Titul Auto roku 2003 získala od českých novinářů Mazda6

Autem roku 2003 v ČR se stal vůz střední třídy Mazda6 před Renaultem Mégane II a Hyundai Getz. Rozhodla o tom 25členná porota odborných motoristických novinářů. Na dalších místech skončily Ford Fiesta, Škoda Superb a Citröen C3. Mazda vystřídala Peugeot 307, který vyhrál loňský ročník soutěže. Porota vybírala dvoukolově ze 36 automobilů, které byly letos uvedeny na český trh.

Klepněte pro větší obrázek  Klepněte pro větší obrázek
Auto roku 2003: čerstvá novinka Mazdy a zástupce střední třídy.

Z prvního kola hlasování, v němž každý hlasující měl určit pět nejlepších aut bez dalšího upřesnění, vzešla finálová šestice aut, protože na pátém místě se umístila dvě auta se shodným počtem hlasů. Ve druhém kole měl každý člen poroty k dispozici 25 bodů. Musel jasně určit jedno auto jako vítěze, přičemž mu mohl přidělit maximálně deset bodů.

Veřejná část ankety o "Nejoblíbenější automobil roku 2003" však stále pokračuje, hlasovat můžete na www.autoroku.cz a vyhrát tak až 600 000 Kč na nákup jednoho z nominovaných vozů či jiné ceny.

Tip: nezapomeňte se zúčastnit naší aktuální diskuse na téma: Který vůz si zaslouží titul Auto roku 2003?

Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

TEST Citroën C3 Aircross 1.6 BlueHDi: Galerie moderního designu

Citroën C3 Aircross 1.6 BlueHDi

Nové městské SUV francouzské automobilky obsahuje tolik designérských nápadů, že by to vystačilo hned na několik aut. C3 Aircross jsme vyzkoušeli s motorem 1.6 BlueHDi.

17.  2.  2018 | Radek Pecák | 11 příspěvků
Minitest Ford Fiesta Vignale 1.0 EcoBoost: V čem je ta prémie?

Ford Fiesta 1.0 EB Vignale (minitest)

Vyplatí se koupě té nejvíce vyšňořené Fiesty? Vyzkoušeli jsme ji s litrovým motorem EcoBoost o výkonu 103 kW.

15.  2.  2018 | Milan Lažanský | 25 příspěvků
TEST Volkswagen T-Roc 2.0 TDI DSG 4Motion: Pouliční směska

VW T-Roc 2.0 TDI DSG 4Motion

Rostoucí segment SUV byl loni rozšířen o stylový Volkswagen T-Roc. Vypadá fantasticky, přináší však i řadu těžko pochopitelných řešení. Pro první test jsme zvolili verzi s turbodieselem, převodovkou DSG a pohonem všech kol.

13.  2.  2018 | Jan Mička | 23 příspěvků