Tisíc koní v provozu: AMG pracuje na autě s motorem z F1

Tisícikoňový motor z F1 v běžném provozu? To není ulítlý sen, na takovém voze pracují u Mercedesu. V předvečer pařížského autosalonu to oznámil jeden ze šéfů automobilky, Thomas Webber.

Mercedes-AMG představil roadstery GT a GT C, umí až 316 km/h!

Mercedes-AMG představil roadstery GT a GT C, umí až 316 km/h!

Přeplňovaný motor 1,6 litru V6 bude oproti tomu v F1 lehce podladěn, možná se zvětší i jeho objem, z agregátu F1 však bude vycházet a v kombinaci se systémem KERS bude celkový výkon soustavy přesahovat hranici tisíci koňských sil. Na vozidle by měl být z velké části použit karbon, ať už na šasi či na karoserii. Na extrémním autě spolupracují týmy AMG z německého Affalterbachu a anglického Brixworthu, kde sídlí přímo tým F1.

Aston Martin a Red Bull ukazují svůj hypersport s výkonem 1 k na 1 kg

Aston Martin a Red Bull ukazují svůj hypersport s výkonem 1 k na 1 kg

Mercedes-Benz si svou show připravil již den před prvními novinářskými prezentacemi ve městě nad Seinou. Na něm ukázal i své nové modely, byť GT C či GT R jsme viděli již dříve. Nakonec si zástupci automobilky připravili jedno překvapení, které bude v podobě nového hypersportu představeno příští rok. Vůz si tedy divize AMG nadělí ke svému padesátému výročí založení. K prvním zákazníkům by se však podle odhadů samotného Mercedesu měly první vozy velice limitované série dostat nejdříve až v roce 2018.

 

Klepněte pro větší obrázek

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

TEST BMW M5: Supersport ve smokingu. Může tohle fungovat?

BMW M5

Ano, nová M5 je čtyřkolka, s přepňovaným motorem a masážními sedačkami. Je nejtěžší a nejvýkonnější z modelů M. A takové parametry já osobně neupřednostňuji. Jenže nic není tak, jak se zdá.

včera | Milan Lažanský | 35 příspěvků
Minitest Kia Stinger 2.2 CRDi GT Line: Potěšení s vůní nafty

Kia Stinger 2.2 CRDi GT Line (minitest)

Z nafty se stalo politické téma a zdá se, že její dny jsou sečteny. To je ideální moment dát si špetku nekorektnosti v podobě úsporného dieselu, který navíc hrabe těmi správnými koly a… je z Koreje.

16.  10.  2018 | Miro Mihálik | 25 příspěvků
TEST Audi Q8 50 TDI quattro: Mohlo být dokonalé, ale přišlo WLTP

Audi Q8 50 TDI quattro

Své velké SUV-kupé uvedlo Audi jako poslední z trojice luxusních německých značek. Dalo mu to, co konkurence nemá a vyladilo jej téměř k dokonalosti.

11.  10.  2018 | Jan Mička | 21 příspěvků