Titul Nejlepší závodní motor světa si odnáší osmiválec z Corvette

11 komentářů

pájaTHC
15. listopadu • 16:37

There is no replacement for displacement.But there is replacement for cubic inches... cubic feet :-)

Brouk
14. listopadu • 16:14

Tak konecne vysla pravda najevo. Zadny V10 od BMW ani jine pokusy od VW. Just CHEVROLET.

Radek Ondrášík
14. listopadu • 16:53

V10 od BMW není závodní motor, ale "běžný", který každoročně získává hlavní ocenění v anketě "Engine of the year" ;-)

Brouk
14. listopadu • 21:51

V8 7.0 Je taky jenom "běžný" motor, alespon v USA. V10 od bmw nelze v Cechach nazvat ani běžným, ani "běžným".

tuky
14. listopadu • 6:36

taka F430 challage alebo okruhova DB9 by som skor tipoval; ale asi maju fachmani lepsi prehlad :-) Tak teda gratulujem chevymu; a nech sa aj "suspension department" pousiluje na dosiahnutie ocenenia v cestnych C6

Dusan
14. listopadu • 19:44

Predpokladam, ze Chevy zadny "suspension department" mit nebude. Tlumice si firmy kupuji od tretich firem.

tuky
14. listopadu • 21:32

je to mozne - ale aj tak by sa patrilo aby nejake to pruzenie montovali [ked uz pre nic ine, tak aspon pre tu cenu co C6 stoji]

Dusan
14. listopadu • 21:55

A na co? Evidentne jim to jezdi velice dobre a o tom to auto je.

Radek Ondrášík
14. listopadu • 21:50

Tam jsou listova pera na odpruzeni ;-)

mayklmaykl
14. listopadu • 9:44

no já ne protože ten motor je výkonnej,relativně malej a lehkej a přitom téměř bezúdržbovej:-D je to prostě nenáročná jednotka který je všecko jedno hlavně když to trhá asfalt:-D

vwp
14. listopadu • 18:45

no a co vyhrálo Le Mans....Diesel od AUDI...tak jaký americký emgine? Normálně to měl vyhrát němec:-P

Doporučujeme

Články odjinud