i Androidu. 

bazar

Nissan Juke 1,2
Rok výroby: 2017
Stav: nový vůz
Cena: 360 000 Kč
Skoda Octavia 2
Rok výroby: 2013
Stav: 83 866 km
Cena: 239 000 Kč
Renault Thalia 1,4
Rok výroby: 2006
Stav: 52 890 km
Cena: 54 000 Kč
Hyundai ix20 1,6
Rok výroby: 2011
Stav: 67 361 km
Cena: 210 000 Kč
Skoda Octavia 1,9
Rok výroby: 2005
Stav: 349 889 km
Cena: 73 000 Kč
Skoda Octavia 1,9
Rok výroby: 2006
Stav: 267 323 km
Cena: 86 000 Kč
Nabídka dalších vozů
Test: Ford Fiesta je stále řidičskou volbou, univerzálem bez vad ale ne

Ford Fiesta

Naší recenzí tentokrát prošla nová generace Fordu Fiesta.

20.  9.  2017 | Milan Lažanský | 25 příspěvků
Kabriolet versus kupé: O kolik se zvýší spotřeba při jízdě s otevřenou střechou?

Test spotřeby kabrioletu

Přemýšleli jste někdy nad tím, jestli se spotřeba paliva dramaticky zvýší při jízdě s otevřenou střechou? Vyzkoušeli jsme to.

18.  9.  2017 | Milan Lažanský | 17 příspěvků
Test krátkých sprintů: Je lepší motorka, elektrovůz, nebo BMW 760i?

Test krátkých sprintů

Ne vždy musí být motocykl při startu od semaforů rychlejší než auto. Při testu redaktoři Autorevue.cz proti sobě postavili dva rozdílné typy motocyklů, elektromobil a auto s výkonem přes šest stovek koní.

8.  9.  2017 | Radek Pecák | 19 příspěvků