Titanium S pro Fordy Mondeo a S-Max

19 komentářů

Mirsad
9. března • 19:41

Dobrý večer,četl jsem článek o novém motoru pro Ford (2,2 TDCI 129 kw) a chtěl bych se Vás zeptat co je to za motor.Píšete že je to bi-turbo.Je to ověřená informace?Já totíž nemůžu nikde najít konkrétní údaje,a informace o tom že je to bi-turbo jsem četl pouze u Vás.
Poprosil bych Vás o nějaké informace o tomto motoru.
Předem moc děkuji.S pozdravem
Mirsad D.

palo
17. listopadu • 16:56

Ford mondeo titánium S mám motor 2,2 duratorg 129kw a stoprocentně tam nejsou dvě turba

renlag
21. února • 15:51

... "nový" Renault Laguna 2.0dCi 16V 127kW (360Nm)?
Používám půl roku, najeto 30tis, svižný tichý motor, velmi úsporný vzhledem k slušnému výkonu, který je v této objemové třídě na špici...
;-)

Rychlik
20. února • 1:22

Hezký článek, ale za prvé se 2.2 tdci nabízí i u Titanium X, které ted budu kupovat, za druhé nechápu politiku českého fordu, když mi přišel ceník kde se 2.2 tdci nabízelo i pro samotné Titanium, ale pak to nějaký rádoby biznisman zatrhnul. U VW Passat je myslím možná kombinace čehokoliv s čímkoliv, takhle ford zbytečně přijde o zákazníky. Škoda, a to jsem forďák...

jarjarbinks
20. února • 11:21

není nic jednodužšího než si to objednat v německu :-), v německu není problém 2,2tdci pro trend, ghia, ghia x, titanium a titanium x, viz. německé stránky fordu , ceníky přímo zde ke stažení http://www.ford.de/ie/focus_mca/-/kataloge-preise-pkw/-/-/-/-#jinak jsem poslední dva fordy kupoval v německu, nejen že se dostanu na lepší cenu, ale jak vidíte je tam i rozdíl ve výběru v základní výbavě, v kvalitě atd. (např. focusy pro čr se vyrábí ve španělsku, pro němce ne ... proč asi :-) )

Viki
17. dubna • 9:43

Nesmysl, kupoval jsem Focuse a je vyrobený v Německu

bufan
19. února • 10:48

Dobrý den, jen drobná korekce, jsem si jist, že Durashift je výlučně s motory 2.0 TDCi 104 kw a jedná se převodovku s utomatickým řazením. Jinak děkuji za článek.

bufan
19. února • 10:51

sám si odpovím, pardón, ta automatická je Powershift, omlouvám se, asi zase budu jen číst ;-)

Dalibor
18. února • 12:29

Tak takhle si představuji článek nebo novinku, informace které dávají hlavu a patu, mají nějakou hodnotu a jsou dobře podané. Vynikající! Je to naprosto nesrovnatelné s články pana Ondrašíka, který si je snad cucá z prstu nebo je jen kopíruje z oficiálních prohlášení automobilek.

Radek Ondrášík
18. února • 13:33

Jsem rád, že jsme našli kolegu, jehož články dokáži zaujmout další čtenáře. Nikdo neodkáže oslovit všechny, takže se budeme nyní krásně doplňovat.

Jiří Duchoň
18. února • 18:09

Dobrý den, každého pochopitelně potěší, když jeho mravenčí práci někdo ocení, děkuji. Ale ke kolegovi Ondrášíkovi mám velký respekt za to, co pro Autorevu.cz dělal, dělá a doufám, že ještě dělat bude. Ačkoli se každému nezdaří vždy a všechno, má Radek lví podíl na tom, že na těchto stránkách stabilně nacházíte přehled takřka všeho, co se okolo aut děje. Děkuji pisateli za příspěvek a doufám, že nám zachová svoji přízeň!

empi
18. února • 8:32

Chapu to dobre, ze se jedna jen o evoluci stareho 2.2TDCI (114kW) a ne o vyborny 2.2 HDI biturbo (125kW).

Radek Ondrášík
18. února • 9:51

Ne, jedná se o 2,2 biturbo

Mirsad
9. března • 19:32

Dobrý večer,

četl jsem článek o novém motoru pro Ford (2,2 TDCI 129 kw) a chtěl bych se Vás zeptat co je to za motor.Píšete že je to bi-turbo.Je to ověřená informace?Já totíž nemůžu nikde najít konkrétní údaje,a informace o tom že je to bi-turbo jsem četl pouze u Vás.
Poprosil bych Vás o nějaké informace o tomto motoru.
Předem moc děkuji.

S pozdravem
Mirsad D.

Libor
18. února • 10:50

A proč se to nepíše v článku? Naopak je uváděno jedno turbodmychadlo s variab.nast.lop.

Zelí
18. února • 22:07

Co je na tom motoru tak skvělé. Max výkon jen při 3500 ot. Na co tam jsou dvě turba, když nedokážou krmit motor do vyšších otáček? Chce to praktický test. Kluci snažte se?

kutil
8. dubna • 14:54

Maximální výkon je ve 4000ot a ne v 3500ot. :-P

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
kutil
8. dubna • 15:18

Sorry, podle Fordu to fakt má max. výkon jen ve 3500ot.

J.M.
19. února • 4:05

Je to diesel. Kolik otáček by si chtěl?:-O

Doporučujeme

Články odjinud