Tiptronic vs. Multitronic vs. Selespeed

24 komentářů

orol
13. března • 23:10

mozno je to mladim, ale manual je manual, behal som na automate mercedes c320 a nezdalo sa mi to az tak pruzne(v suvislosti s tym co je to za motor:), kdezte ked som presedlal do 320 so 6stupnovym manualom jaaj to bola almazia, vytacat motor do otacok na 2jke a frcat 90 :)) hej viem motoru to neprospieva ale je to iny pocit a hlavne ina akceleracia :)
inak automat jasne do mesta tam je to svojim sposobm super vec ale aj tak klasicka gymnastika 2-3-4-5-(6) bude mat vzdy nadych romantiky :)

malejpeta
17. listopadu • 11:05

teď jsem jezdil passatem 3,2 DSG a parádní svezení a řazení.žádná prodleva a neznatelné přeřazení.manuál je hodně pomalej oproti DSG. v soukromém autě mam tiptronic a to je o komfortu ale na svižnější jízdu to není.

xxx
26. prosince • 17:36

Mám audi a6 2.5 v6 tdi v automatu a uz bych nemenil..doporucoval bych automat

srnka_svk
6. října • 8:27

:-D pocuj aky rocnik mas? ja mam audiA6 2.5 110kw a A6 2.5 132kw a chcel by som skusit automat ale neviem ci tiptronik alebo multitronim????hm porad

Lubos
12. března • 10:03

Ze by Saab ?

Standa
11. března • 10:20


Mam spise dotaz na Vase zkušenosti. Kupuji si novýho passata (V6 2,5 TDI) a jsem na rozpacích, jestli manual nebo tiptronic. Vždy jsem preferoval manual, svezl jsem se obojím a tiptronic není zas tak špatný, jako jiný automaty. Jezdím tak 1/3 po městě. Co byste si koupili Vy?

Díky, Standa

DoZ
16. března • 21:43

Manuál. Tiptronic je komfortní ale automat (a hlavbně jeho nevypínatelný kick-down) neladí s TDI zrovna dvakrát optimálně. TDI táhne báječně od 1600 otáček ale kick-down brutálně podřadí a točí na 4500. Pokud si TDI V6 koupíte s automatem, ustřihněte kabel od spínače kick.downu. (Zkušenost s A6 2,5 TDI tiptronic a MB E320CDI aut.) S dieselem jednoznačně mauál.

Standa
18. března • 10:38


Díky všem za názory. V názorech na této stránce mírně převažují manuály a já jsem si taky objednal manual.
To HUF: Líbí se mi myšlenka mystifikátora a i vzhledem k oblíbenému kradení passatů si asi na záď dám místo V6 TDI 4motion nalepit 1,6. U kombíka se pak budou ostatní divit...

Standa

ivan
22. května • 13:21

To HUF: Líbí se mi myšlenka mystifikátora a i vzhledem k oblíbenému kradení passatů si asi na záď dám místo V6 TDI 4motion nalepit 1,6. U kombíka se pak budou ostatní divit... ---------------- ano ale aka blbost jetam napisana -----1,6 ka neni ,, toje uz historia

Huf_tuner
13. března • 23:54

Tiptronic. Navíc bych mu dal čip, čímž se i s automatem dostaneš na výkony manuálu, ne-li výš.

MH
11. března • 15:36

Jednoznačně AUTOMAT. Mám V6 v benzínu a naprostá pohoda (teda zatím - mám ho od prosince, 14 tisíc km), jenom bacha na vykrádání...

Cosworth
11. března • 16:12

mě láká W8

MH
11. března • 17:36

W8 a Pacos není dobrá kombinace, četl jsem nekolik srovnávacích testů a když lepší motor, tak asi i s lepším autíčkem (podobný je i interní názor mého prodejce Passata ). Měl jsem na testy SAABA 95 Aero, 250k, biturbo a docela OK. Pořád je to ale někde kolem 2.000.000 a tam je už docela husto,. Vzhledem k tomu, že do roka u mě žádny auto nevydrželo, tak už pokukuju, ale co vím jistě, W8 Passat to nebude.

Cosworth
12. března • 12:41

mně se na Passatu W8 líbí cena , i když za stejné peníze můžu mít imprezu STI, zase ale nemá automat.

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
DoZ
16. března • 21:50

Passat W8 je k mání i s 6st. manuálem a je to sakra dobré svezení.

Hassan Abdurrachman
12. března • 12:53

To STI je luxusni vozejcek, to bych se povozil

Lubos
12. března • 10:03

Ze by Saab ?

Cosworth
11. března • 12:25

jednoznačně automat , je to ta nejlpší volba k 2.5 TDI

JirkaK
10. března • 22:55

Automat v libovolné podobě je drahá hračka, bez které se lehce obejdu. Kdybych byl pražským drožkařem, asi bych změnil názor.  Zatím jsem s klasickým manuálem 100% spokojený.  )

Schelma
11. března • 8:09

Presne tak, automat je dobrej akorat do kolony.

xxl
9. března • 12:07

Mam skusenosti zo selespeedom na Alfe. Pri plnej zatazi to radi absolutne perfektne ale pokial ste pohodovy vodic tak budete sklamany. Nevie preco ale pri malej zatazi to radi pomali a nechava to zbytocne dlho preklzovat spojku. 

Cosworth
9. března • 12:49

a co na to říká servis?

xxl
9. března • 13:31

V servise hovoria ze je to vlastnost a nie porucha. Pri malej zatazi sa to snazi byt co najkonfortnejsie. Inak da sa tomu trochu pomoct tym ze pred preradenim clovek trochu uberie plyn.

Cosworth
9. března • 18:25

hmm nevím co je na prokluzujícící spojce komfortního, ale jinak si myslím, že budoucnost je v automatech, zejm. selespeed a multitronic

Doporučujeme

Články odjinud