Dobrý večer,četl jsem článek o novém motoru pro Ford (2,2 TDCI 129 kw) a chtěl bych se Vás zeptat co je to za motor.Píšete že je to bi-turbo.Je to ověřená informace?Já totíž nemůžu nikde najít konkrétní údaje,a informace o tom že je to bi-turbo jsem četl pouze u Vás.Poprosil bych Vás o nějaké informace o tomto motoru.Předem moc děkuji.S pozdravemMirsad D.
Ford mondeo titánium S mám motor 2,2 duratorg 129kw a stoprocentně tam nejsou dvě turba
... "nový" Renault Laguna 2.0dCi 16V 127kW (360Nm)? Používám půl roku, najeto 30tis, svižný tichý motor, velmi úsporný vzhledem k slušnému výkonu, který je v této objemové třídě na špici... ;-)
Hezký článek, ale za prvé se 2.2 tdci nabízí i u Titanium X, které ted budu kupovat, za druhé nechápu politiku českého fordu, když mi přišel ceník kde se 2.2 tdci nabízelo i pro samotné Titanium, ale pak to nějaký rádoby biznisman zatrhnul. U VW Passat je myslím možná kombinace čehokoliv s čímkoliv, takhle ford zbytečně přijde o zákazníky. Škoda, a to jsem forďák...
není nic jednodužšího než si to objednat v německu :-), v německu není problém 2,2tdci pro trend, ghia, ghia x, titanium a titanium x, viz. německé stránky fordu , ceníky přímo zde ke stažení http://www.ford.de/ie/focus_mca/-/kataloge-preise-pkw/-/-/-/-#jinak jsem poslední dva fordy kupoval v německu, nejen že se dostanu na lepší cenu, ale jak vidíte je tam i rozdíl ve výběru v základní výbavě, v kvalitě atd. (např. focusy pro čr se vyrábí ve španělsku, pro němce ne ... proč asi :-) )
Nesmysl, kupoval jsem Focuse a je vyrobený v Německu
Dobrý den, jen drobná korekce, jsem si jist, že Durashift je výlučně s motory 2.0 TDCi 104 kw a jedná se převodovku s utomatickým řazením. Jinak děkuji za článek.
sám si odpovím, pardón, ta automatická je Powershift, omlouvám se, asi zase budu jen číst ;-)
Tak takhle si představuji článek nebo novinku, informace které dávají hlavu a patu, mají nějakou hodnotu a jsou dobře podané. Vynikající! Je to naprosto nesrovnatelné s články pana Ondrašíka, který si je snad cucá z prstu nebo je jen kopíruje z oficiálních prohlášení automobilek.
Jsem rád, že jsme našli kolegu, jehož články dokáži zaujmout další čtenáře. Nikdo neodkáže oslovit všechny, takže se budeme nyní krásně doplňovat.
Dobrý den, každého pochopitelně potěší, když jeho mravenčí práci někdo ocení, děkuji. Ale ke kolegovi Ondrášíkovi mám velký respekt za to, co pro Autorevu.cz dělal, dělá a doufám, že ještě dělat bude. Ačkoli se každému nezdaří vždy a všechno, má Radek lví podíl na tom, že na těchto stránkách stabilně nacházíte přehled takřka všeho, co se okolo aut děje. Děkuji pisateli za příspěvek a doufám, že nám zachová svoji přízeň!
Chapu to dobre, ze se jedna jen o evoluci stareho 2.2TDCI (114kW) a ne o vyborny 2.2 HDI biturbo (125kW).
Ne, jedná se o 2,2 biturbo
Dobrý večer, četl jsem článek o novém motoru pro Ford (2,2 TDCI 129 kw) a chtěl bych se Vás zeptat co je to za motor.Píšete že je to bi-turbo.Je to ověřená informace?Já totíž nemůžu nikde najít konkrétní údaje,a informace o tom že je to bi-turbo jsem četl pouze u Vás.Poprosil bych Vás o nějaké informace o tomto motoru.Předem moc děkuji. S pozdravemMirsad D.
A proč se to nepíše v článku? Naopak je uváděno jedno turbodmychadlo s variab.nast.lop.
Co je na tom motoru tak skvělé. Max výkon jen při 3500 ot. Na co tam jsou dvě turba, když nedokážou krmit motor do vyšších otáček? Chce to praktický test. Kluci snažte se?
Maximální výkon je ve 4000ot a ne v 3500ot. :-P
Sorry, podle Fordu to fakt má max. výkon jen ve 3500ot.
Je to diesel. Kolik otáček by si chtěl?:-O
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.