Na první Priusy se taky čekalo dlouho, takže to nakonec dopadlo tak, že bazarový Priusy stáli víc než nový :-D:-D:-D
Jenže první Prius se prodával jen v Japonsku a byl to jak se říká pravák a nebyl to elektromobil, ale hybrida.
No a? B-]
Mluvím jen o poptávce, o ničem jiném. ;-)
Poptávka je negativně masivníhttp://nordic.businessinsider.com/denmark-is-killing-tesla-... ... http://www.reuters.com/article/us-tesla-californ... ... :-D :-D :-D
Mám rád lidi, kteří se umí sami odstřelit. Kdybys aspoň četl, co se tam píše... V prvním případě prostě všichni zájemci koupili auta, dokud byly dotace a pak logicky následuje pokles. Ve druhém ses ani neobtěžoval zjistit, že pokles je kvůli čekání na Model 3...
Zbožnuju profíky a vykladače pravdy. Je-li úspěšný prodej produktu svázán s jeho dotováním, tedy prodejem pod cenou, svědčí to o jeho skutečné žádanosti... Ve druhém případě jsi sehrál roli blba, který jde kolem, netuší, která bije, ale nedá mu to a musí se vyjádřit. A tak sis nepřekvapivě nepovšimnul, že diskutující, na kterého jsem reagoval, zdůvodňoval stornování rezervací na Model 3 nákupem Modelů S, zatímco článek pod odkazem, jak jsi bystře zaznamenal, hovoří o opaku. Prostě, jsi jednička a máš to zmáklý! Prosím, pokračuj!!! :-D B-]
12 % lidí zrušilo rezervaci Modelu 3 a šlo si koupit Tesla Model S. Vod předání prvních M3, Tesla na ně dostává 1800 nových rezervací denně. B-]
https://www.autoblog.com/2017/05/04/tesla-worried-... ... :-D :-D :-D
Samozrejme, proto prodeje Modelu S klesly :-D :-D :-D
Na nový Macan se čekalo 13 měsíců, běžně se na novinku v prodeji čeká okolo 6 měsíců a při silném zájmu není neobvyklé i 8 měsíců. Elektrikáři jsou nějací nedočkaví :-) Asi se bojí, že se za ten rok rapidně změní vývoj baterií :D
Nejsou nedockavi, jen by uz na to nestihli dostat dotaci. A bez dotace jdou prodeje elektromobilu kam? Ano, tam...
Je to tak, auta na baterky se dostávají do stejné spirály jako elektronika, v okamžiku kdy je kupuješ, tak jsou beznadějně zastaralá.
Auto na baterky je zastarale uz cca 130 let.
A proto teď obrací automobilky naruby.
Nemaji na vyber kvuli legislative, to je cele. Ne proto, ze by to zakaznici tak mohutne chteli.
"Melouni" naplánovali v Paříži pěkný nový zelený svět. Dle závěrů COP21 bude prostě doprava po roce 2050 "bezfosilní". A hotovo. V jednom nejmenovaném tištěném papírovém měsíčníku je i nástřel "Jak na to..". Chytré hlavy třeba prostě škrtnou 1/2 současné potřeby jako "úspory", něco nahradí BEV a zůstávají nám tu "spalováky" bežící na paliva vyrobená z "obnovitelných zdrojů". Je to docela "maso". Jediné co z této akce vyplývá je neskutečný nápor na moji/vaši peněženku. Papírově jim bude produkce CO2 sedět se spotřebou a je vymalováno. Ale chápu "koumesové" jako Brabec, Matěj S. atd. nám zase vymyslí nějaký dotační prográmek á la "kotlíkové" dotace, deštovka atd.. Nějaký právník mající papír z Plzně jim to posvětí a jedem. :-( Prostě oblíbený model: "Dones 10 krát dno od kbelíku a dostaneš 1 kbelík zdarma." A dav bude pěkně tleskat pacičkama. :-(.
http://autobible.euro.cz/tesla-model-ujela-vic-nez... ... :-D
A co jako?https://www.automobilrevue.cz/rubriky/truck-bus/predsta... ...
No nic, jen to, že tomu ujede trochu schopnější cyklista (37 km/hod). To je opravdu na chlubení.To, na co poukazuješ je trochu mimo mísu. Takzvaně srovnáváš nesrovnatelné, jednak karosářsky, naprosto jiný typ auta, a poté i rychlostně 70 km/hod. Navíc ten Transporter měl po ujetí 1058,7 km ještě dojezd 510 km.Ty jsi dobrý komik.
37km/h PRIEMERNÁ nie maximalna.. Citiš tam ten rozdiel ?:)) Vynuluj si pocitač a behaj z autom 1000 km po meste. A kludne ako prasa -plyn brzda plyn.... A budeš mať po 1000 kilometroch priemernú rýchlosť okolo tých 40...
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.