Tisícovky lidí zrušily předobjednávky na Model 3. Nechce se jim čekat

Ne každý je ochotný čekat minimálně rok na svůj vůz. Přesvědčuje se o tom Tesla. Již přibližně 63 000 zákazníků zrušilo své předobjednávky na Model 3.

Sériová výroba Modelu 3 se již rozběhla. Pořád je ale velmi pomalá. Některým zákazníkům tak pochopitelně dochází trpělivost. Nechtějí čekat na svůj vůz dlouhé měsíce a ruší proto předobjednávky. 

Americká automobilka s velkou pompou koncem minulého měsíce odevzdala prvních 30 kusů zatím svého nejlevnějšího modelu. Ještě před startem sériové produkce se neustále chlubila obrovským množstvím předobjednávek. Situace ale teď již tak růžová není. Přibližně 63 000 předobjednávek bylo zrušeno. 

Tesla chystá menší SUV. Model Y bude bratrem Modelu 3

Tesla chystá menší SUV. Model Y bude bratrem Modelu 3

Za vším podle všeho může být dlouhá čekací doba. Výrobce elektromobilů slibuje, že se bude postupně snižovat. Pokud si objednáte svůj Model 3 dnes, nedostanete jej dříve než za 12 až 18 měsíců. Šéf Tesly si ale z této situace velkou hlavu nedělá. 

"Tato rušení předobjednávek se uskutečnila během více než jednoho roku. Myslím, že tato čísla jsou bezvýznamná. S malým úsilím můžeme jednoduše zvýšit číslo rezervací Model 3 na něco mnohem vyššího, ale nemá to smysl. Je to jako kdybyste měli restauraci a nabízeli hamburgery, na které budou lidé čekat hodinu a půl. Opravdu tedy chcete povzbudit více lidí, aby si objednali více hamburgerů?," řekl Elon Musk.

Do konce roku plánuje Tesla každý týden vyrobit asi 5 000 kusů Modelu 3. Začátkem příštího roku se má toto číslo zvýšit na 10 000 vozů týdně. 

Více fotografií v naší galerii:

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Minitest Volkswagen Caddy Maxi 1.4 TGI: Spořivému plyn nesmrdí

VW Caddy Maxi 1.4 TGI (minitest)

VW láká na model Caddy poháněný zemním plynem nízkými provozními náklady. Stačí ale ceny CNG na to, aby se do německé dodávky zamilovali nejen zapřisáhlí skrblíci?

včera | Miro Mihálik | 9 příspěvků
TEST Renault Mégane R.S.: Hraboš přetáčivý

Renault Mégane R.S.

Renault Sport si s novým Méganem vyhrál docela jinak než u předchozích generací. Kvůli tomu jej ale ještě netřeba zatracovat.

9.  8.  2018 | Milan Lažanský | 28 příspěvků
TEST Ford Focus 1.5 EcoBoost ST-Line: Konečně zase baví!

Ford Focus 1.5 EcoBoost ST-Line

Nejnovější Ford Focus přichází dvacet let po uvedení modelu jako takového. Pro první test jsme zvolili nejsilnější, nejsportovnější, ale nikoliv nejdražší provedení ST-Line. Výkon 182 koní přitom produkuje pouze tříválcový motor!

7.  8.  2018 | Jan Mička | 139 příspěvků