Tisíc koní v provozu: AMG pracuje na autě s motorem z F1

Tisícikoňový motor z F1 v běžném provozu? To není ulítlý sen, na takovém voze pracují u Mercedesu. V předvečer pařížského autosalonu to oznámil jeden ze šéfů automobilky, Thomas Webber.

Mercedes-AMG představil roadstery GT a GT C, umí až 316 km/h!

Mercedes-AMG představil roadstery GT a GT C, umí až 316 km/h!

Přeplňovaný motor 1,6 litru V6 bude oproti tomu v F1 lehce podladěn, možná se zvětší i jeho objem, z agregátu F1 však bude vycházet a v kombinaci se systémem KERS bude celkový výkon soustavy přesahovat hranici tisíci koňských sil. Na vozidle by měl být z velké části použit karbon, ať už na šasi či na karoserii. Na extrémním autě spolupracují týmy AMG z německého Affalterbachu a anglického Brixworthu, kde sídlí přímo tým F1.

Aston Martin a Red Bull ukazují svůj hypersport s výkonem 1 k na 1 kg

Aston Martin a Red Bull ukazují svůj hypersport s výkonem 1 k na 1 kg

Mercedes-Benz si svou show připravil již den před prvními novinářskými prezentacemi ve městě nad Seinou. Na něm ukázal i své nové modely, byť GT C či GT R jsme viděli již dříve. Nakonec si zástupci automobilky připravili jedno překvapení, které bude v podobě nového hypersportu představeno příští rok. Vůz si tedy divize AMG nadělí ke svému padesátému výročí založení. K prvním zákazníkům by se však podle odhadů samotného Mercedesu měly první vozy velice limitované série dostat nejdříve až v roce 2018.

 

Klepněte pro větší obrázek

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Test Kia Stonic 1.0 T-GDI: Hřebíček trefený na hlavičku

Kia Stonic 1,0 T-GDI

Značka Kia letos zažívá velkou produktovou ofenzívu, což se nakonec projevilo i v počtu nominaci do ankety Světové auto roku. Zcela nový model Stonic má ambice stát se jedním z nejdůležitějších v její nabídce.

16.  11.  2017 | Radek Pecák | 8 příspěvků
TEST Fiat 124 Spider - Miata po italsku je víc než jen víkendovka...

Fiat 124 Spider

Oproti Mazdě MX-5 je větší, těžší a chybí mu atmosférický motor. To zní jako cesta do pekel, ale jaká je "Fiata" doopravdy?

14.  11.  2017 | Milan Lažanský | 2 příspěvky
Minitest Škoda Karoq 2.0 TDI 4x4: Potvrdila i u nás, že je dobře postavena?

Minitest Škoda Karoq 2.0 TDI 4x4

Škodu Karoq v provedení s turbodieselem 2,0 TDI, manuální převodovkou a pohonem všech kol získala redakce Autorevue.cz na test jako jeden z prvních tuzemských sdělovacích prostředků. Jak funguje na českých silnicích?

10.  11.  2017 | Radek Pecák | 83 příspěvků