mozno je to mladim, ale manual je manual, behal som na automate mercedes c320 a nezdalo sa mi to az tak pruzne(v suvislosti s tym co je to za motor:), kdezte ked som presedlal do 320 so 6stupnovym manualom jaaj to bola almazia, vytacat motor do otacok na 2jke a frcat 90 :)) hej viem motoru to neprospieva ale je to iny pocit a hlavne ina akceleracia :)inak automat jasne do mesta tam je to svojim sposobm super vec ale aj tak klasicka gymnastika 2-3-4-5-(6) bude mat vzdy nadych romantiky :)
teď jsem jezdil passatem 3,2 DSG a parádní svezení a řazení.žádná prodleva a neznatelné přeřazení.manuál je hodně pomalej oproti DSG. v soukromém autě mam tiptronic a to je o komfortu ale na svižnější jízdu to není.
Mám audi a6 2.5 v6 tdi v automatu a uz bych nemenil..doporucoval bych automat
:-D pocuj aky rocnik mas? ja mam audiA6 2.5 110kw a A6 2.5 132kw a chcel by som skusit automat ale neviem ci tiptronik alebo multitronim????hm porad
Ze by Saab ?
Mam spise dotaz na Vase zkušenosti. Kupuji si novýho passata (V6 2,5 TDI) a jsem na rozpacích, jestli manual nebo tiptronic. Vždy jsem preferoval manual, svezl jsem se obojím a tiptronic není zas tak špatný, jako jiný automaty. Jezdím tak 1/3 po městě. Co byste si koupili Vy?
Díky, Standa
Manuál. Tiptronic je komfortní ale automat (a hlavbně jeho nevypínatelný kick-down) neladí s TDI zrovna dvakrát optimálně. TDI táhne báječně od 1600 otáček ale kick-down brutálně podřadí a točí na 4500. Pokud si TDI V6 koupíte s automatem, ustřihněte kabel od spínače kick.downu. (Zkušenost s A6 2,5 TDI tiptronic a MB E320CDI aut.) S dieselem jednoznačně mauál.
Díky všem za názory. V názorech na této stránce mírně převažují manuály a já jsem si taky objednal manual. To HUF: Líbí se mi myšlenka mystifikátora a i vzhledem k oblíbenému kradení passatů si asi na záď dám místo V6 TDI 4motion nalepit 1,6. U kombíka se pak budou ostatní divit...
Standa
To HUF: Líbí se mi myšlenka mystifikátora a i vzhledem k oblíbenému kradení passatů si asi na záď dám místo V6 TDI 4motion nalepit 1,6. U kombíka se pak budou ostatní divit... ---------------- ano ale aka blbost jetam napisana -----1,6 ka neni ,, toje uz historia
Tiptronic. Navíc bych mu dal čip, čímž se i s automatem dostaneš na výkony manuálu, ne-li výš.
Jednoznačně AUTOMAT. Mám V6 v benzínu a naprostá pohoda (teda zatím - mám ho od prosince, 14 tisíc km), jenom bacha na vykrádání...
mě láká W8
W8 a Pacos není dobrá kombinace, četl jsem nekolik srovnávacích testů a když lepší motor, tak asi i s lepším autíčkem (podobný je i interní názor mého prodejce Passata ). Měl jsem na testy SAABA 95 Aero, 250k, biturbo a docela OK. Pořád je to ale někde kolem 2.000.000 a tam je už docela husto,. Vzhledem k tomu, že do roka u mě žádny auto nevydrželo, tak už pokukuju, ale co vím jistě, W8 Passat to nebude.
mně se na Passatu W8 líbí cena , i když za stejné peníze můžu mít imprezu STI, zase ale nemá automat.
Passat W8 je k mání i s 6st. manuálem a je to sakra dobré svezení.
To STI je luxusni vozejcek, to bych se povozil
jednoznačně automat , je to ta nejlpší volba k 2.5 TDI
Automat v libovolné podobě je drahá hračka, bez které se lehce obejdu. Kdybych byl pražským drožkařem, asi bych změnil názor. Zatím jsem s klasickým manuálem 100% spokojený. )
Presne tak, automat je dobrej akorat do kolony.
Mam skusenosti zo selespeedom na Alfe. Pri plnej zatazi to radi absolutne perfektne ale pokial ste pohodovy vodic tak budete sklamany. Nevie preco ale pri malej zatazi to radi pomali a nechava to zbytocne dlho preklzovat spojku.
a co na to říká servis?
V servise hovoria ze je to vlastnost a nie porucha. Pri malej zatazi sa to snazi byt co najkonfortnejsie. Inak da sa tomu trochu pomoct tym ze pred preradenim clovek trochu uberie plyn.
hmm nevím co je na prokluzujícící spojce komfortního, ale jinak si myslím, že budoucnost je v automatech, zejm. selespeed a multitronic
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.