Tisíc koní v provozu: AMG pracuje na autě s motorem z F1

Tisícikoňový motor z F1 v běžném provozu? To není ulítlý sen, na takovém voze pracují u Mercedesu. V předvečer pařížského autosalonu to oznámil jeden ze šéfů automobilky, Thomas Webber.

Mercedes-AMG představil roadstery GT a GT C, umí až 316 km/h!

Mercedes-AMG představil roadstery GT a GT C, umí až 316 km/h!

Přeplňovaný motor 1,6 litru V6 bude oproti tomu v F1 lehce podladěn, možná se zvětší i jeho objem, z agregátu F1 však bude vycházet a v kombinaci se systémem KERS bude celkový výkon soustavy přesahovat hranici tisíci koňských sil. Na vozidle by měl být z velké části použit karbon, ať už na šasi či na karoserii. Na extrémním autě spolupracují týmy AMG z německého Affalterbachu a anglického Brixworthu, kde sídlí přímo tým F1.

Aston Martin a Red Bull ukazují svůj hypersport s výkonem 1 k na 1 kg

Aston Martin a Red Bull ukazují svůj hypersport s výkonem 1 k na 1 kg

Mercedes-Benz si svou show připravil již den před prvními novinářskými prezentacemi ve městě nad Seinou. Na něm ukázal i své nové modely, byť GT C či GT R jsme viděli již dříve. Nakonec si zástupci automobilky připravili jedno překvapení, které bude v podobě nového hypersportu představeno příští rok. Vůz si tedy divize AMG nadělí ke svému padesátému výročí založení. K prvním zákazníkům by se však podle odhadů samotného Mercedesu měly první vozy velice limitované série dostat nejdříve až v roce 2018.

 

Klepněte pro větší obrázek

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

TEST Lexus ES 300h Luxury: Jiný pohled na svět. Změní ten váš?

Lexus ES 300h

Přicházím k pětimetrové japonské limuzíně za necelé dva miliony korun. V nabídce má pouze jeden motor a jednu převodovku. Má Lexus ES 300h ve své třídě co nabídnout?

dnes | Vladimír Kadera | 50 příspěvků
Minitest VW Amarok 3.0 TDI V6 4Motion Aventura: Všech pick-upů král

VW Amarok 3.0 TDI/190 kW 4M (minitest)

Volkswagen, nikoli bez souvislosti s novým emisním měřícím cyklem WLPT, pozměnil motorovou nabídku svého již deset let sloužícího pick-upu Amarok, který nyní nabízí v podstatě jediný motor. Nebojte se, jsou to dobré zprávy.

21.  3.  2019 | Petr Schnagl | 47 příspěvků
Minitest Renault Kadjar 1.3 TCe: Malé srdce, velké odhodlání

Renault Kadjar 1.3 TCe (minitest)

Kadjar se v přívalu nových crossoverů možná poněkud ztrácí. O to více ale zaujme, když začnete zkoumat, co je za tou nenápadnou fasádu. A to i malé třináctistovce navzdory, protože funguje pozoruhodně dobře.

19.  3.  2019 | Miro Mihálik | 13 příspěvků