Tisícovky lidí zrušily předobjednávky na Model 3. Nechce se jim čekat

21 komentářů

Kuk Vykuk
7. srpna • 18:01

Na první Priusy se taky čekalo dlouho, takže to nakonec dopadlo tak, že bazarový Priusy stáli víc než nový :-D:-D:-D

Hloupej honza
8. srpna • 7:46

Jenže první Prius se prodával jen v Japonsku a byl to jak se říká pravák a nebyl to elektromobil, ale hybrida.

Kuk Vykuk
8. srpna • 14:38

No a? B-]

Kuk Vykuk
8. srpna • 14:39

Mluvím jen o poptávce, o ničem jiném. ;-)

Fuk
8. srpna • 15:29
Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
mpolan
9. srpna • 10:31

Mám rád lidi, kteří se umí sami odstřelit. Kdybys aspoň četl, co se tam píše...
V prvním případě prostě všichni zájemci koupili auta, dokud byly dotace a pak logicky následuje pokles. Ve druhém ses ani neobtěžoval zjistit, že pokles je kvůli čekání na Model 3...

Fuk
9. srpna • 21:55

Zbožnuju profíky a vykladače pravdy. Je-li úspěšný prodej produktu svázán s jeho dotováním, tedy prodejem pod cenou, svědčí to o jeho skutečné žádanosti... Ve druhém případě jsi sehrál roli blba, který jde kolem, netuší, která bije, ale nedá mu to a musí se vyjádřit. A tak sis nepřekvapivě nepovšimnul, že diskutující, na kterého jsem reagoval, zdůvodňoval stornování rezervací na Model 3 nákupem Modelů S, zatímco článek pod odkazem, jak jsi bystře zaznamenal, hovoří o opaku. Prostě, jsi jednička a máš to zmáklý! Prosím, pokračuj!!! :-D B-]

Kuk Vykuk
7. srpna • 17:53

12 % lidí zrušilo rezervaci Modelu 3 a šlo si koupit Tesla Model S.
Vod předání prvních M3, Tesla na ně dostává 1800 nových rezervací denně. B-]

Fuk
8. srpna • 13:50

Samozrejme, proto prodeje Modelu S klesly :-D :-D :-D

Jiří
7. srpna • 15:18

Na nový Macan se čekalo 13 měsíců, běžně se na novinku v prodeji čeká okolo 6 měsíců a při silném zájmu není neobvyklé i 8 měsíců. Elektrikáři jsou nějací nedočkaví :-) Asi se bojí, že se za ten rok rapidně změní vývoj baterií :D

jozka
10. srpna • 9:06

Nejsou nedockavi, jen by uz na to nestihli dostat dotaci. A bez dotace jdou prodeje elektromobilu kam? Ano, tam...

Twin
7. srpna • 15:40

Je to tak, auta na baterky se dostávají do stejné spirály jako elektronika, v okamžiku kdy je kupuješ, tak jsou beznadějně zastaralá.

Petr
7. srpna • 15:58

Auto na baterky je zastarale uz cca 130 let.

Kuk Vykuk
7. srpna • 18:05

A proto teď obrací automobilky naruby.

Fuk
8. srpna • 13:46

Nemaji na vyber kvuli legislative, to je cele. Ne proto, ze by to zakaznici tak mohutne chteli.

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
oh.c!
8. srpna • 23:20

"Melouni" naplánovali v Paříži pěkný nový zelený svět. Dle závěrů COP21 bude prostě doprava po roce 2050 "bezfosilní". A hotovo. V jednom nejmenovaném tištěném papírovém měsíčníku je i nástřel "Jak na to..". Chytré hlavy třeba prostě škrtnou 1/2 současné potřeby jako "úspory", něco nahradí BEV a zůstávají nám tu "spalováky" bežící na paliva vyrobená z "obnovitelných zdrojů". Je to docela "maso". Jediné co z této akce vyplývá je neskutečný nápor na moji/vaši peněženku. Papírově jim bude produkce CO2 sedět se spotřebou a je vymalováno. Ale chápu "koumesové" jako Brabec, Matěj S. atd. nám zase vymyslí nějaký dotační prográmek á la "kotlíkové" dotace, deštovka atd.. Nějaký právník mající papír z Plzně jim to posvětí a jedem. :-( Prostě oblíbený model: "Dones 10 krát dno od kbelíku a dostaneš 1 kbelík zdarma." A dav bude pěkně tleskat pacičkama. :-(.

Mirek
7. srpna • 21:17
Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
Mirek
8. srpna • 19:30

No nic, jen to, že tomu ujede trochu schopnější cyklista (37 km/hod). To je opravdu na chlubení.
To, na co poukazuješ je trochu mimo mísu. Takzvaně srovnáváš nesrovnatelné, jednak karosářsky, naprosto jiný typ auta, a poté i rychlostně 70 km/hod. Navíc ten Transporter měl po ujetí 1058,7 km ještě dojezd 510 km.
Ty jsi dobrý komik.

sfv
10. srpna • 6:59

37km/h PRIEMERNÁ nie maximalna.. Citiš tam ten rozdiel ?:)) Vynuluj si pocitač a behaj z autom 1000 km po meste. A kludne ako prasa -plyn brzda plyn.... A budeš mať po 1000 kilometroch priemernú rýchlosť okolo tých 40...

Doporučujeme

Články odjinud